هیدئو کوجیما در حال ساخت بازی و فیلم جدید Metal Gear Solid برای پلی استیشن است

پلی استیشن پروژه Physint را که یک پروژه بزرگ جدید با خالق متال گیر سالید، هیدئو کوجیما است، اعلام کرده است تا ژانری را که بیشتر به خاطر آن شهرت دارد، دوباره اختراع کند.

این “بازی اکشن جاسوسی نسل بعدی” یک IP جدید و اصلی خواهد بود – زیرا Metal Gear Solid همچنان در مالکیت کونامی است –

کوجیما امشب در جریان وضعیت PlayStation State of Play سونی – که طی آن ما همچنین متوجه شدیم که Death Stranding 2 قرار است در سال ۲۰۲۵ وارد بازار شود، گفت: “تدارکات در حال انجام است، اما تولید به طور جدی در Kojima Productions پس از Death Stranding 2 آغاز خواهد شد.”


هیدئو کوجیما در حال ساخت بازی و فیلم جدید Metal Gear Solid برای پلی استیشن استPhysint – Hideo Kojima به ژانر اکشن-جاسوسی | پلی استیشن


هرمن هالست پلی استیشن و هیدئو کوجیما درباره پروژه جدید Physint بحث می کنند.

این پروژه جدید، پس، برای مدتی نمی آید.

“ما تجربه گسترده ای با سونی داریم و تقریباً ۳۰ سال است که ژانر جاسوسی را با هم رشد داده ایم. همچنین سونی نه تنها بازی می کند، بلکه فیلم و موسیقی نیز انجام می دهد. قطعاً یک همکاری قوی خواهد بود.

“دو سال دیگر، چهلمین سالگرد حرفه تولید بازی خود را جشن خواهم گرفت. مطمئن هستم که این عنوان اوج کار من خواهد بود.

“البته این یک بازی تعاملی است، اما از نظر ظاهر، داستان، موضوع، بازیگران، بازیگری، مد و صدا در عین حال یک فیلم است. امیدواریم با این عنوان بتوانیم از موانع بین فیلم عبور کنیم. و بازی های ویدیویی.”


منبع: https://www.eurogamer.net/hideo-kojima-making-new-metal-gear-solid-style-game-and-movie-for-playstation?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *