هزینه تعمیر کدام گوشی بیشتر است؟ آیفون یا سامسونگ؟

هزینه تعمیر کدام گوشی بیشتر است؟  آیفون یا سامسونگ؟

اگر به تعمیرات شخص ثالث بروید، اغلب می توانید کار را با هزینه کمتری انجام دهید. این به این دلیل است که می‌توانید قطعات ارزان‌تر شخص ثالث را در دستگاه معیوب خود نصب کنید تا آن را با هزینه کمتری راه‌اندازی کنید. با این حال، این می تواند با مشکلات سازگاری همراه باشد. قیمت همچنین به میزان هزینه خدمات شخص ثالث برای نیروی کار بستگی دارد.

می توان تخمین زد که یک کار چقدر سخت خواهد بود. این می تواند به شما کمک کند هزینه کار چقدر است. مطابق با iFixit، آیفون ۱۵ و گلکسی ۲۳ امتیاز تعمیر پذیری مشابهی دارند. هر دوی آنها امتیاز نه چندان عالی چهار از ۱۰ را کسب کردند. اگر دقیق باشند، به این معنی است که مشکل در تعمیر آنها یکسان است. این در صورتی است که تعمیر توسط خودتان انجام می شود. این می تواند برای یک متخصص متفاوت باشد، اما به مصرف کنندگان تخمین می زند که چقدر زمان و تلاش برای یک کار تعمیر لازم است.

همانطور که گفته شد، آیفون ها در مورد تعمیرات شخص ثالث محدودیت های بیشتری دارند. آیفون‌ها می‌توانند قفل‌های نرم‌افزاری روی آن‌ها داشته باشند، در صورتی که تشخیص دهند که از یک قطعه غیر اصل استفاده شده است. این شامل اطلاع دادن کاربر با پیام های آزاردهنده مبنی بر اصل نبودن باتری است. آیفون های جدیدتر، مانند آیفون ۱۴، باید با استفاده از ابزار پیکربندی سیستم اپل، با قطعات جایگزین پیکربندی شوند. از طرف دیگر سامسونگ این محدودیت ها را ندارد. این می تواند هزینه تعمیرات آیفون را بیشتر از تعمیرات سامسونگ کند.


منبع: https://www.slashgear.com/1492902/iphone-samsung-which-costs-more-to-repair/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *