گزارش: اپل Pencil 3 با نکات مغناطیسی احتمالا به جای iPad های جدید معرفی می شود

در حالی که گزارش های متعدد نشان داده اند که اپل قصد دارد این هفته مدل های به روز شده آیپد ایر، آیپد مینی و آیپد پایه را معرفی کند. وبلاگ ژاپنی مک اوتاکارا به نظر می رسد نسل سوم اپل پنسیل به جای آی پدهای جدید معرفی شود.

گزارش: اپل Pencil 3 با نکات مغناطیسی احتمالا به جای iPad های جدید معرفی می شود
گزیده ای از گزارش، ترجمه کامپیوتری توسط بینگ:

MacOTAKARA معتقد است که به جای به روز رسانی برای خود iPad، Apple Pencil 3 با نوک آهنربایی قابل تعویض عرضه خواهد شد.

ماه گذشته، افشاگر “Majin Bu” گفت که اپل پنسل جدید ارائه خواهد شد نوک مغناطیسی قابل تعویض برای طراحی، طراحی فنی و نقاشی دیجیتال.

نسل دوم اپل پنسل در ۳۰ اکتبر ۲۰۱۸ معرفی شد. این قلم با یک نوک غیر مغناطیسی همراه است. نکات جایگزینی در دسترس. نسل دوم مداد اپل به صورت مغناطیسی به مدل‌های آی‌پد پرو ۲۰۱۸ و جدیدتر، مدل‌های آیپد ایر ۲۰۲۰ و جدیدتر و جدیدترین آی‌پد مینی متصل می‌شود. در ایالات متحده، قیمت آن ۱۲۹ دلار است.

اپل همچنین به فروش نسل اول Apple Pencil با کانکتور لایتنینگ برای نسل دهم آی‌پد سطح پایه و برخی از مدل‌های قدیمی‌تر آی‌پد ادامه می‌دهد. شایعه شده است که این مدل اپل پنسل ممکن است به زودی با یک رابط USB-C به روز شود. قلم اصلی اپل در نوامبر ۲۰۱۵ با قیمت ۹۹ دلار عرضه شد.

بلومبرگمارک گورمن امروز گفت اپل در حال پیشرفت در مدل‌های جدید آی‌پد است، اما او معتقد است که عرضه این دستگاه‌ها.این ماه اتفاق نمی افتد

انجمن های مرتبط: لوازم جانبی iPad


منبع: https://www.macrumors.com/2023/10/15/apple-pencil-3-magnetic-tips-rumor/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *