Acolyte of the Altar با الهام از MTG و Shadow of the Colossus در ماه مارس برای رایانه های شخصی عرضه می شود.

Acolyte of the Altar با الهام از MTG و Shadow of the Colossus در ماه مارس برای رایانه های شخصی عرضه می شود.

Black Kite Games اعلام کرده است ملازم محراب راه اندازی خواهد شد کامپیوتر از طریق بخار در ۲۵ مارس ۲۰۲۴٫

ملازم محراب یک عرشه ساز سرکش تک نفره است که از آن الهام گرفته شده است سحر و جادو: گردهمایی و سایه کلوسوسدارای بیش از ۱۰۰ کارت و طبقات چالش برانگیز و تصادفی ایجاد شده برای بازی در حین ساخت عرشه.

در این بازی با ورق فانتزی تاریک، شما در سرزمین‌های بایر به دنبال «جانوران» عظیم‌الجثه‌ای خواهید رفت که در حین مبارزه با آنها تکامل می‌یابند. این بدان معناست که بازیکنان باید در مورد اعمال خود فکر کنند و کارت ها را برای ایجاد هم افزایی عالی برای حمله ترکیب کنند. شما همچنین باید در حین احضار موجودات قدرتمند در حالی که جانوران را به طور مؤثری از بین می برید، باید استخر مانا خود را مدیریت کنید.

بلک کیت گیمز توضیح می‌دهد: «آنها را قبل از رسیدن به پتانسیل خود به سرعت پایین بیاورید یا تهدیدهای بزرگی از خودتان بیاورید تا با قدرت آنها مطابقت داشته باشد. “تنش مبارزه با یک غول و هیجان پیروزی در برابر مشکلات را با هر رویارویی احساس کنید!”

علاوه بر این، همانطور که با یک هیولا مبارزه می کنید، خشم آنها افزایش می یابد تا زمانی که توانایی های جدیدی را برای استفاده علیه شما باز کنند. به عنوان مثال، شکست دادن Grifter طلایی در بازی جام او برای شما مزیتی به همراه خواهد داشت، در حالی که تغذیه توانایی مصرف The Yearning Woods نوار سلامتی و شکم او را پر می کند تا زمانی که ترکیده شود.

آخرین تریلر نگاهی به نحوه عملکرد این توانایی ها و هم افزایی کارت ها و همچنین نگاهی به سیستم Patron ارائه می دهد. پس از شکست دادن یک هیولا، بازیکنان می توانند بدن خود را به حامی منتخب خود ارائه دهند، او هدیه جدیدی برای بازیکن خواهد ساخت.

حامی می تواند در راه های مبارزه نیز بیشتر ارائه دهد. به عنوان مثال، در طول شروع یک منطقه جدید، آنها به بازیکن با انتخاب هدیه خود برکت می دهند و به طرز چشمگیری نحوه بازی شما را تغییر می دهند.

در حالی که شمشیر آسمان‌خراش Crumbling Monument بلندترین موجودات شما را بزرگ‌تر می‌کند، Mini Jelly هنگام طلسم دشمنان را از بین می‌برد، اما هدایا نیز می‌توانند عواقبی داشته باشند، بنابراین بازیکنان باید در انتخاب‌های خود محتاط باشند.

ملازم محراب در لیست علاقه مندی ها موجود است بخار در حال حاضر، و همچنین یک نسخه ی نمایشی قابل پخش برای امتحان قبل از راه اندازی بازی وجود دارد.

برای اطلاعات بیشتر، انتخاب های ما را برای این مورد بررسی کنید بهترین بازی های استراتژی کامپیوترهمراه با لیست ما از بهترین بازی های تک نفره می توانید در سال ۲۰۲۴ بازی کنید.


منبع: https://www.techradar.com/gaming/consoles-pc/acolyte-of-the-altar-is-coming-to-pc-in-march-inspired-by-mtg-and-shadow-of-the-colossus

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *