هوش مصنوعی با djay Pro 5 Algoriddim در غرفه DJ به شما می پیوندد

الگوریدیم دی جی پرو نرم افزار همیشه روابط نزدیکی با اپل داشته و اغلب در خط مقدم فناوری جدید DJ، به ویژه در مک، iOS یا iPadOS بوده است. امروز معرفی نسخه ۵ djay Pro است و شامل انواع ویژگی های جدید است که بسیاری از آنها از هوش مصنوعی این شرکت و همکاری جدید با تیم تعاملی در لرزش صوتی.

چندین نام تجاری پر سر و صدا وجود دارد که این بار باید به خاطر بسپارید، از جمله نسل بعدی Neural Mix، Crossfader Fusion و Fluid Beatgrid. اینها نکات اصلی مورد توجه djay Pro 5 هستند، با تنها اشاره ای گذرا به بهبود جداسازی ساقه در موبایل، تازه کردن رابط کاربری برای کتابخانه و یک حالت شروع ساده شده جدید که ممکن است برای کاربران جدید در پلتفرم پاسخگو باشد. به‌روزرسانی‌ها شامل برخی از ویژگی‌های جذاب خودکار هوش مصنوعی است که سیستم را کنترل مانورهای پیچیده‌تری را در اختیار می‌گیرد. بهترین از همه، کاربران موجود همه آن را به صورت رایگان به عنوان بخشی از اشتراک خود دریافت می کنند.

AudioShake و Algroidim روی مال خود کار می کنند فن آوری جداسازی صدا (مانند بسیاری از شرکت های دیگر) و این نسخه به روز شده را نسل بعدی Neural Mix می نامند. به ما گفته شده است که انتظار جداسازی واضح و واضح عناصر از آواز، هارمونی و درام را داشته باشیم. ابزارها همچنین برای دستگاه های تلفن همراه بهینه شده اند، البته تا زمانی که سیستم عامل پشتیبانی شده را اجرا کنند.

Fluid Beatbrid شاید یکی از ساده ترین ها برای درک باشد و به نظر می رسد بخشی اساسی از به روز رسانی crossfader باشد. هر کسی که از beatgrids استفاده کرده است می‌داند که در تحلیل اول به ندرت کامل هستند و اغلب برای قفل کردن کمی کار می‌کنند، به خصوص در مسیرهایی که به آن نیاز دارند. آهنگ‌هایی با سازهای زنده که تمایل دارند سرعت را به طور طبیعی تغییر دهند، EDM با تغییرات تمپوی متفاوت در هنگام خرابی و حتی آهنگ‌های رقص قدیمی‌تر که تمایل دارند در طول پخش کمی پیچ و تاب داشته باشند، نقاط دردناکی بوده‌اند. Fluid Beatgrid قرار است از هوش مصنوعی برای تطبیق این تغییرات و یافتن نقاط مناسب برای علامت گذاری استفاده کند.

Crossfader Fusion جایی است که پایه‌ها، اتوماسیون و آن بیت‌گریدها همه وارد بازی می‌شوند. اکنون تنظیمات مختلفی برای کراس فیدر فراتر از منحنی های معمول وجود دارد. یکی از حالت های برجسته، تنظیم Neural Mix (Harmonic Sustain) است. این از جداسازی ساقه و تنظیمات خودکار سطح هنگام رفتن از یک مسیر به مسیر دیگر استفاده می کند.

برای کسانی که از برش و خراش کردن لذت می برند، تنظیمات crossfade وجود دارد که از منحنی های خودکار و جلوه های فضایی استفاده می کنند، بنابراین، به عنوان مثال، با برش خودکار آهنگ بعدی، آوازهای آهنگ خروجی از بین می روند. آواز آهنگ ورودی را می توان برای خراش برجسته کرد و همانطور که میکس شما انتقال را کامل می کند، چیزها با هوش مصنوعی بیشتر با هم ترکیب می شوند.

حتی یک مثال ارائه شده است که نشان می‌دهد چگونه می‌توانید بین BPM‌های بسیار متفاوت ترکیب کنید، جایی که آهنگ ورودی با آهنگ خروجی کندتر مطابقت دارد، اما سرعت اصلی آن به آرامی در طول انتقال یکپارچه می‌شود و شما را با تمپوی سریع‌تر جدید همراه می‌کند.

کاربران موجود باید از به روز رسانی آگاه شوند، اما تازه واردان می توانند نسخه ۵ djay Pro را از امروز در اپ استور. در حالی که نسخه رایگان آن همچنان وجود خواهد داشت، اشتراک اختیاری Pro ماهانه ۷ دلار یا ۵۰ دلار در سال هزینه دارد و به شما امکان می دهد به همه ویژگی ها در Mac، iOS و iPhone دسترسی داشته باشید. پشتیبانی از این برنامه شامل دستگاه‌هایی است که MacOS 10.15 یا بالاتر و iOS 15 / iPadOS 15 یا بالاتر دارند.

و به عنوان یک یادداشت جانبی، به ما گفته شده است که djay Pro برای کاربران ویندوز در ماه سپتامبر ارتقا یافته است و به زودی هفته آینده Fluid Beatgrid را در یک به‌روزرسانی برای آن پلتفرم دریافت خواهد کرد. ویژگی های جدیدتری مانند Crossfader Fusion در آینده نزدیک انتظار می رود.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/ai-joins-you-in-the-dj-booth-with-algoriddims-djay-pro-5-150007224.html?src=rss ظاهر شد


منبع: https://www.engadget.com/ai-joins-you-in-the-dj-booth-with-algoriddims-djay-pro-5-150007224.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *