هدفون Bose Ultra Open Earbuds روی گوش شما قرار می گیرد و قیمت آن ۳۰۰ دلار است

خوب، مطمئناً این یک راه جالب برای معرفی مجموعه جدیدی از هدفون های بی سیم است. بوز امروز اعلام کرد که با برند مد و سبک زندگی Kith همکاری کرده است تا جدیدترین محصول خود را عرضه کند: the هدفون های فوق العاده باز. خبر در پی می آید یک نشت در طول نمایشگاه CES که طراحی نسبتاً منحصربه‌فردی داشت، مجموعه‌ای از جوانه‌ها که روی گوش‌های شما می‌چسبند و مجرای گوش را باز می‌گذارند تا سر و صدای بیرون وارد شود. جزئیات از نظر مشخصات کلیدی کمیاب است، اما این چیزی است که شرکت در اعلامیه فاش کرد.

Bose Earbuds Ultra Open را به عنوان “طراحی نوآورانه به شکل سرآستین با لبه های صیقلی، نرم و روکشی خیره کننده” توصیف می کند. در یک خروج از مدل “باز” ​​قبلی آن، این هدفون ها به جای اینکه با قلاب روی گوش محکم شوند به کنار گوش شما متصل می شوند. بوز می‌گوید این باعث می‌شود که جوانه‌ها بیشتر به یک لوازم جانبی مد تبدیل شوند تا یک «پوشیدنی صوتی» که این همکاری را توضیح می‌دهد. این شرکت همچنین می‌گوید که می‌توانید آن‌ها را با کلاه، عینک یا جواهرات بدون هیچ مشکلی بپوشید، زیرا بیشتر پایین‌تر از گوش شما می‌نشینند. از آنجایی که مجبور نیستید بین تنظیم کردن محیط اطراف یا گوش دادن به محتوای صوتی یکی را انتخاب کنید، راحتی و “پوشیدن تمام روز” را نیز تبلیغ می کند.

هدفون Bose Ultra Open Earbuds روی گوش شما قرار می گیرد و قیمت آن ۳۰۰ دلار است
بوز

مشخصات دقیق در حال حاضر اندک است، اما Kith چند مورد را در وب سایت خود ریخت. این شرکت مد همچنین طراحی را به‌عنوان «چسب نور به‌عنوان هوا» و «مفصل انعطاف‌پذیر» برای روشن و خاموش کردن آسان توصیف می‌کند. می توانید انتظار داشته باشید تا هفت ساعت و نیم با آن بازی کنید Bose Immersive Audio برای صدای فضایی و “مجموعه ای از فناوری های پیشرفته”. علامت تجاری نمادین Bose با یک لوگوی Kith با همان حروف روی هدفون و جعبه شارژ جایگزین شده است. Bose می‌گوید این اولین همکاری خود با یک برند مد است و قابل توجه است که این شرکت اجازه می‌دهد یک محصول کاملاً جدید به جای نسخه محدود یک محصول موجود، یک محصول جدید را نشان دهد.

هدفون Bose Ultra Open Earbuds با قیمت ۳۰۰ دلار در تاریخ ۲۲ ژانویه در سایت Kith.com و در فروشگاه های منتخب Kith “در تعداد بسیار محدود” در دسترس خواهد بود. من حدس می زنم که این شرکت به زودی یک نسخه مناسب با نام تجاری خود را معرفی کند، اما در اطلاعیه امروز هیچ اشاره ای به آن نشده است.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/bose-ultra-open-earbuds-clip-onto-your-ears-and-cost-300-172544076.html?src=rss ظاهر شد


منبع: https://www.engadget.com/bose-ultra-open-earbuds-clip-onto-your-ears-and-cost-300-172544076.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *