Apple Pencil 2 را با قیمت ۷۹ دلار و AirTag 4 Pack را با قیمت ۷۸ دلار امروز در آمازون دریافت کنید

آمازون در این آخر هفته یک جفت تخفیف لوازم جانبی در محصولات محبوب اپل دارد: Apple Pencil 2 و AirTag 4 Pack. می توانید Apple Pencil 2 را با قیمت پایین همیشه تهیه کنید ۷۹٫۰۰ دلارکاهش از ۱۲۹٫۰۰ دلار و AirTag 4 Pack برای ۷۸٫۰۰ دلارکاهش از ۹۹٫۰۰ دلار

Apple Pencil 2 را با قیمت ۷۹ دلار و AirTag 4 Pack را با قیمت ۷۸ دلار امروز در آمازون دریافت کنیدتوجه: MacRumors یک شریک وابسته با آمازون است. وقتی روی پیوندی کلیک می‌کنید و خریدی انجام می‌دهید، ممکن است مبلغی جزئی دریافت کنیم که به ما کمک می‌کند تا سایت را فعال نگه داریم.

در رابطه با Apple Pencil 2، این دومین باری است که ما این قیمت را در سال ۲۰۲۴ دنبال می‌کنیم و قیمت پایینی را که در طول تعطیلات دنبال می‌کردیم، حدود ۱۰ دلار شکست می‌دهد. Apple Pencil 2 با آیپدهای زیر سازگار است: iPad mini (نسل ۶)، iPad Air (نسل ۴ به بعد)، iPad Pro 12.9 اینچی (نسل سوم به بعد) و iPad Pro 11 اینچی (نسل اول به بعد). ).

اگر جدیدترین مدل‌های آی‌پد پرو را دارید، نسل دوم اپل پنسیل را می‌توان در حالی که تا ۱۲ میلی‌متر بالای صفحه نمایش معلق است، شناسایی کرد. این به کاربران این امکان را می دهد که پیش نمایشی از نقاشی خود را قبل از انجام آن ببینند و با Scribble فیلدهای متنی به طور خودکار وقتی مداد به صفحه نزدیک می شود گسترش می یابد.


ثانیا، AirTag 4 Pack برای آن موجود است ۷۸٫۰۰ دلار امروز در آمازون، از ۹۹٫۰۰ دلار کاهش یافته است. این فقط ۴ دلار از قیمت پایین قبلی لوازم جانبی است و در حال حاضر فقط در آمازون در دسترس است.

اگر فقط یک AirTag می خواهید، آمازون بسته AirTag 1 را نیز دارد ۲۴٫۰۰ دلار، از ۲۹٫۰۰ دلار کاهش یافته است. این دومین قیمت مناسب دیگر است و هر دو مدل تاریخ تحویل تخمینی در حدود ۲۸ فوریه دارند.

از بهترین تخفیف های این هفته محصولات اپل و لوازم جانبی مرتبط در بخش اختصاصی ما مطلع شوید خلاصه معاملات اپل.

جمع بندی های مرتبط: تخفیف های اپل


منبع: https://www.macrumors.com/2024/02/25/get-the-apple-pencil-2-for-79/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *