هنرمند صدای Cloud می‌گوید «فرستنده‌های فاینال فانتزی ۷» با جنسیت‌زدایی آشکار «توسعه داستانی عالی را خراب می‌کنند»

کودی کریستین، هنرمند صدا، که نقش ابر را در فیلم آینده Final Fantasy 7 Rebirth بازی می‌کند، فکر می‌کند «فرستنده‌هایی» که «هر رابطه‌ای را آشکارا جنسی می‌کنند، می‌توانند توسعه داستان بزرگ را خراب کنند».

کریستین نظرات خود را در مورد X بیان کرد، قبلا توییتر بود و آخرین تریلر بازی Rebirth را که توسط Square Enix به اشتراک گذاشته شده بود را دنبال می کرد. طرفداران قدیمی بازی اصلی Final Fantasy 7 (و همچنین Remake) نظرات زیادی در مورد علاقه عشق Cloud به مثلث عشقی Tifa/Aerith دارند که باعث بحث‌های داغ آنلاین شده است.

کریستین گفت: «فرستنده‌ها با این ایده که یک کاراکتر مجاز است با چند کاراکتر روابط مهمی داشته باشد، فرو می‌ریزد. رادار گیمز). “نیاز به جنسی کردن آشکار هر رابطه می تواند توسعه داستان بزرگ را خراب کند.”


تریلر Final Fantasy 7 Rebirth – Destined for Rebirth

در حالی که روابط بین Cloud، Tifa و Aerith را می‌توان افلاطونی خواند، متن فرعی «چه کسی را انتخاب خواهد کرد» مطمئناً تعداد زیادی از بازیکنان را به خود جذب کرده است – اگرچه گفتمان پیرامون انتخاب‌ها اغلب به سمیت تبدیل می‌شود.

با این حال، کریستین پس از شهرت یافتن در Teen Wolf که او را برای بازسازی Final Fantasy 7 آماده کرد، پوست ضخیمی پیدا کرد.

او گفت: «بیشتر مردم از من خواستند که من را اخراج کنند و بدون اینکه صحبت‌های من را بشنوند، جایگزین شوند گفت. «انجام کاری که انجام دادیم و آن را به موفقیت برسانیم و برای نسخه اصلی نمایشی بسیار مهم است[graphic]من هیچ ترسی از تولد دوباره ندارم.”

روز دوشنبه اسکوئر انیکس تریلر جدیدی از بازی منتشر کرد و برخی از آنها را فاش کرد جزئیات تازه در مورد چگونگی کنترل کیت سیث در نبرد.

چندین گزینه پیش‌سفارش نیز وجود دارد، از جمله نسخه کلکسیونی ۳۴۹٫۹۹ پوندی با مجسمه ۱۹ اینچی Sephiroth.

بازی Final Fantasy 7 Rebirth در تاریخ ۲۹ فوریه به صورت انحصاری برای PS5 منتشر خواهد شد. جزئیات بیشتر را در من بررسی کنید پیش نمایش از سال گذشته.


منبع: https://www.eurogamer.net/final-fantasy-7-shippers-ruin-great-story-development-with-overt-sexualisation-says-cloud-voice-artist?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *