هنر مفهومی بازی Arkane Lyon’s Blade فوق العاده به نظر می رسد

Arkane Lyon هنر مفهومی جدیدی را برای بازی ویدیویی آینده خود، Marvel’s Blade به اشتراک گذاشته است.

این اثر هنری اولین نگاه ما به دشمنان خون آشام بازی را نشان می دهد.

این فوق العاده خوب به نظر می رسد و امیدواریم این موضوع در انتشار بازی نیز ادامه یابد. برای اینکه کلمه بهتری نداشته باشید، واقعاً، واقعاً جالب به نظر می رسد و بازتابی از کارهای قبلی استودیو Deathloop و Dishonored دارد (در این مرحله، شایان ذکر است که بازی خون آشام قبلی Arkane، Redfall، عمدتاً توسط بخش آستین آن اداره می شد).

تریلر Marvel’s Blade Announcement.در یوتیوب تماشا کنید

اثر هنری Marvel’s Blade توسط سرگئی کولسوف و ژان لوک مونه خلق شد و توسط مدیر خلاق هنری استودیو سباستین میتون به اشتراک گذاشته شد. سه تصویر که در زیر به اشتراک گذاشته شده است، بلید را نشان می دهد که به شهر پاریس نگاه می کند، یک قطار مترو پر از خون آشام (همانطور که بلید در پس زمینه دعوا می کند) و دامپیر مارول که از قدرت پنهان خود برای عبور از خیابان های پاریس استفاده می کند.

Marvel’s Blade هفته گذشته رونمایی شد، در جریان جوایز بازی. این یک داستان اصلی برای نیمه انسان، نیمه خون آشام خواهد بود، زیرا او در خیابان های پاریس “یک وضعیت اضطراری ماوراء طبیعی” را تجربه می کند. آن اورژانس، البته، خون آشام ها هستند. آنها در مورد گردن چه فکر خواهند کرد؟

در تارنمای رسمی ویدیوی اعلامیه آمده است: «در Marvel’s Blade، اریک بروکس افسانه‌ای Daywalker، نیمه‌مرد، نیمه خون‌آشام است که بین جامعه گرم زندگی‌ها و نیروی عجولانه مردگان متلاشی شده است.


هنر مفهومی بازی Arkane Lyon’s Blade فوق العاده به نظر می رسد
اعتبار تصویر: آرکان لیون

هنر مفهومی برای Marvel's Blade که نشان می دهد بلید در خیابان های پاریس مخفیانه است.


هنر مفهومی از Marvel's Blade که قطاری پر از خون آشام را نشان می دهد در حالی که بلید روی سکو می جنگد.

اعتبار تصویر: آرکان لیون

Marvel’s Blade به مجموعه ای از پروژه های ابرقهرمانی دیگر مبتنی بر مارول می پیوندد که در حال حاضر در حال توسعه هستند، از جمله بازی Insomniac’s Wolverine و امی هنیگ بازی کاپیتان آمریکا و پلنگ سیاه.

EA نیز خود را دارد آهن ها در آتش ضرب المثل مارول، با مرد آهنی و پلنگ سیاه پروژه های در افق


منبع: https://www.eurogamer.net/concept-art-for-arkane-lyons-blade-game-looks-fang-tastic

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *