بهترین پروژکتور جمعه سیاه فقط ۷۰ دلار قیمت دارد

بهترین پروژکتور جمعه سیاه فقط ۷۰ دلار قیمت دارد
گرایش های دیجیتال

پروژکتور یک جایگزین سرگرم کننده و اغلب مقرون به صرفه برای تلویزیون سنتی است. حتی یک پروژکتور با کیفیت پایین‌تر نیز فاکتور جالبی دارد که باعث می‌شود هر از گاهی بخواهید آن را بیرون بکشید. بنابراین، اگر در حال حاضر پروژکتور ندارید یا می‌خواهید آن را ارتقا دهید، حتماً به جستجوی آن بپردازید. معاملات جمعه سیاه ما تاکنون کشف کرده ایم ما معاملاتی را پیدا کرده‌ایم که شامل چندین دسته از پروژکتورها می‌شود، بنابراین حتماً موارد هر دسته را بررسی کنید تا ببینید آیا می‌توانید چیزی را که دوست دارید پیدا کنید.

بهترین تخفیف های پروژکتور Full HD در جمعه سیاه

کیفیت بالا استاندارد مکانی عالی برای شروع سفر پروژکتور شما است. این پروژکتورها معمولاً برای مبتدیان عالی هستند و با ویدیوهای خانگی، فیلم‌های قدیمی‌تر و (اگر خیلی حساس نیستید) تقریباً با هر چیز دیگری نیز کار می‌کنند. به یاد داشته باشید که صفحه نمایش پروژکتور (یا دیوار شما) به خودی خود دارای پیکسل نیست، بنابراین نمایشگر کمی متفاوت از صفحه نمایش HD است که شما به آن عادت کرده اید. این پروژکتورهای HD را برای بهترین پیشنهادات پروژکتور جمعه سیاه امتحان کنید:

  • مینی پروژکتور ELEPHAS برای آیفون —

  • پروژکتور وای فای GROVIEW 1080p —

  • Yaber Buffalo Pro U9 —

  • Yaber Buffalo Pro U10 —

  • LG CineBeam –

  • آینه M600 –

  • سامسونگ فری استایل (نسل دوم) —

بهترین پروژکتورهای ۴K معاملات جمعه سیاه

اگر شما انجام دادن می خواهید یک گام به سمت چیز بهتری داشته باشید، این پروژکتورهای ۴K را امتحان کنید. در واقع، تحقیقات ما نشان می‌دهد که بسیاری از بهترین پروژکتورها پروژکتورهای ۴K هستند. بنابراین، برای بهبود بخشیدن به تماشای خود، یکی از این پروژکتورها را در نظر بگیرید در حالی که تخفیف زیادی دارند:

از دست نده:

پروژکتور پرتاب کوتاه لیزر سه گانه هوشمند VANKYO Vista T4 4K ultra-HD — ۲۹۹۹ دلار، ۳۵۰۰ دلار

وانکیو

در حالی که دیگران مشغول خرید تلویزیون‌های معمولی هستند، تلویزیون‌هایی که فقط تا اندازه خاصی در دسترس هستند، ممکن است یک تخفیف عالی برای یک پروژکتور لیزری با پرتاب کوتاه در نظر بگیرید. Vista T4 Vankyo به طور کامل نحوه تجربه سینمای خانگی را متحول خواهد کرد. مانند این است که سینما را به اتاق نشیمن خود بیاورید، با برخی ویژگی‌های فوق‌العاده مدرن برای استفاده از آن تجربه و ارتقای آن فراتر از هر چیزی که قبلاً دیده‌اید. برای شروع، اندازه صفحه نمایش از حداقل ۸۰ اینچ با فاصله نمایش ۳٫۳ اینچی شروع می شود و شما می توانید تا صفحه نمایش ۱۵۰ اینچی را در ۱۶٫۷ اینچ نمایش دهید. اما با پروژکتورهای پرتاب کوتاه، سیستم می تواند نسبتاً نزدیک به دیوار با نسبت پرتاب عالی ۰٫۲۳۳ باشد، بنابراین می توانید آن را روی یک پایه یا قفسه سرگرمی خانگی قرار دهید. برای مرجع، حداقل فاصله پروژکتور – یعنی میزان فاصله پروژکتور از سطح – ۳٫۳ اینچ است.

همچنین وضوح شفاف ۴K (3840 در ۲۱۶۰) را با روشنایی ۲۱۰۰ لومن ارائه می‌کند – به اندازه کافی روشن است که در یک روز روشن دیده می‌شود – با استفاده از مجموعه لیزر سه‌گانه RGB+. این گوشی از HDR10+، صدای Dolby از طریق بلندگوهای قدرتمند ۶۰ واتی، MEMC، ۳D و آینه‌دهی موبایل به صفحه پشتیبانی می‌کند. سه درگاه HDMI گنجانده شده است که به شما امکان می‌دهد یک دستگاه پخش جریانی مانند استیک تلویزیون ۴K Fire همراه را وصل کنید تا فوراً تماشا کنید. اما بهترین بخش معامله جمعه سیاه است که بیش از ۵۰۰ دلار از قیمت معمولی صرفه جویی می کند. امروز فقط با ۲۹۹۹ دلار مال شماست، و این معامله ای است که نمی توانید آن را شکست دهید. مخصوصاً وقتی آن را با هزینه متوسط ​​یک تلویزیون ۸۰ اینچی مقایسه می کنید که اگر بیشتر نباشد، همان قیمت است. در اینجا، شما یک صفحه نمایش ۱۵۰ اینچی دریافت می کنید. این فوق العاده است.

فراتر از آن، در اینجا چند پروژکتور ۴K دیگر به فروش می رسد:

  • پروژکتور REDEER 4K —

  • هایسنس PX2-PRO —

  • پروژکتور تلویزیون لیزری Hisense L5H X-Fusion UST با صفحه نمایش —

بهترین معاملات روز جمعه سیاه پروژکتور BenQ

پروژکتورهای BenQ جایگاه ویژه ای در این لیست دارند. آنها دارای کیفیت ساخت فوق العاده، ویژگی های برتر، و به سادگی از کیفیت برخوردار هستند. به جدیدترین ما نگاهی بیندازید بررسی پروژکتور BenQ HT4550i 4K برای نگاهی نزدیک و شخصی به آنچه که BenQ را به BenQ تبدیل می کند. سپس، برگردید و تا زمانی که می توانید، از این معاملات خرید کنید:

  • پروژکتور بازی BenQ TH685P 1080P —

  • BenQ TH69OST 4LED —

  • BenQ TK700 —

  • BenQ TK700STi —

  • پروژکتور بازی هوشمند BenQ X3000i —

بهترین تخفیف های پروژکتور اپسون جمعه سیاه

اپسون در تلاش است تا پروژکتورهایی بسازد که کیفیت تصویر بسیار بالایی داشته باشند. همچنین به احتمال زیاد چیزهایی مانند داخلی را مشاهده خواهید کرد Android TV و سایر ویژگی‌های هوشمند و راحت که نمی‌دانستید از پروژکتورهای کمتر پیشرفته غایب هستید. تا زمانی که این معاملات ادامه دارند، خرید کنید:

  • Epson EpiqVision Flex CO-WO1 —

  • اپسون پرو EX7280 —

  • Epson Home Cinema 3200 —

  • Epson EpiqVision Ultra LS300 —

  • Epson Home Cinema 5050UB 4K PRO —

چگونه ما این پروژکتورهای جمعه سیاه را انتخاب کردیم

شروع کردیم به نگاه کردن به ما بررسی ها – چه چیزی را دوست داریم و چه چیزی را دوست نداریم. سپس به بیرون می‌رویم و بهترین تخفیف‌ها را برای این اقلام پیدا می‌کنیم، بنابراین به‌جای پر کردن فهرست با محصولاتی که اتفاقاً تخفیف دارند، به‌طور هدفمند در حال مدیریت هستیم. ما فکر می کنیم یک لیست کوچکتر و قطعی تر از لیستی از هزار محصول بهتر است.

ما همچنین مواردی را که در جایی که منطقی است بررسی نکرده‌ایم اضافه می‌کنیم و تحقیقات خود را انجام می‌دهیم تا مطمئن شویم محصول باکیفیتی است. ما به بررسی نظرات کارشناسان موضوع و خود پلتفرم‌های خرید می‌پردازیم و محصول را با گزینه‌های جایگزین مقایسه می‌کنیم. اگر فکر کنیم همه چیز حل می شود، باعث برش می شود.

هنگامی که مطمئن شدیم بهترین پیشنهادات جمعه سیاه را برای پروژکتورها پیدا کرده ایم، سپس آنها را در لیستی از ارزانترین تا گرانترین پروژکتورها سفارش دادیم. توصیه می‌کنیم به پایین‌ترین قیمت محصول خود پیمایش کنید، و مطمئن باشید که فکر می‌کنیم این بهترین ارزشی است که در آن نقطه قیمت به دست می‌آورید.

البته، ما همچنین از مقایسه قیمت و ابزارهای تاریخی و همچنین داده‌های شخص اول خود استفاده می‌کنیم تا مطمئن شویم که معامله خوبی دریافت می‌کنید. این کاری است که می توانید هنگام خرید در اطراف خود نیز با استفاده از ابزارهایی مانند انجام دهید شتر شترکه به شما قیمت گذاری تاریخی اقلام در آمازون را نشان می دهد.

ما کامل نیستیم و کاملاً ممکن است هنگام تهیه لیست بهترین پروژکتورهای جمعه سیاه چیزی را از دست داده باشیم. اگر معامله‌ای قاتل پیدا کردید که فکر می‌کنید باید شامل آن شود، با ما تماس بگیرید dealsteam@digitaltrends.com و ما آن را در به روز رسانی بعدی در نظر خواهیم گرفت.

همچنین در نظر داشته باشید که تمامی قیمت ها در زمان انتشار دقیق بوده است. در حالی که ما در حال بررسی مجدد و به روز رسانی این پست با آخرین معاملات و قیمت ها هستیم، نمی توانیم این واقعیت را نادیده بگیریم که معاملات در جمعه سیاه به سرعت پیش می روند و ممکن است بین زمانی که کلیک می کنید تا آخرین باری که ما کلیک کرده ایم، یک پیشنهاد منقضی شده باشد. به روز رسانی.

آیا باید از این معاملات خرید کنید یا منتظر سایبر دوشنبه باشید؟

اکنون خرید کنید! این توصیه ماست.

هیچ تضمینی وجود ندارد که بهترین معاملات جمعه سیاه پروژکتوری که امروز می بینیم فردا در دسترس باشد، چه رسد به اینکه در Cyber ​​Monday، و حتی بعید است که این موارد ارزان تر باشند. همان معاملاتی که در جمعه سیاه شاهد آن هستیم، معمولاً تا آخر هفته اجرا می‌شوند معاملات سایبری دوشنبه رویداد.

در صورتی که کالایی که امروز خریداری کرده‌اید ارزان‌تر باشد، همیشه می‌توانید دوباره آن را خریداری کنید و سفارش اصلی را لغو یا برگردانید. بهتر است چیزی در کیف داشته باشید تا از دست دادن چیزی که می تواند معامله سال باشد. وقتی نوبت به معاملات جمعه سیاه می رسد، زمان به نفع ما نیست.

اما این چیزی است که ما اینجا هستیم: ما به شما کمک می کنیم بهترین معاملات را پیدا کنید. اگر چیزی را در این لیست قرار داده باشیم، فکر نمی‌کنیم قیمت آن از هم‌اکنون تا دوشنبه سایبر کاهش بیشتری پیدا کند – و اگر این کار را انجام دهد، هیچ چیز مهمی نخواهد بود (حداکثر چند دلار)، بنابراین هنوز هم نشان دهنده صرفه جویی قابل توجهی است که نباید از دست داد.

توصیه های سردبیران







اگر شما انجام دادن می خواهید یک گام به سمت چیز بهتری داشته باشید، این پروژکتورهای ۴K را امتحان کنید. در واقع، تحقیقات ما نشان می‌دهد که بسیاری از بهترین پروژکتورها پروژکتورهای ۴K هستند. بنابراین، برای بهبود بخشیدن به تماشای خود، یکی از این پروژکتورها را در نظر بگیرید در حالی که تخفیف زیادی دارند:


منبع: https://www.digitaltrends.com/home-theater/black-friday-projector-deals-2023/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *