نیکون و Unistellar برای ایجاد این تلسکوپ‌های هوشمند با کنترل برنامه عالی با یکدیگر همکاری کرده‌اند.

نیکون و Unistellar برای ایجاد این تلسکوپ‌های هوشمند با کنترل برنامه عالی با یکدیگر همکاری کرده‌اند.

تلسکوپ‌های هوشمند در دنیای ستارگان محبوب هستند و احتمالاً آینده عکاسی نجومی هستند. اکنون Unistellar با عرضه دوگانه Odyssey و Odyssey Pro جایگاه خود را در این زمینه تثبیت کرده است. CES 2024.

آنها به طور قابل توجهی شبیه به تلسکوپ هوشمند سلسترون که در CES نیز اعلام شد، و نکته جالب در مورد Unistellar’s Odyssey و Odyssey Pro این است که آنها از راه دور با استفاده از یک برنامه جدید Unistellar کنترل می شوند.

از راحتی مبل خود می توانید آنچه را که تلسکوپ Odyssey روی دستگاه هوشمند خود می بیند مشاهده کنید و با استفاده از “فناوری تشخیص میدان خودکار” تلسکوپ، که Odyssey آن را “ستاره یاب هوشمند” نیز می نامد، کنترل کنید که کدام قسمت از آسمان شب را هدف گرفته است. ”.

سازندگان می‌گویند تلسکوپ‌های هوشمند جدید مجهز به GPS می‌توانند «به‌طور خودکار هر شیء آسمانی مورد نظر را از لحظه روشن شدن، نشانه گرفته و ردیابی کنند، بنابراین شما می‌توانید تنها در چند دقیقه فضای بیرون را تحسین کنید». به طور خلاصه، تماشای ستارگان آسان شده است.

نوآوری Unistellar با اپتیک نیکون ملاقات می کند

Unistellar نامی آشنا در دنیای عکاسی نجومی است – آن را راه اندازی کرد Unistellar eQuinox 2 در نمایشگاه CES سال گذشته، و همچنین eVscope قدرتمند ۲ را ساخت. مدل‌های امسال بسیار کوچک‌تر و سبک‌تر هستند و جذابیت وسیع‌تری دارند، تا حدی به لطف فناوری چند عمقی Unistellar که به شما امکان می‌دهد فوراً بین تماشای اطراف تغییر دهید. سیارات و کهکشان ها و سحابی های دور.

شما به راحتی می توانید از طریق برنامه Unistellar برای iOS و Android، با اطلاعات مفید در مورد هر یک از بیش از ۵۰۰۰ سیاره و سحابی موجود در پایگاه داده برنامه برای تازه کارها و علاقه مندان نیز انتخاب کنید که به چه چیزی نگاه کنید.

نیکون با این تلسکوپ‌های هوشمند جدید نیز وارد عمل شده است و اپتیک فوکوس خودکار با دقت بالا را که در هر دو مدل استفاده می‌شود، و چشمی الکترونیکی موجود در مدل Pro را طراحی کرده است – ایده‌آل برای کسانی که ترجیح می‌دهند با تلسکوپ خود کار کنند. از نظر فنی، هر دو مدل دارای میدان دید ۳۴ در ۴۵ دقیقه قوس، قطر آینه ۸۵ میلی متر و فاصله کانونی ۳۲۰ میلی متر هستند. اطلاعات بیشتری در مورد وجود دارد وب سایت Unistellar.

با وزن ۴ کیلوگرم، Odyssey و Odyssey Pro بسیار سبک تر از مدل های قبلی Unistellar هستند و با یک سه پایه محکم عرضه می شوند، اگرچه عمر باتری ۵ ساعته آنها قابل مقایسه نیست. هر دو مدل از وب‌سایت Unistellar یا خرده‌فروشان دوربین در دسترس هستند – Odyssey 2499 دلار / ۲۱۹۹ پوند (حدود ۳۷۵۰ دلار استرالیا) برای شما بازگردانده است در حالی که قیمت گران‌تر Odyssey Pro 3999 دلار / ۳۴۹۹ پوند (حدود ۶۰۰۰ دلار استرالیا) است. این برای بیشتر افراد حساب می‌شود، اما با این وجود Unistellar تجربه گم شدن در میان ستاره‌ها را تغییر داده است.

ما همه جدیدترین ها را پوشش می دهیم اخبار CES از نمایش همانطور که اتفاق می افتد. برای داستان‌های بزرگ در همه چیز از تلویزیون‌های ۸K و نمایشگرهای تاشو گرفته تا تلفن‌های جدید، لپ‌تاپ‌ها، وسایل خانه هوشمند و جدیدترین‌های هوش مصنوعی با ما همراه باشید.

و فراموش نکنید ما را در TikTok دنبال کنید برای آخرین مورد از نمایشگاه CES!

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/cameras/nikon-and-unistellar-have-teamed-up-to-create-these-awesome-app-controlled-smart-telescopes

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *