دنباله فیلم Five Nights at Freddy رسما در دست ساخت است

پس از گمانه زنی های فراوان و چند شایعه، اقتباس سینمایی پنج شب در فردی رسما دنباله ای می شود.

یونیورسال پیکچرز و بلومهاوس پروداکشنز برای اولین بار این خبر را در جریان CinemaCon که در حال حاضر در لاس وگاس برگزار می شود، این هفته اعلام کردند.

در یک بعدی پست در پلتفرم رسانه اجتماعی X، بلومهاوس تایید کرد که فیلم بعدی در پاییز سال آینده اکران خواهد شد، اما تاریخ دقیقی ذکر نشده است.

پخش خبر: آیا پلی استیشن ۵ پرو را خواهیم خرید؟در یوتیوب تماشا کنید

در زمان نگارش این مقاله، هیچ به روز رسانی بیشتری در مورد جزئیات داستان یا بازیگران بازگشته وجود ندارد. همانطور که گفته شد، متیو لیلارد بازیگر – که در فیلم اول نقش مشاور شغلی استیو راگلان را بازی کرد – قبلاً برای ساخت دنباله ابراز امیدواری کرده بود. رنت صفحه: “مطمئناً خوب است که بدانید اگر آنها می خواهند دنباله ای بسازند، خط “من همیشه برمی گردم” است. این بخشی از IP است، بنابراین من همیشه برمی گردم.”

این احساس را در فیلم پنج شب لیلارد در فردی، جاش هاچرسون، همبازی با بازی فردی، نیز به اشتراک گذاشته است که قبلاً گفته بود. تنوع: “من می‌میرم تا سر صحنه برگردم. اما تامی، کارگردان ما، فوق‌العاده بود، و بازی در آن دنیای بسیار سرگرم‌کننده‌ای بود. من هیجان‌زده هستم که ببینم آنها در آینده چه می‌کنند.”

در انتشار آن بازی Five Nights at Freddy's دومین اولین بازی بزرگ تمام دوران را برای اقتباس از یک بازی ویدیویی در ایالات متحده به ثمر رساند.تنها پشت سر آن از انیمیشن Super Mario Bros. Nintendo and Illumination.

اولین فیلم پنج شب در فردی اکنون بیش از ۲۹۱ میلیون دلار در سراسر جهان فروخته است. ضرب الاجل گزارش ها.


منبع: https://www.eurogamer.net/five-nights-at-freddys-movie-sequel-officially-in-the-works?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *