گزارش جدید ادعا می کند که آیفون ۱۶ ممکن است کاملاً احمقانه باشد – اما آیا باید به آن اعتماد کنیم؟

گزارش جدید ادعا می کند که آیفون ۱۶ ممکن است کاملاً احمقانه باشد – اما آیا باید به آن اعتماد کنیم؟

این آیفون ۱۵ ممکن است یکی از بهترین گوشی های هوشمند شما می توانید خرید کنید، اما گزارش جدید پیش بینی کرده است که جانشین آن، آیفون ۱ به هیچ کجا نزدیکش نخواهد شد در واقع، اگر گزارش درست باشد، آیفون ۱۶ ممکن است یک ارتقاء باشد که باید به طور کامل از آن صرفنظر کرد.

حداقل به گفته تحلیلگران بارکلیز (از طریق ۹to5Mac). آخرین یادداشت تحقیقاتی این گروه ادعا می کند که چشم انداز اپل در سال آینده تیره و تار است، با “ضعف در حجم و ترکیب آیفون، و همچنین عدم بازگشت مجدد در مک ها، آی پدها و پوشیدنی ها.”

شاید سخت‌ترین واژه‌ها برای آیفون ۱۶ باشد. بارکلیز می‌گوید که «ما هیچ ویژگی یا ارتقایی را نمی‌بینیم که احتمالاً آیفون ۱۶ را متقاعدکننده‌تر کند» و این نشان می‌دهد که آیفون بعدی می‌تواند کاملاً مزخرف باشد – حداقل از نظر تحلیل‌گران. نظر.

این گزارش همچنین در مورد حجم فروش مک و عملکرد خدمات اپل برای سال آینده مبهم است – و هیچ اشاره ای به ویژن پرو شاید به دلیل کم بودن انتظارات فروش برای دستگاه باشد. در مجموع به سختی می توان تصویری زیبا از آینده اپل را ترسیم کرد.

یک چشم انداز غم انگیز

این ادعا که آیفون ۱۶ فاقد هرگونه ویژگی “قانع کننده” است، یک ادعای جالب است، زیرا به طور کامل در شایعاتی که در جاهای دیگر دیده ایم منعکس نشده است. آیا گزارش بارکلیز نادرست است یا تحلیلگران آن چیزی می دانند که هیچ کس دیگری نمی داند؟

در جاهای دیگر، گزارش‌هایی را دیده‌ایم که نشان می‌دهد محدوده آیفون ۱۶ به نمایش در خواهد آمد دکمه های لمسی و یک کنترل جدید ‘Capture’، یک سیستم دوربین بهبود یافته، اندازه های جدید و الف ارتقاء عمده تراشه. یکی از افشاگران حتی ادعا کرده است که اپل از آن استفاده خواهد کرد فناوری گرافن برای خنک نگه داشتن گوشی ها بنابراین، در حالی که برخی از این شایعات ممکن است گسترده باشد، هنوز هم چیزهای زیادی وجود دارد که می تواند در خط تولید گوشی های بعدی اپل قرار گیرد.

با این حال، اغلب بهتر است در مورد اپل احتیاط کنید. این شرکت رویکرد صبورانه را ترجیح می دهد تا این که ویژگی ها را با عجله بیرون بیاورد، و این اغلب منجر به تاخیر و شایعاتی می شود که درست نیستند. با در نظر گرفتن این موضوع، چشم انداز محفوظ گزارش بارکلیز ممکن است در نهایت روی پول باشد.

یا ممکن است بیش از حد بدبینانه باشد – در این مرحله ما هیچ راهی برای اطلاع دقیق نداریم. در حالی که طرفداران اپل امیدوارند که واقعاً چیزهای زیادی در مورد آیفون ۱۶ هیجان زده شوند، ما باید تا زمان عرضه آن، احتمالاً در ماه سپتامبر، منتظر بمانیم تا مطمئن شویم.


منبع: https://www.techradar.com/phones/iphone/new-report-claims-the-iphone-16-might-be-a-total-dud-but-should-we-trust-it

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *