اپل واچ سری ۹ و اولترا ۲ ممکن است به زودی در ایالات متحده به فروش برسند – با یک پیشنهاد

اپل واچ سری ۹ و اولترا ۲ ممکن است به زودی در ایالات متحده به فروش برسند – با یک پیشنهاد

ظاهرا اپل در حال آماده سازی راه حلی برای ممنوعیت فروش ایالات متحده است اپل واچ سری ۹ و اپل واچ اولترا ۲ – با از بین بردن توانایی خواندن سطح اکسیژن خون شما.

اگر آن را از دست دادید، اپل دیگر نمی تواند اپل واچ سری ۹ و اپل واچ اولترا ۲ را بفروشد (جدیدترین و بهترین ساعت های اپل) در ایالات متحده به دلیل اختلاف ثبت اختراع با شرکت فناوری بهداشت Masimo. این اختلاف حول حسگر اکسیژن خون ساعت است، که Masimo ادعا می کند حق چاپ آن را نقض می کند.

۹to5Mac گزارش‌ها حاکی از آن است که اپل طراحی مجدد سری ۹ و اولترا ۲ را پیشنهاد کرده است که به آن اجازه می‌دهد به فروش ساعت‌های بدون ویژگی پالس اکسیمتری ادامه دهد. گمرک ایالات متحده در روز جمعه، ۱۲ ژانویه دریافت که بر اساس پرونده ای از Masimo، طراحی مجدد Apple Watch Series 9 و Ultra 2، ویژگی های بدون پالس-اکسیمتری، «خارج از محدوده دستورات اصلاحی در تحقیقات ITC در زمینه درخواست تجدیدنظر اپل است». تیم حقوقی

این بدان معناست که ساعت‌ها می‌توانند دوباره در ایالات متحده فروخته شوند، البته تا زمانی که آن ویژگی‌ها را نداشته باشند. پرونده وکلای Masimo ادامه می دهد که “در درخواست اپل تحت ۱۹ CFR قسمت ۱۷۷ (در بخشی که محرمانه شناخته نشد)، اپل توضیح داد که “محصولات ساعت بازطراحی شده آن به طور قطعی (i) دارای عملکرد پالس اکسیمتری نیستند…” “.

در زمان مناسب درباره تصمیم گمرک ایالات متحده بیشتر خواهیم شنید، اما دارندگان فعلی باید مطمئن باشند که اگر قبلاً سری ۹ یا اولترا ۲ خریداری کرده اید، تحت تأثیر این تصمیم قرار نخواهید گرفت.

تجزیه و تحلیل: تغییرات سخت افزاری بزرگ؟

به نظر می رسد اپل برای بازگرداندن هرچه سریعتر ساعت های خود به قفسه ها کنار رفته است و ساعت ها را به گونه ای طراحی کرده است که عملکرد را به طور کامل حذف کند. این با حذف ساده گزینه دسترسی به این ویژگی بسیار متفاوت است، که احتمالاً اگر نبرد حقوقی به راه اپل ختم می شد، معکوس می شد.

اپل هنوز جزئیات طراحی مجدد را فعلا محرمانه نگه می دارد. حدس و گمان های زیادی وجود دارد و ما حتی تاریخ مشخصی برای از سرگیری فروش اپل واچ های خود در ایالات متحده نداریم. در عین حال، هنوز هم می‌توانید در فروشگاه‌هایی مانند Best Buy که عرضه می‌شود، یکی بخرید اپل واچ سری ۹ هم اکنون با ۷۰ دلار تخفیف.

با این حال، هشدار دهید: اگر به تعمیر یا تعویض ساعت فعلی خود نیاز دارید، ممکن است تحت تأثیر تغییرات مورد نیاز اپل در برنامه تعمیر و تعویض آن قرار بگیرید. این فقط برای ساعت‌های جدید نیست: این موضوع بر مدل‌های تاریخی تا قبل از آن تأثیر می‌گذارد اپل واچ ۶.

اگر در ایالات متحده زندگی نمی کنید، هیچ تغییری در نحوه انجام کارها ایجاد نمی شود: ادعای ثبت اختراع Masimo فقط برای ساعت های ایالات متحده اعمال می شود. برای خریداران بریتانیایی، اروپایی، آسیایی و استرالیایی، زندگی ادامه دارد و شما همچنان می‌توانید طبق معمول یک ساعت از اپل بگیرید.

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید …


منبع: https://www.techradar.com/health-fitness/smartwatches/apple-watch-series-9-and-ultra-2-may-be-back-on-sale-in-the-us-soon-with-a-catch

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *