هوشمند شوید و قیمت چاپ را با فناوری تانک هوشمند نازک و سبز HP کاهش دهید

چه بلیط های تیلور سویفت، چه عکس های گرانبها یا مکاتبات مهم، همه ما باید چاپ کنیم. آیا اگر راهی بهتر، راحت تر، سبزتر و ارزان تر برای انجام آن وجود داشته باشد، عالی نیست؟ این دقیقاً همان چیزی است که فناوری هوشمند تانک هوشمند HP ارائه می کند.

با چاپگر مخزن هوشمند نیازی به پرداخت هزینه برای کارتریج یا نگرانی در مورد زباله های الکترونیکی ندارید. این به این دلیل است که تانک هوشمند هوشمندتر است. این دستگاه از یک سیستم مخزن جوهر نوآورانه استفاده می کند که می توانید به راحتی و با قیمت مناسب و بدون آشفتگی، ضایعات یا هزینه های غیرضروری دوباره پر کنید. این بدان معناست که می توانید صفحات بیشتری را با هزینه کمتر چاپ کنید. عالی است.

چرا تانک هوشمند هوشمندتر است

Smart Tank کیفیت چاپ استثنایی را با قیمت بسیار پایین ارائه می دهد. به جای کارتریج های چاپ سنتی، یک چاپگر مخزن هوشمند HP دارای چهار مخزن جوهر مجزا است – و از بیرون قابل مشاهده هستند، بنابراین نیازی نیست حدس بزنید که آیا جوهر کافی برای آن کار چاپ بزرگ دارید یا آن عکس های خانوادگی ضروری. (و سنسورهایی با جوهر کم تعبیه شده اند که اگر در کنار چاپگر خود نیستید به شما اطلاع می دهند).

وقتی یک مخزن شروع به کم شدن می کند، فقط باید آن را پر کرد. این سریع، آسان است، بی نظم است و در هزینه شما صرفه جویی می کند، زیرا به جای تعویض کل کارتریج، فقط جوهر مورد نیاز خود را اضافه می کنید. و هنگامی که مخزن خود را پر کردید، بطری های جوهر شما برای نگهداری آسان و عمر طولانی قابل آب بندی مجدد هستند تا بتوانید بارها و بارها از آنها استفاده کنید.

پس انداز شما از لحظه ای شروع می شود که چاپگر Smart Tank جدید خود را از HP دریافت می کنید. دلیل آن این است که به صورت آماده با جوهر زیادی عرضه می شود و آماده است تا ۶۰۰۰ صفحه سیاه یا ۸۰۰۰ صفحه رنگی را قبل از اینکه هر یک از مخازن آن به جوهر اضافی نیاز داشته باشد ارائه دهد. این بدان معناست که شما می توانید تا سه سال قبل از اینکه زمان شارژ شود، چاپ کنید.

هوشمند شوید و قیمت چاپ را با فناوری تانک هوشمند نازک و سبز HP کاهش دهید

(اعتبار تصویر: HP)

روشی هوشمندانه برای چاپ از همه چیز

هر چاپگر مخزن هوشمند HP با بهترین برنامه HP Print در کلاس HP کار می کند، که اسکن و چاپ آن را از رایانه شخصی، مک، تلفن هوشمند و رایانه لوحی شما آسان می کند. راه اندازی فوق العاده آسان است، استفاده از آن فوق العاده آسان است و بدون توجه به آنچه چاپ می کنید، نتایج عالی را ارائه می دهد. این برنامه همچنین مدیریت سطوح جوهر و کاغذ را بسیار آسان می کند.

این همش نیست. چاپگر HP Smart Tank شما دارای Wi-Fi دو بانده برای اتصالات بهتر و چاپ سریعتر از دستگاه های بی سیم است و می توانید نه تنها از دستگاه خود بلکه از سرویس های ابری از جمله Dropbox و Google Drive چاپ کنید.

هزینه را کاهش دهید، نه کیفیت

چاپگرهای مخزن هوشمند HP هزینه چاپ شما را کاهش می دهند، نه کیفیت چاپ شما. دلیل آن این است که آنها از همان جوهرهای اصلی HP استفاده می کنند که متخصصان چاپ برای دهه ها به آن اعتماد کرده اند و کیفیتی واضح و رنگ های زنده را برای هر نوع کار و هر نوع کاغذی ارائه می دهند. این به معنای چاپ دقیق برای استفاده تجاری و عکس های بدون محو شدن در خانه است.

برای محیط زیست و همچنین کیف پول شما بهتر است

صرفه جویی در هزینه به تنهایی چاپگرهای تانک هوشمند HP را به خریدی عاقلانه تبدیل می کند. اما آنها برای محیط زیست نیز بهتر هستند. در حالی که HP سرمایه گذاری زیادی در بازیافت کارتریج انجام داده است – تا ۸۵٪ از کارتریج های چاپ HP شامل محتوای بازیافت شده است، و HP بازیافت کارتریج های چاپگر استفاده شده شما را بسیار آسان کرده است – مخازن قابل شارژ چاپگر Smart Tank حتی با محیط زیست سازگارتر هستند. اندازه کوچک و بسته بندی فشرده آنها به این معنی است که آنها به مواد کمتری برای ساخت و منابع کمتری برای حمل و نقل نیاز دارند.

راه هوشمندتر برای اشتراک گذاری

چه در حال چاپ عکس‌ها یا طرح‌های محصول هستید، چاپگرهای مخزن هوشمند HP راه هوشمندتری برای اشتراک‌گذاری هستند: با قابلیت اطمینان بالا، کیفیت چاپ فوق‌العاده، پر کردن مجدد بدون پاشیدن و هزینه‌های بسیار کم در هر صفحه، بدون سازش هستند. راهی برای کاهش هزینه های چاپ

اینجا را کلیک کنید تا بدانید چگونه چاپگرهای تانک هوشمند HP می توانند چاپ شما را تغییر دهند و هزینه های شما را کاهش دهند.


منبع: https://www.techradar.com/computing/printers-scanners/get-smart-and-slash-the-price-of-printing-with-hps-lean-green-smart-tank-tech

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *