«Death Stranding 2: On the Beach» حتی گیج‌کننده‌تر از بازی اصلی به نظر می‌رسد

همانطور که انتظار می رفت، PlayStation State of Play امروز اولین نگاه ما به جدیدترین های توسعه دهنده مشهور Hideo Kojima را در قالب یک پیش نمایش بسیار وحشتناک و سینمایی از Death Stranding 2: On the Beach. سم، با بازی نورمن ریدوس، در یک تریلر بازگشته است که اگر بازی اول را بازی نکرده باشید، بسیار منطقی است – و حتی اگر این کار را انجام داده باشید، محتوای این پیش نمایش ممکن است چندان منطقی نباشد. مطمئن باشید، شما همچنان با کوله پشتی زرد غول پیکر خود در اطراف مناظر بسیار چشمگیر می دوید.

اما به نظر می رسد که شما در واقع مجبور نخواهید بود برای تحویل چیزها بدوید، زیرا ربات ها می توانند این کار را در این دنیا انجام دهند. شگفتی واقعی زمانی است که سم اسیر می شود و با برادرش که توسط تروی بیکر همه جا حاضر می نوازد می دود… که گیتار/تفنگ را بیرون می آورد و شروع به خرد کردن می کند تا با برخی از دشمنان مقابله کند؟ مطمئن. هنوز کمی طول می کشد تا ببینیم این همه به چه میزان است، زیرا تا زمانی در سال ۲۰۲۵ وارد بازار نمی شود.

با این حال، در پایان استریم، کوجیما یک پروژه کاملاً جدید در دست ساخت را معرفی کرد، اگرچه تا بعد از آن وارد تولید کامل نخواهد شد. Death Stranding 2 کامل است.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/death-stranding-2-on-the-beach-looks-even-more-baffling-than-the-original-game-224806034.html?src منتشر شد = rss


منبع: https://www.engadget.com/death-stranding-2-on-the-beach-looks-even-more-baffling-than-the-original-game-224806034.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *