همه فیلم‌های زک اسنایدر، از بدترین تا بهترین رتبه‌بندی شده‌اند

زک اسنایدر همچنان یکی از پر صحبت ترین کارگردانان هالیوود است. پس از به دست آوردن نمادین ترین ویژگی های DC، او با تصاویری مانند نتفلیکس تسلط پیدا کرد ارتش مردگان و اخیراً ماه شورشی.

اسنایدر بیش از سهم زیادی از طرفداران و متنفران فداکار دارد، اما این فقط باعث شده است که او در صنعت فیلم مرتبط تر شود. و به این ترتیب، همانطور که او همچنان به بزرگ شدن در سینما با ماه شورشیDT تمامی فیلم های زک اسنایدر را از بدترین تا بهترین رتبه بندی می کند.

۹٫ ساکر پانچ (۲۰۱۱)

همه فیلم‌های زک اسنایدر، از بدترین تا بهترین رتبه‌بندی شده‌اند
برادران وارنر / برادران وارنر.

مکنده پانچ حول یک زن جوان مورد آزار قرار گرفته است که به یک بیمارستان روانی فرستاده می شود، جایی که او در تلاش برای فرار در چند دنیا فانتزی غوطه ور می شود. اساسا یک نسخه زنانه از ۳۰۰این فیلم لحظات خیره‌کننده خشونت ماوراءالطبیعه را به تصویر می‌کشد که قهرمان‌های کم‌پوشش برای آزادی می‌جنگند.

این فیلم قرار بود نقدی افراطی از زن ستیزی نسبت به زنان باشد، اما نسخه ای که در سینماها نمایش داده شد این تصور را ایجاد نکرد. علاوه بر این، برش تئاتری تاکید بیشتری بر عمل بر روی شخصیت‌هایش دارد تا مخاطب را جذب کند. مکنده پانچ بخشی بحث برانگیز و نادیده گرفته شده از فیلموگرافی اسنایدر. امیدواریم که کارگردان به زودی قسمت مورد نظر خود را از فیلم به اشتراک بگذارد.

۸٫ ارتش مردگان (۲۰۲۱)

نتفلیکس / نتفلیکس

تقریبا زامبی شده بیگانگان ملاقات می کند یازده اوشن، ارتش مردگان داستان تیمی از مزدوران را دنبال می‌کند که سال‌ها پس از تسخیر زامبی‌ها در لاس‌وگاس، قصد سرقت یک کازینو را دارند. این یک فیلم وحشی است که به دهه‌ها رسانه زامبی ادای احترام می‌کند و در عین حال چرخشی جدیدی را در این ژانر ایجاد می‌کند و از راهپیمایان مرده جامعه‌ای سازمان‌یافته می‌سازد.

انجام این کار در را برای اظهار نظرهای اجتماعی در مورد موضوعات نژادپرستی، بیگانه هراسی و مهاجرت باز می کند. این فیلم همچنین افزوده جدید جسورانه ای را به سبک فیلمسازی اسنایدر نشان می دهد، زیرا نماهای تار فراوان آن فضایی رویایی ایجاد می کند که معمولاً در فیلم های اکشن دیده نمی شود.

۷٫ Legend of the Guardians: The Owls of Ga’Hoole (2010)

برادران وارنر / برادران وارنر.

این فیلم انیمیشن که بر اساس مجموعه کتاب‌های فانتزی کاترین لاسکی ساخته شده است، یک جغد انبار جوان را دنبال می‌کند که قصد دارد نگهبانان گاهول را پیدا کند تا به مبارزه با منقار فلزی شیطانی و ارتش خالص او کمک کند.

که از زمان انتشار بسیار توسط مخاطبان فراموش شده است، جغدهای گاهول یک جواهر دست کم گرفته شده باقی می ماند. این فیلم که مخاطب را در یک فانتزی حماسی با انیمیشنی نفس گیر و داستانی تاریک غوطه ور می کند، خود را از بسیاری دیگر از فیلم های کامپیوتری که برای کودکان عرضه می شود متمایز می کند.

۶٫ طلوع مردگان (۲۰۰۴)

Universal Pictures / Universal Pictures

در اولین کارگردانی اسنایدر، گروهی از مردم به یک مرکز خرید متروکه پناه می‌برند که آخرالزمان زامبی‌ها دنیای بیرون را ویران می‌کند. در میان روند مدرن زامبی، طلوع مردگان نسخه اصلی جورج آ. رومرو را دوباره تقویت کرد فیلم کلاسیک ترسناک زامبی با تبدیل آن به یک جشنواره هیجان انگیز و اکشن.

این فیلم به اندازه فیلم قبلی خود بر تفسیر اجتماعی تأکید نمی کند، اما همچنان رئالیسم تیره و تلخ را به دیدگاه خود از دنیای در حال مرگ می آورد.

۵٫ Batman v Superman: Dawn of Justice (2016)

برادران وارنر / برادران وارنر.

پس از اینکه نبرد او با ژنرال زود دنیا را تکان داد، مرد فولادی با شوالیه تاریکی روبرو می شود، زیرا لکس لوتور شرور آنها را در یک درگیری از تایتان ها و ایده آل ها قرار می دهد. چنین داستان پیچیده ای فرود بی نقصی ایجاد نمی کند، به خصوص که تلاش برای ساختن دنیای گسترده DC سنگین است.

با وجود ایراداتش، بتمن علیه سوپرمن داستانی احساسی و تامل برانگیز را ارائه می دهد که ژانر ابرقهرمانی را ساختارشکنی می کند، همه در عین حال اکشن دیدنی و اجراهای فوق العاده، به ویژه از هنری کاویل، بن افلک و گال گدوت را ارائه می دهد. همچنین، مخاطبانی که به داستان منسجم‌تری امیدوار بودند، باید «نسخه نهایی» طولانی‌تر را تماشا کنند، که حفره‌های داستانی باقی مانده در برش تئاتر را پر می‌کند.

۴٫ ۳۰۰ (۲۰۰۶)

برادران وارنر / برادران وارنر.

اگرچه این اولین فیلم اسنایدر نبود، ۳۰۰ خیلی او را روی نقشه قرار داد. این فیلم با اقتباس از کمیک فرانک میلر به همین نام، روایتی تخیلی از نبرد ترموپیل را روایت می‌کند که در آن شاه لئونیداس یک ارتش کوچک اسپارتی را علیه نیروهای مهاجم خشایارشا پادشاه ایرانی رهبری می‌کند.

این فیلم مطمئناً فوق‌العاده است، اما با تصاویر فوق‌العاده مردانه، اکشن‌های تپنده قلب و نماهای دوربین آهسته، به طور موثری مخاطبان را با سبک منحصر به فرد اسنایدر آشنا کرد.

۳٫ مرد فولادی (۲۰۱۳)

تصویر از طریق برادران وارنر / تصویر از طریق برادران وارنر.

سال ها پس از فرار از نابودی سیاره خود، کلارک کنت باید منشاء بیگانه خود را بپذیرد و برای محافظت از زمین در برابر ژنرال زود و گروه کریپتونی های شرور او مبارزه کند. این فیلم چیزهای زیادی برای رقابت داشت، زیرا دو شناسی کلاسیک ریچارد دانر استاندارد بالایی را برای رسانه سوپرمن تعیین کرد.

بسیاری از مردم هنوز در مورد برداشت تاریک تر فیلم از قهرمان عنوان و برخی از نکات داستانی مشکوک مانند مرگ پا کنت و ضربه زدن گردن زود توسط سوپس اختلاف نظر دارند. با این حال، مرد فولادی دوز تازه ای از واقع گرایی را برای پیشاهنگ پسر آبی به ارمغان می آورد که به احیای شخصیت برای دوران مدرن کمک کرد. همچنین صحنه‌های اکشن خیره‌کننده‌ای را ارائه می‌کند که زمینه را برای سبک بصری متمایز DCEU فراهم کرده است.

۲٫ Watchmen (2009)

برادران وارنر / برادران وارنر.

در دنیایی اتفاق می‌افتد که در آن مراقبان نقابدار تاریخ بشر را شکل داده‌اند، نگهبانان تیم اصلی را در حالی دنبال می کند که یک توطئه گسترده را کشف می کنند که یکی از آنها را کشته است، زیرا جهان به جنگ هسته ای نزدیک می شود. این فیلم در ارائه برخی از آزادی های خلاقانه استفاده کرد نگهبانان به پرده بزرگ (مخصوصاً با آخرین نمایش آن)، اما به نظر می‌رسد که بیشتر آن مستقیماً از صفحات کمیک پیشگامانه آلن مور گرفته شده است. برش کارگردان تنها با پر کردن جاهای خالی در چنین اقتباسی لایه‌ای، عدالت بیشتری را در مورد منبع اصلی ایجاد می‌کند.

در عصری که ابرقهرمانان بر فرهنگ پاپ تسلط دارند، این کلاسیک کالت تصویری کوبنده و خرابکارانه از مبارزان جنایتکار لباس پوشیده و پیامدهایی که در دنیای واقعی خواهند داشت را ترسیم می کند. زوج کریستوفر نولان در ادامه گفت که این فیلم “از زمان خود جلوتر” بود. همچنین، مردم اعتبار کافی برای بازی های برجسته بازیگران، به ویژه بازی های جکی ارل هیلی و بیلی کروداپ قائل نیستند.

۱٫ لیگ عدالت زک اسنایدر (۲۰۲۱)

با حسن نیت از HBO Max/Warner Media / با حسن نیت از HBO Max/Warner Media

پس از فداکاری سوپرمن برای شکست دادن Doomsday، بتمن تیمی از متاانسان‌های فوق‌العاده را گرد هم می‌آورد تا مهاجمان بیگانه از آپوکولیپس را شکست دهند. در حالی که بیشتر فیلم‌های کمیک بوک اکنون ممکن است شبیه به هم باشند، فیلم چهار ساعته اسنایدر یک حماسه ابرقهرمانی پیروزمند است که جهان تا به حال هرگز آن را ندیده بود.

بله، این فیلم طولانی‌تر از آن چیزی است که باید باشد، اما هر صحنه نشان‌دهنده دقت و علاقه‌ای است که برای ساختن آنچه که می‌توانست یک فیلم پرفروش عمومی باشد به یک اثر اسطوره‌ای شایسته لیگ عدالت نشان می‌دهد. این فیلم ممکن است داستانی را که اسنایدر قصد تعریف کردنش را داشت کامل نکند، اما مطمئناً حماسه‌اش را در سطح بالایی از بین می‌برد.

توصیه های سردبیران







مکنده پانچ حول یک زن جوان مورد آزار قرار گرفته است که به یک بیمارستان روانی فرستاده می شود، جایی که او در تلاش برای فرار در چند دنیا فانتزی غوطه ور می شود. اساسا یک نسخه زنانه از ۳۰۰این فیلم لحظات خیره‌کننده خشونت ماوراءالطبیعه را به تصویر می‌کشد که قهرمان‌های کم‌پوشش برای آزادی می‌جنگند.


منبع: https://www.digitaltrends.com/movies/all-of-zack-snyders-movies-ranked/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *