هیچ چیزی از Phone 2a به بیرون درز نمی کند که الهام گرفته از Galaxy S10 و چیپست میان رده است.

هیچ چیزی از Phone 2a به بیرون درز نمی کند که الهام گرفته از Galaxy S10 و چیپست میان رده است.

را گوشی هیچی ۲ در ژوئیه سال جاری شروع به کار کرد، و به نظر می رسد به طور فزاینده ای محتمل است که هیچ چیز ممکن است با عرضه بعدی گوشی هوشمند خود توجه آن را بیشتر به سمت بازار میان رده یا ارزان قیمت معطوف کند.

توسعه دهنده اندروید دیلان راسل (از طریق Android Authority) چیزی را که ادعا می شود تصویری از Nothing Phone 2a است را پست کرده است. در پشت دستگاه می‌توانیم دوربین دوگانه افقی و تراز وسط و سه گلیف را ببینیم – کمتر از آنچه در دستگاه‌های پرچم‌دار این شرکت به آن عادت کرده‌ایم.

محل قرارگیری دوربین با چیزی که خبرساز است مطابقت دارد یوگش برار قبلا به اشتراک گذاشته شده است، و به تنظیمات دوربین عقب اشاره می کند که یادآور آن است سامسونگ گلکسی اس ۱۰ از سال ۲۰۱۹٫ برار پیشنهاد می کند که “انتخاب های طراحی جالب” در بازی وجود دارد.

ما همچنین یک مشخصات کلیدی از آخرین افشا شده دریافت کرده ایم: پردازنده میان رده MediaTek Dimensity 7200 که بیشتر در گوشی های فروخته شده در چین مانند Vivo V27 یافت می شود. Roussel همچنین فکر می کند که Nothing Phone 2a ممکن است در کنگره جهانی موبایل (MWC) که قرار است در پایان فوریه سال آینده برگزار شود، عرضه شود.

بیشتر ببین

یک گزینه ارزان تر

همه اینها چیزی است که به نظر می رسد بسیار طراحی شده است گوگل پیکسل ۸aالبته در مقطعی در سال ۲۰۲۴ نیز پیش بینی می شود. البته اکثر سازندگان تلفن هم گزینه های پرچمدار و میان رده را در حال حاضر ارائه می دهند، بنابراین هیچ چیز غیرعادی در مورد کاری که Nothing در اینجا انجام می دهد وجود ندارد.

شایعات در مورد Nothing Phone 2a در حال چرخش است از اوایل این ماه، وقتی شنیدیم که این گوشی با صفحه نمایش ۶٫۷ اینچی عرضه می شود. به عنوان ما بررسی Nothing Phone 2 به شما خواهد گفت که اندازه صفحه نمایش همان گزینه پرچمدار است.

Nothing Phone 2 599 دلار / ۵۷۹ پوند / ۱۰۴۹ دلار استرالیا را به شما بازمی گرداند – که در حال حاضر برای یک گوشی پرچمدار نسبتاً ارزان است، بنابراین انتظار دارید که Nothing Phone 2a در صورت و زمانی که بالاخره روشن شود، قیمت بسیار کمتری داشته باشد.

در همین حال، ما چیزی در مورد Nothing Phone 3 نشنیده ایم. هر دو گوشی قبلی Nothing در ماه جولای به فروش رفتند (اگرچه گوشی هیچی ۱ در ماه مارس اعلام شد)، که ژوئیه ۲۰۲۴ را به یک شرط خوب برای دوره بعدی تبدیل می کند.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/phones/nothing-phones/nothing-phone-2a-leaks-hint-at-some-galaxy-s10-inspiration-and-a-mid-range-chipset

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *