هدست متا Quest 2 VR حتی ارزان تر می شود

متا پس از عرضه Quest 3 قیمت هدست واقعیت مجازی Quest 2 خود را برای همیشه به ۲۵۰ دلار کاهش می دهد. به روز رسانی وبلاگ کوئست توسط TechCrunch. به هر حال Quest 2 از جمعه سیاه با این قیمت به فروش می رسد، اما قیمت خرده فروشی جدید ممکن است معاملات بهتری را برای مدل نسل قبلی به همراه داشته باشد.

این شرکت نوشت: «ما می‌دانستیم که می‌توانیم کارهای بیشتری برای مقرون‌به‌صرفه‌تر کردن واقعیت مجازی انجام دهیم و افراد بیشتری را وارد جامعه کنیم… به همین دلیل است که قیمت‌های Quest 2 و لوازم جانبی آن را برای همیشه کاهش می‌دهیم که از اول ژانویه اعمال می‌شود». برای شوخ طبعی، ۱۲۸ گیگابایت Quest 2 اکنون ۲۵۰ دلار استدر حالی که مدل ۲۵۶ گیگابایتی آن ۳۰۰ دلار است. متا همچنین قیمت واحدهای بازسازی شده را به ترتیب به ۲۳۰ و ۲۷۰ دلار کاهش می دهد. قیمت گذاری مشابه می تواند باشد در آمازون یافت شد.

لوازم جانبی Quest 2 نیز قیمت های پایین تری دارند و Elite Strap با باتری بیشترین کاهش را از ۱۲۰ دلار به ۹۰ دلار دریافت می کند. Elite Strap معمولی اکنون ۵۰ دلار است، کیف حمل به ۴۵ دلار کاهش یافته است، بسته Active 60 دلار و بسته Quest 2 Fit Pack از ۵۰ دلار به ۴۰ دلار کاهش می یابد.

Quest 2 به دلیل قیمت پایین ۳۰۰ دلاری به یکی از محبوب‌ترین هدست‌های واقعیت مجازی تبدیل شد، اما با متا سروصدا از بین رفت. قیمت را به ۴۰۰ دلار رساند در اواسط سال ۲۰۲۲ Quest 3 500 دلاری با صفحه‌نمایش و لنزهای بهبود یافته، طراحی جمع‌وجورتر، عملکرد سریع‌تر، دوربین‌های واقعیت ترکیبی و موارد دیگر گام بزرگی به جلو بود.

با صدها عنوان VR در دسترس – از جمله بازی Resident Evil 4جدید بازی Roblox و همیشه محبوب صابر را بزن – با این حال، Quest 2 هنوز یک ورود عالی به دنیای VR است. اکنون با آن قیمت حتی جذاب‌تر است و ممکن است شاهد کاهش آن از طریق فروش در سال آینده باشیم.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/metas-quest-2-headset-is-about-to-get-even-cheaper-090433083.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/metas-quest-2-headset-is-about-to-get-even-cheaper-090433083.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *