هدفون‌های بی‌سیم جدید شیائومی، فناوری صوتی پیشرفته را با طراحی فوق‌العاده‌ای از سنگ مرمر به ارمغان می‌آورند.

شیائومی در کنار عرضه، روز پرمشغله‌ای را برای معرفی داشته است پنج گوشی جدیدتایید کرده است که هدفون‌های بی‌سیم اخیرش – Redmi Buds 5 Pro و Redmi Buds 5 حذف شده – برای خرید جهانی در دسترس خواهند بود.

چیزی که بلافاصله در مورد این ایرپادهای شبیه ایرپادها جلب توجه می کند این است که مدل های سیاه و سفید Redmi Buds 5 Pro دارای بافتی مرمری روی ساقه جوانه ها هستند. این کیس همچنین در مقایسه با Redmi Buds Pro 4 سال گذشته طراحی به روز شده ای دارد که اکنون با بافت چرم گیاهی است.

با وجود ظاهر برجسته، جوانه ها با قیمتی مشابه با نسل های قبلی خود فروخته می شوند. می توانید یک جفت را با قیمت ۶۹٫۹۹ یورو (تقریباً ۷۶ دلار / ۶۰ پوند / ۱۱۵ دلار استرالیا) انتخاب کنید. چک دفترچه یادداشتکه بسیار کمتر از بسیاری از آنها است بهترین هدفون. با توجه به اینکه بسیاری از مدل‌های ارزان‌تر به کدک‌های با وضوح بالا دسترسی ندارند – حتی مدل‌های با قیمت متوسط. سونی WF-C700N این را داشته باشید – Redmi Buds Pro 5 به طور بالقوه ارزشی باورنکردنی به نظر می رسد.

ویژگی های شیائومی Redmi Buds چیست؟

Xiaomi Buds 5 Pro توسط یک مدل پوشیده شده است

جزئیات سنگ مرمر باعث می شود که Redmi Buds 5 Pro شبیه ایرپادهای لوکس تر به نظر برسد. (اعتبار تصویر: شیائومی)

گوشی شیائومی Redmi Buds 5 Pro برای اولین بار در نوامبر ۲۰۲۳ منتشر شد و عمدتاً به دلیل دسترسی محدود به چین در زیر رادار ما قرار گرفت. اما این بدان معنا نیست که ما تحت تأثیر برگه مشخصات آنها قرار نگرفته ایم.

بر خلاف بهترین AirPodsRedmi Buds 5 Pro از صدای بدون ضرر پشتیبانی می کند (اگرچه اپل گفته است که این قابلیت را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. AirPods Pro 2 در صورت استفاده با Vision Pro). شیائومی می گوید که آنها از LDAC – که اساساً کیفیت CD است – با نرخ نمونه برداری تا ۲۴bit/96kHz، AAC، SBC Bluetooth و LHDC 5.0 پشتیبانی خواهند کرد.

مانند Honor Earbuds 3 Pro و One Plus Buds Pro 2آنها دارای یک راه انداز دوگانه کواکسیال هستند که از یک توییتر سرامیکی پیزوالکتریک ۱۰ میلی متری و درایور دینامیک ۱۱ میلی متری تشکیل شده است. طبق تجربه ما، این نوع سیستم بلندگو می‌تواند کیفیت صوتی بسیار غنی و کاملی را ارائه دهد، بنابراین ما از شنیدن اینکه آیا این مورد در Redmi Buds 5 Pro نیز یکسان است، هیجان‌زده خواهیم شد.

شیائومی Redmi Buds 5 Pro در سه رنگ

شیائومی Redmi Buds 5 Pro در سه رنگ بنفش شفق قطبی، سفید مهتابی و مشکی نیمه شب عرضه می شود. (اعتبار تصویر: شیائومی)

علاوه بر این ویژگی ها، جوانه ها دارای سه حالت شفافیت هستند، از جمله Regular، Enhance Voice و Enhance Ambient Sounds. شیائومی همچنین قول داده است که حذف نویز فعال سه برابر بهتر از Redmi Buds 4 Pro خواهد بود. در نهایت، Redmi Buds 5 Pro با عمر باتری فوق‌العاده قوی ۳۸ ساعت همراه با کیس (جوانه‌ها با یک بار شارژ ۱۰ ساعت دوام می‌آورند)، Redmi Buds 5 Pro بسیار بیشتر از بسیاری از گوشی‌ها دوام می‌آورد. بهترین هدفون های بی سیم – AirPods Pro 2 30 ساعت طول می کشد.

معمولاً هدفون‌هایی پیدا نمی‌کنید که این همه ویژگی و دسترسی به کدک‌های باکیفیت را با قیمت کمتر از ۱۰۰ دلار / ۱۰۰ پوند / ۱۵۰ دلار استرالیا در اختیار شما قرار دهند، بنابراین نیازی به گفتن نیست که شیائومی توجه ما را جلب کرده است. اگر Redmi Buds 5 Pro به همان اندازه که به نظر می رسد خوب باشد، ممکن است یک رقیب جدید برای خود داشته باشیم. بهترین هدفون های بی سیم مقرون به صرفه راهنما.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/audio/earbuds-airpods/xiaomis-new-wireless-earbuds-bring-high-end-audio-tech-in-a-super-cool-marble-design

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *