همه چیز درباره The Garage 56 Edition با نام مستعار Le Mans Camaro

همه چیز درباره The Garage 56 Edition با نام مستعار Le Mans Camaro

کامارو گاراژ ۵۶ نسخه ۲۰۲۴ دارای موتور مسابقه ای ۶۵۰ اسب بخاری LT4 V8 شوروی خواهد بود. با چندین گرافیک خاص، از جمله لهجه‌های طلایی روی کاپوت، لوگوی Garage 56 در گلگیرهای جلو و لوگوی دایره‌ای NASCAR 75th Anniversary روی کاپوت تزئین خواهد شد. طرح‌های راه راه و ستاره‌های تک رنگ پوشش و سقف را زینت می‌دهد و نمای داخلی دارای نشان‌های Garage 56 روی فرش‌های کف و فرمان است.

به گفته مدیر طراحی، مارک مینویل، تیم طراحی جنرال موتورز می خواست از عناصر طراحی برای فرود گاراژ ۵۶ کامارو در نقطه ای شیرین بین ماشین مسابقه و جانور خیابان استفاده کند. او گفت: “هنگامی که ظاهر یک ماشین مسابقه ای را با یک ماشین تولیدی تطبیق می دهید، می خواهید تم ها، تناسبات و رنگ ها را بدون اینکه ماشین در خیابان نامرتب به نظر برسد، به نمایش بگذارید. Garage 56 Edition حس ماشین مسابقه را به تصویر می کشد. در حالی که به خطوط ورزشی خودرو اجازه می دهد در خط مقدم باشند.”

تنها ۵۶ دستگاه از نسخه ویژه کامارو در ایالات متحده فروخته می شود. اگر می‌خواهند خودروی خود را شبیه به نسخه مسابقه‌ای نشان دهند، سه گرافیک اضافی در اختیار خریداران قرار می‌گیرد: یک برچسب هدر شیشه جلو NASCAR، نمادهای سفید Goodyear برای عبور از قوس چرخ‌های جلو، و برچسب‌های شماره ۲۴ در درب برای مطابقت با نمونه‌های استفاده شده. . در سری جام در ماشین ویلیام بایرون.


منبع: https://www.slashgear.com/1482034/everything-about-zl1-garage-56-edition-le-mans-camaro/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *