نیوهمپشایر AG می‌گوید تماس‌های غیرقانونی با هوش مصنوعی بایدن به ۲۵۰۰۰ رای‌دهنده رسید.

دو شرکت مستقر در تگزاس با موجی از تماس‌های رباتیک مرتبط هستند . دیپ فیک صوتی برای ترغیب رای دهندگان نیوهمپشایر به عدم شرکت در انتخابات مقدماتی ریاست جمهوری این ایالت استفاده شد. جان فورملا، دادستان کل نیوهمپشایر، گفت که در ماه ژانویه ۲۵۰۰۰ تماس با ساکنان این ایالت برقرار شده است.

Formella می‌گوید که یک تحقیق منبع تماس‌های رباتیک را به شرکت‌های تگزاسی Life Corporation و Lingo Telecom مرتبط کرده است. هنوز هیچ اتهامی علیه هیچ یک از شرکت ها یا مالک شرکت لایف، شخصی به نام والتر مونک، ثبت نشده است. تحقیقات ادامه دارد و گمان می‌رود که نهادهای دیگری نیز در آن دخیل باشند. گفته می شود که مقامات مجری قانون فدرال نیز در حال بررسی این پرونده هستند.

ما نامه‌ای به شرکت لایف صادر کرده‌ایم که به این شرکت دستور می‌دهد تا فوراً از نقض قوانین انتخابات نیوهمپشایر خودداری کند." فورملا در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت . "ما همچنین تحقیقات جنایی را آغاز کرده‌ایم و در حال برداشتن گام‌های بعدی در این تحقیقات هستیم و اخطاریه‌های حفظ اسناد و احضاریه‌ها را به Life Corporation، Lingo Telecom و هر فرد یا نهاد دیگری ارسال می‌کنیم."

کمیسیون ارتباطات فدرال نیز نامه ای برای توقف و توقف به لینگو تلکام ارسال کرد. آژانس گفت () در گذشته به هر دو شرکت در مورد تماس های رباتیک هشدار داده است.

دیپ فیک با استفاده از ابزارهای شرکت شبیه سازی صدای هوش مصنوعی ElevenLabs ساخته شده است . شرکت می گوید که هست "اختصاص داده شده به جلوگیری از سوء استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی صوتی و [that it takes] هر گونه حادثه سوء استفاده بسیار جدی است."

در همین حال، FCC است که از صداهای تولید شده توسط هوش مصنوعی استفاده می کنند. بر اساس قانون حمایت از مصرف کننده تلفنی، آژانس مسئول ایجاد قوانینی در مورد تماس های رباتیک است. کمیسیون‌ها قرار است در هفته‌های آینده درباره این موضوع رای‌گیری کنند.

این مقاله ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/phony-ai-biden-robocalls-reached-up-to-25000-voters-says-new-hampshire-ag-205253966.html?src=rss منتشر شد


منبع: https://www.engadget.com/phony-ai-biden-robocalls-reached-up-to-25000-voters-says-new-hampshire-ag-205253966.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *