هدایای Suicide Squad: Kill the Justice League 16 پوند ارز درون بازی به دارندگان نسخه لوکس ۱۰۰ پوندی

Rocksteady 2000 LuthorCoin ارز درون بازی را به صاحبان نسخه لوکس Suicide Squad: Kill the Justice League 100 پوندی هدیه داده است، پس از توقف مکرر سرور در چند روز گذشته.

یکی از جذابیت‌های اصلی صرف ۱۰۰ پوند برای نسخه لوکس بازی، توانایی آن برای بازی از دوشنبه این هفته، قبل از انتشار عمومی بازی در روز جمعه بود.

اما توسعه دهنده Rocksteady دو بار مجبور شده است به صورت آفلاین سرورهای Suicide Squad: Kill the Justice League را ببرد. برای تعمیر مشکلات بازی – در این مدت، عنوان همیشه آنلاین را به طور کامل غیرقابل بازی کردن.

ما بازی Suicide Squad: Kill the Justice League را بازی کردیم – اما آیا این خوب است؟در یوتیوب تماشا کنید

هدیه Rocksteady از ۲۰۰۰ LuthorCoins حدود ۱۶ پوند / ۲۰ دلار ارزش دارد و برابر با قیمت پوسته های سطح بالا از فروشگاه بازی است.

Rocksteady در پیامی درون بازی که برای بازیکنان ارسال شده و از آن زمان در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده است، نوشت: «از اینکه یکی از اولین بازیکنان کنسول ما در زمان دسترسی زودهنگام به Suicide Squad: Kill the Justice League بودید متشکریم. JayShockblast).

“ما می دانیم که شما در طول به روز رسانی های اولیه سرور راه اندازی ما با ما صبور بودید و مایلیم قدردانی خود را برای صبر شما با یک هدیه ویژه از ۲۰۰۰ کوین LuthorCoin نشان دهیم. باز هم از شما متشکرم! -Rocksteady.”

سرورهای Suicide Squad: Kill the Justice League برای اولین بار این هفته آفلاین شدند، زیرا Rocksteady عجله داشت تا مشکلی را برطرف کند که باعث می شد بازیکنان برای اولین بار وارد بازی شوند و ظاهراً کمپین آن کامل شده است. بعد، بازی دیروز صبح برای یک دوره کوتاه “تعمیرات برنامه ریزی شده” حذف شد.

بررسی Eurogamer’s Suicide Squad: Kill the Justice League هنوز در حال انجام است، زیرا فقط زمانی می‌توانستیم بازی را شروع کنیم که سرورها در روز دوشنبه در اینجا زنده بودند.


منبع: https://www.eurogamer.net/suicide-squad-kill-the-justice-league-gifts-16-of-in-game-currency-to-100-deluxe-edition-owners?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *