هیدئو کوجیما یک بازی اکشن و جاسوسی جدید را برای پلی استیشن تیز می کند

هیدئو کوجیما مردی پرمشغله و پرمشغله است. نه تنها او دارد Death Stranding 2، فیلمی بر اساس بازی اول و عنوان ترسناک ایکس باکس OD او در حال توسعه یک بازی کاملاً جدید برای پلی استیشن است. او به ریشه های خود بازخواهد گشت، زیرا عنوانی اکشن-جاسوسی با اسم رمز است PHYSINT.

هرمن هالست، رئیس استودیوی پلی استیشن در این رابطه گفت جریان وضعیت امروز بازی این پروژه در ژانری است که او سال‌ها کوجیما را تشویق می‌کند تا «دوباره اختراع کند». کوجیما البته به عنوان خالق سری متال گیر به شهرت رسید. با این حال، این تلاش آینده یک بازی Metal Gear Solid نخواهد بود. کوجیما می گوید که این یک IP کاملا جدید و اصلی خواهد بود.

مطابق با تولیدات کوجیمااین بازی دارای “فناوری پیشرفته و بازیگران فوق العاده ای است که تجربه ای را ارائه می دهد که شبیه به هیچ چیز دیگری نیست. مرزهای بین فیلم و بازی ها را محو می کند، گرافیکی شبیه به واقعی را ارائه می دهد و برداشتی جدید از سرگرمی های تعاملی”.

کوجیما پروداکشنز کار بر روی این پروژه را زود آغاز کرده است، اما تا زمانی که تیم به پایان نرساند، به تولید کامل نخواهد رسید Death Stranding 2: On the Beachکه قرار است سال آینده وارد شود. کوجیما خاطرنشان کرد که سونی موسیقی و فیلم می‌سازد و اشاره کرد که می‌تواند یک پروژه انتقال رسانه باشد. او اضافه کرد که “اطمینان دارم که این عنوان اوج کار من خواهد بود” پس از چهار دهه کار در بازی ها.

احتمالاً چند سال طول می‌کشد تا متوجه شویم دقیقاً منظور او از آن چیست، اما طرفداران احتمالاً دو بازی دیگر از نویسنده برای لذت بردن/سرگشته شدن در این مدت خواهند داشت. (به طور جدی، آخرین Death Stranding 2 تریلر چیز دیگری است.)

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/hideo-kojima-teases-a-new-action-espionage-game-for-playstation-230846022.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/hideo-kojima-teases-a-new-action-espionage-game-for-playstation-230846022.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *