Epic به قاضی می گوید اپل از دستور دادگاه App Store پیروی نکرد

اپل نتوانسته است به درستی از حکم دادگاه پیروی کند که در آن باید گزینه‌های خرید غیر App Store در دسترس توسعه دهندگان شخص ثالث قرار گیرد. بازی های حماسی به یک قاضی گفته است (از طریق بلومبرگ).

Epic به قاضی می گوید اپل از دستور دادگاه App Store پیروی نکرد
دادگاه عالی اوایل این ماه نپذیرفتن برای شنیدن درخواست‌های جداگانه اپل و اپیک گیمز در دعوای سه ساله‌شان علیه یکدیگر در رابطه با اپ استور قوانین. در نتیجه، اپل می‌تواند همچنان پردازش پرداخت شخص ثالث را در برنامه‌ها ممنوع کند، اما باید به توسعه‌دهندگان اجازه دهد تا مشتریان را به یک گزینه خرید غیر از App Store برای کالاهای دیجیتال هدایت کنند.

اپل از آن زمان تغییراتی در سیاست های فروشگاه App ایالات متحده ایجاد کردو اکنون به برنامه‌ها اجازه می‌دهد تا یک پیوند واحد به یک وب‌سایت توسعه‌دهنده داشته باشند که به یک جایگزین خرید درون‌برنامه منتهی می‌شود. با این حال، اپل قصد دارد به دریافت ۱۲ تا ۲۷ درصد کمیسیون برای محتوای خریداری شده از این طریق ادامه دهد. این کمیسیون برای تراکنش‌های کالاها و خدمات دیجیتالی اعمال می‌شود که در یک وب‌سایت توسعه‌دهندگان ظرف هفت روز پس از ضربه زدن کاربر از طریق پیوند خرید خارجی به یک وب‌سایت خارجی انجام می‌شود.

Epic احتمالاً می‌خواهد این جنبه از تغییر و همچنین اجرای آنها توسط اپل را به چالش بکشد. تیم سوئینی، مدیرعامل اپیک گیمز، در ۱۶ ژانویه از X (توئیتر سابق) استفاده کرد و به محض اینکه تغییرات انجام شد، از آنها انتقاد کرد. اعلام کردو گفت که با “طرح انطباق بد نیت” اپل در دادگاه منطقه مخالفت خواهد کرد.

مطابق با بلومبرگEpic در یک پرونده سه شنبه گفت که “انطباق اپل” را با تغییرات سفارش داده شده قبلی به چالش می کشد و گفت که “عدم انطباق” را در پرونده آینده توضیح خواهد داد.

در همین حال، اپل می خواهد اپیک گیمز ۷۳٫۴ میلیون دلار به عنوان هزینه های قانونی پس از پیروزی اپل در پرونده ضد تراست که توسط سازنده بازی های کارولینای شمالی علیه آن مطرح شده است، بپردازد. اپل این ادعا را بر اساس نقض اصلی قرارداد توسعه‌دهنده توسط Epic استوار می‌کند فورتنایت بازی ارائه شده است جایگزین پرداخت درون برنامه ای در اپ استور Epic قبلاً پذیرفته بود که در صورت از دست دادن ادعاهای ضد انحصار خود علیه اپل، مدیون خسارت خواهد بود. حالا که این کار را کرده است، اپل این لایحه را صادر کرده است.

برچسب ها: حماسه


منبع: https://www.macrumors.com/2024/01/31/apple-non-compliance-court-order-epic/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *