Databricks و Credo AI برای هوش مصنوعی مسئول و سازگار در مقیاس متحد می شوند

Databricks و Credo AI برای هوش مصنوعی مسئول و سازگار در مقیاس متحد می شوند

استارتاپ مبتنی بر پالو آلتو من به هوش مصنوعی اعتقاد دارم امروز اعلام کرد که پلتفرم حاکمیت هوش مصنوعی آن اکنون در دسترس خواهد بود Databricks پلتفرم هوش داده

طبق گفته Credo AI، مشتریان Databricks می‌توانند به راحتی ریسک و انطباق هوش مصنوعی را در مقیاس ردیابی و مدیریت کنند، از داده‌ها و شواهدی که قبلاً در پلتفرم اطلاعات Databricks ذخیره شده‌اند استفاده کنند و شفافیت سیستم‌های هوش مصنوعی خود را در طول چرخه عمر توسعه فراهم کنند.

من به هوش مصنوعی اعتقاد دارم که در سال ۲۰۲۰ راه اندازی شد و ۱۲٫۸ میلیون دلار از بودجه سری A در می ۲۰۲۲ جمع آوری کرد، با Databricks یکپارچه خواهد شد. MLFlowکه چرخه عمر توسعه یادگیری ماشین را مدیریت می کند تا به طور خودکار معیارها و ابرداده های مدل را به کارت های مدل و سایر مصنوعات حاکمیتی مورد نیاز مانند ارزیابی تاثیر هوش مصنوعی ترجمه کند.

مقررات نیاز به خود ارزیابی ریسک هوش مصنوعی دارد

این امر به ویژه در زمانی که مقرراتی مانند من قانون دارم در حال ظهور هستند، که به ارائه‌دهندگان مدل و توسعه‌دهندگان پایین‌دستی نیاز دارد تا ریسک سیستم‌های هوش مصنوعی خود را ارزیابی کنند، ارزیابی‌های انطباق را انجام دهند، ثبت‌های قابل حسابرسی را حفظ کنند، و عملکرد را نظارت کنند و علاوه بر انجام تعهدات شفافیت بر اساس دسته ریسک مدل، بر عملکرد آنها نظارت داشته باشند.

ناورینا سینگ، بنیانگذار و مدیر عامل Credo AI در مصاحبه ای به VentureBeat گفت: “ما چهار سال پیش با تمرکز اصلی این کار را آغاز کردیم که این لایه حکومتی باشیم که مسئولیت پذیری و نظارت مستمر بر زیرساخت های فنی شما را فراهم می کند.”

ادغام Databricks زمینه ای را برای مدیریت صحیح هوش مصنوعی فراهم می کند

او گفت: «من فکر می‌کنم مشارکت Databricks مهم خواهد بود و لحن را برای سال ۲۰۲۴ تعیین می‌کند – این نشانه‌ای برای شرکت‌ها است که لایه حاکمیتی باید زمینه و اولویت‌های تجاری را درک کند. نه تنها می‌توانید ریسک خود را مدیریت کنید، بلکه واقعاً می‌توانید محصولات ایمن و مسئولانه را در بازار عرضه کنید.»

در یک بیانیه مطبوعاتی، راجر مورف، معاون شرکای فناوری در Databricks، گفت: “ما هیجان زده هستیم که با Credo AI شریک شویم تا اطلاعات سیاست AI را به پلتفرم اطلاعات Databricks بیاوریم.” او افزود، همانطور که شرکت‌ها استراتژی‌های هوش مصنوعی خود را توسعه می‌دهند، “آنها متوجه می‌شوند که حکمرانی برای اطمینان از پذیرش ایمن، مسئولانه و منطبق بر هوش مصنوعی در مقیاس بسیار مهم است.”

ماموریت VentureBeat این است که یک میدان شهر دیجیتال برای تصمیم گیرندگان فنی باشد تا دانشی در مورد فناوری سازمانی متحول کننده کسب کنند و معامله کنند. جلسات توجیهی ما را کشف کنید.


منبع: https://venturebeat.com/ai/databricks-and-credo-ai-unite-for-responsible-compliant-ai-at-scale/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *