بازی Death Stranding 2 با عنوان رسمی On the Beach در سال ۲۰۲۵ عرضه می شود

در جریان وضعیت بازی امشب، همه ما با یک نگاه کاملاً جدید و نسبتاً سورئال به Death Stranding 2 روبرو شدیم که اکنون به طور رسمی با نام On the Beach شناخته می‌شود.همانطور که مشکوک است).

این دنباله برای اولین بار در سال ۲۰۲۲ در جریان جوایز بازی اعلام شد که در حال ساخت است تریلر بامزه با حضور لئا سیدوکس و نورمن ریدوس.

تریلر امشب بخش دیگری از کیک کوجیما را در اختیار ما قرار داده است و یک بار دیگر به همان اندازه که انتظار دارید گیج کننده است. این شامل یک نبرد نسبتاً حماسی است که من با تلاش برای توصیف آن در اینجا آن را خراب نمی کنم. همچنین نگاهی کوتاه به شخصیت Death Stranding 2 اثر ال فانینگ داشتیم. این بازیگر برای اولین بار چندی پیش تایید شد که بخشی از دنباله فیلم است، پس از یک مجموعه ای از طعنه های معمایی از کوجیما (اگرچه، همه ما حدس زدیم).


بازی Death Stranding 2 با عنوان رسمی On the Beach در سال ۲۰۲۵ عرضه می شودDeath Stranding 2 On The Beach – تریلر اعلام وضعیت بازی | بازی های PS5


Death Stranding 2 On The Beach – تریلر اعلام وضعیت بازی | بازی های PS5.

Death Stranding 2: On the Beach قرار است در سال ۲۰۲۵ اکران شود. تاریخ دقیق تری در حال حاضر ذکر نشده است. تروی بیکر و شیولی کوتسونا همچنین در دنباله آینده بازی خواهد کرد.

در جای دیگری از نمایش، نگاهی به آن داشتیم تیغه ستاره ای و Until Dawn’s PlayStation 5 و Remaster PC.


منبع: https://www.eurogamer.net/death-stranding-2-officially-titled-on-the-beach-coming-2025?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *