همه چیز درباره موتورسیکلت های هارلی دیویدسون پان آمریکا

همه چیز درباره موتورسیکلت های هارلی دیویدسون پان آمریکا

در چهار دهه گذشته، بازار ADV توسط شرکت‌هایی مانند BMW، Honda، Yamaha و KTM اداره می‌شود که بیشترین برد تولیدکنندگان در رالی داکار را داشته‌اند. بنابراین وقتی هارلی Pan America 1250 و Pan America Special 1250 را در سال ۲۰۲۱ رها کرد، آرواره ها افتاد.

این هاگ های معمولی شما با هیچ تصوری نبودند، اما آنقدر خوب ساخته شده بودند که به سرعت شناخته شدند یکی از بهترین هارلی های ساخته شده. این موفقیت برای سازنده‌ای است که اخیراً انگشت پای خود را به یک حوض بزرگتر فراتر از رزمناوهای بزرگ و حجیم رسانده است.

پان آمریکا از یک موتور دوقلوی ۱۲۵۰ سی سی با مایع خنک کننده به نام Revolution Max 1250 استفاده می کند. طراحی V-twin 76.4 اینچ مکعبی ۱۵۰ اسب بخاری (با تولید ۹۴ پوند فوت گشتاور) که با یک گیربکس شش سرعته جفت شده است. بهتر از طرح دوقلو تخت دوچرخه های BMW، زیرا نه تنها هارلی را لاغرتر از BMW ها می کند، بلکه محافظت بهتری در برابر ریزش هایی دارد که جزئی از سواری ماجراجویی است.

یک مدل پایه ۵۳۴ پوند (مرطوب) وزن دارد. ویژه ۵۵۹ پوند. با وجود اینکه Revolution Max مستقیماً به عنوان عضو مرکزی شاسی در دوچرخه ادغام شده است، هر دو کمی سنگین تر از بسیاری از ADV های دیگر در بازار هستند. این موتور با گشتاور پایین و دریچه گاز کم سرعت طراحی شده بود که هر دوی آنها در هنگام سواری در شرایط خطرناک خارج از جاده ضروری هستند. و در حالی که به طور معمول از یک تسمه درایو بر روی دوچرخه خود استفاده می کند، پان امریکن دارای یک زنجیر است.


منبع: https://www.slashgear.com/1495576/about-harley-davidson-pan-america-motorcycles/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *