همانطور که Necrozma برای Go Fest تایید کرد، به نظر می رسد Pokémon Go در حال اضافه کردن Fuse Mechanic است.

به نظر می رسد پوکمون گو مکانیک جدیدی را از سری اصلی بازی های پوکمون اضافه کند: مفهوم Pokémon Fusion.

ارجاعاتی به Fusion در دیتامین جدید برنامه پیدا شده است (با تشکر، پوک ماینرز) و یک پیشنهاد قوی برای نحوه پیاده سازی مکانیک – و همچنین اینکه برای کدام پوکمون فعال می شود ارائه دهید.

Fusion – که یک پوکمون جداگانه را می بیند که به طور موقت توسط دیگری جمع می شود – یک افزونه سرگرم کننده خواهد بود، و مناسب است که اکنون قبل از ورود Necrozma در Go Fest 2024 اضافه شود – توسط توسعه دهنده Niantic در جریان خورشید گرفتگی واقعی این هفته مورد آزار قرار گرفتو اکنون به طور کامل تایید شده در طول رویدادهای Go Fest تابستان امسال از طریق نبردهای حمله در دسترس است.

تریلر پوکمون گو که گونه‌هایی از منطقه پالدیا را در حال نمایش نشان می‌دهد.در یوتیوب تماشا کنید

Necrozma یکی از تعداد محدودی از پوکمون‌هاست که می‌تواند با گونه‌های دیگر ترکیب شود تا خود را بیشتر تقویت کند – به‌ویژه، Pokémon Sun و گونه‌های افسانه‌ای ماه Solgaleo یا Lunala به Duskmane Necrozma یا Dawnwing Necrozma تبدیل می‌شوند.

به نظر می رسد ارجاع به دستیابی به انرژی همجوشی قمری یا خورشیدی موجود در پرونده های Pokémon Go دلالت بر این دارد که این منابع جدید برای فعال کردن فرآیند فیوژن مورد نیاز خواهند بود.

یکی از روش‌های دستیابی به این منابع می‌تواند از طریق حملات برای Solgaleo و Lunala باشد، مشابه نحوه عملکرد Mega Raids و Mega Energy در حال حاضر در Pokémon Go – اگرچه این فقط یک حدس و گمان از طرف ما است.

جالب اینجاست که دیتامین دو گونه دیگر از پوکمون را که از Fusion پشتیبانی می کند، فهرست می کند – کیورم که از قبل در دسترس است، که می تواند با Zekrom یا Reshiram ترکیب شود، و Calyrex که هنوز منتشر نشده است، که می تواند با Glastrier یا Spectrier ترکیب شود. .

در اواخر سال گذشته، Niantic به طور تصادفی نسخه های قبلاً ترکیب شده Kyureum را قبلاً منتشر کرد تصحیح اشتباه آن

رویدادهای Go Fest در سال ۲۰۲۴ در سندای ژاپن از ۳۰ می تا ۲ ژوئن آغاز می شود و سپس در ۱۴ تا ۱۶ ژوئن به مادرید پایتخت اسپانیا می روند. پس از آن، Go Fest بین ۵ و ۷ جولای به نیویورک بازمی گردد، قبل از اینکه فینال جهانی آن برای همه بازیکنان در ۱۳ و ۱۴ جولای در بازی اجرا شود.


منبع: https://www.eurogamer.net/pokemon-go-looks-to-be-adding-fuse-mechanic-as-necrozma-confirmed-for-go-fest?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *