هرتز ۲۰۰۰۰ خودروی برقی می فروشد و آنها را با خودروهای گازسوز جایگزین می کند.

می گوید در حال فروش حدود ۲۰۰۰۰ خودروی الکتریکی از ناوگان ایالات متحده است که تقریباً یک سوم از کل تعداد خودروهایش را تشکیل می دهد. در ناوگان جهانی خود این سازمان ادعا کرد که «هزینه‌های مربوط به برخورد و آسیب، عمدتاً مربوط به خودروهای برقی، در سه ماهه مالی اخیر بالا باقی مانده است»، «در نتیجه از تصمیم شرکت برای شروع کاهش مواد در ناوگان برقی حمایت می‌کند». هرتز گفت قصد دارد بخشی از درآمد حاصل از آن را مجدداً برای خرید خودروهای گازسوز سرمایه گذاری کند.

هرتز گفت: “شرکت انتظار دارد که این اقدام تعادل بهتری بین عرضه و تقاضای مورد انتظار خودروهای الکتریکی ایجاد کند.” . این باعث می‌شود که شرکت تعداد نامتناسبی از اجاره‌های کم حاشیه را حذف کند و هزینه خسارت مرتبط با خودروهای الکتریکی را کاهش دهد.»

پیش از این نشانه‌هایی وجود داشت که هرتز نسبت به تصمیم خود برای سرمایه‌گذاری هنگفت در خودروهای برقی در چند سال گذشته دچار سردرگمی شده است. در سال ۲۰۲۱ گزارش شد که شرکت اجاره ای داشته است . آوریل بعد، مشخص شد که هرتز برنامه ریزی کرده است بیش از پنج سال

با این حال، در اکتبر ۲۰۲۳، هرتز گفت که چنین است تا ناوگان خود را برقی کند. در آن زمان، مدیر عامل شرکت استفان شر گفت که خودروهای برقی برای هرتز “از نظر هزینه تعمیر خسارت حدود دو برابر نسبت به خودروهای موتور احتراق داخلی معمولی هزینه دارند.”

مانند توجه داشته باشید، تسلا در حال حاضر بیش از ۷۰۰ خودروی برقی را از طریق خود می فروشد . اکثریت قریب به اتفاق آنها خودروهای تسلا مدل ۳ و مدل Y هستند.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/hertz-is-selling-20000-evs-and-replacecing-them-with-gas-powered-vehicles-153302670.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/hertz-is-selling-20000-evs-and-replacing-them-with-gas-powered-vehicles-153302670.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *