چرا مدیر رمز عبور می تواند ابزار امنیتی باشد که هرگز نمی دانستید به آن نیاز دارید

همانطور که مشاغل در سراسر جهان برای سال جدید کاری آماده می شوند، یادآوری اهمیت امنیت سایبری در محل کار مانند همیشه حیاتی است.

با نقض داده ها، حملات بدافزارها و حوادث سایبری که به طور روزانه اخبار منتشر می شوند، اطمینان از داشتن خدمات امنیتی برای محافظت از شما و کار شما هرگز مهمتر از این نبوده است.

داشتن مجموعه ای کامل و جامع از ابزارهای امنیتی می تواند راه درازی برای تضمین این امر داشته باشد، اطمینان حاصل کنید که کارگران شما فراتر از یک فایروال اولیه و ابزارهای آنتی ویروس با خدمات تخصصی محافظت می شوند که می تواند خطرات احتمالی را کاهش دهد.

یک بخش کلیدی از این ملاحظات نیز باید یک مدیر رمز عبور باشد، زیرا علیرغم ظهور ابزارهای احراز هویت و حفاظت جایگزین، رمزهای عبور هنوز برای بسیاری از ما بخشی عادی از زندگی روزمره هستند.

اگرچه به همه ما گفته شده است که از گذرواژه‌های منحصربه‌فرد یا غیرقابل حدس زدن برای حساب‌های تجاری استفاده کنیم، تعداد زیاد برنامه‌ها و سرویس‌هایی که همه ما به صورت روزانه در محل کار استفاده می‌کنیم، اغلب این کار را غیرممکن می‌کند – اما نگران نباشید، زیرا اینجاست که یک مدیر رمز عبور می تواند کمک کند.

اگر قبلاً از آن استفاده نکرده‌اید، یک مدیر رمز عبور را به‌عنوان صندوقچه امن خود برای ورود به سیستم در نظر بگیرید، که راهی مطمئن و قابل اعتماد برای محافظت از حساب‌های شما و جزئیات مورد نیاز برای دسترسی به آنها ارائه می‌دهد.

Bitdefender Premium Security Plus یک مدیر رمز عبور داخلی را ارائه می دهد که توسط قوی ترین الگوریتم های رمزنگاری شناخته شده در حال حاضر محافظت می شود، رمزهای عبور، اطلاعات کارت اعتباری و سایر داده های حساس را در یک خزانه سایبری برای دسترسی آسان هر زمان که به آنها نیاز داشتید ایمن می کند.

استفاده از این مدیر رمز عبور به این معنی است که شما تنها کسی هستید که به خزانه دسترسی دارید، به این معنی که می‌تواند جزئیات ورود شما را از چشمان کنجکاو ایمن نگه دارد، در حالی که توصیه‌ها و محافظت‌های بیشتری برای حفظ امنیت همه چیز ارائه می‌کند.

این Bitdefender Premium Security Plus مدیر رمز عبور حتی می‌تواند یک رمز عبور منحصر به فرد و ایمن برای حساب‌های جدید (یا زمانی که ممکن است نیاز به بازخوانی داشته باشید) توصیه کند و گزینه‌ای را برای تکمیل خودکار فرم‌های آنلاین با اطلاعات تأیید شده شما فراهم می‌کند، به این معنی که نباید هیچ لغزشی وجود داشته باشد.

علاوه بر این، در چندین پلتفرم کار می‌کند و دستگاه‌های Windows، macOS، Android و iOS را پوشش می‌دهد، به این معنی که هرگز نباید نگران فراموش شدن لاگین‌های خود باشید.

بنابراین، اگر احساس می‌کنید که برای اطمینان از محافظت از اطلاعاتتان نیاز به افزایش امنیت بیشتری دارید، بررسی کنید Bitdefender Premium Security Plus و مدیر رمز عبور داخلی آن برای شروع سفر ایمنی آنلاین شما.

برای دریافت اخبار در مورد آخرین تهدیدات، همچنین می‌توانید به‌روزرسانی‌های بلادرنگ درباره شیوع بدافزارها و کلاهبرداری‌ها را در وبلاگ Bitdefender.


منبع: https://www.techradar.com/pro/why-a-password-manager-could-be-the-security-tool-you-never-knew-you-needed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *