هیچ چیز برای اعلام هیچ چیز گوش و گوش (a) Earbuds

اگر باور کنید هیچ چیز اولین محصول خود را در جولای ۲۰۲۱ اعلام نکرد. ۳ سال از زمانی که Nothing این سفر را شروع کرد و شروع به عرضه سخت افزار مصرف کننده کرد، می گذرد اولین آنها هدفون Nothing Ear (1) بود. گوشی Nothing Ear (1) که از نظر طراحی منحصربه‌فرد است، به لطف قاب شفاف و هدفون‌های نیمه شفاف، گوش‌خراش (۱) چیزی بود که قرار بود از این شرکت مستقر در لندن ارائه شود.

در اواخر این ماه (۱۸ آوریل)، هیچ چیز قصد ندارد با دو مجموعه جدید هدفون، Nothing Ear و Nothing Ear (a) به صدا بازگردد.

در یک پست به اشتراک گذاشته شده در انجمن انجمن خود، هیچ چیز نمی گوید که این هدفون های جدید “مطلوب ترین محصول صوتی آنها تا کنون” خواهد بود. به نظر می رسد هدف ارائه برخی انتخاب است که احتمالاً بهتر است به عنوان دو نقطه قیمت توضیح داده شود.

Nothing Ear مدل رده بالاتری خواهد بود که “برای علاقمندان صوتی دقیق طراحی شده است”، در حالی که Nothing Ear (a) مجموعه ای از “جوانه های روزمره عالی” است. هیچ چیز این دو محصول را بدون توصیف خسته‌کننده‌ترین روش توصیف نمی‌کند، اما فرض بر این است که شماره‌گذاری محصولات بسیار پیچیده است و به همین دلیل است که آنها را از بین می‌برند. در عوض، ما فقط نام محصولات ساده و مستقیمی را دریافت می کنیم که احتمالاً در زمان عرضه نسخه بعدی در یک سال دیگر، باید از آنها حذف شوند.

به هر حال، ۱۸ آوریل تاریخی است که باید همه چیز را در مورد هدفون های جدید Nothing بدانید. یک جریان یوتیوب وجود خواهد داشت اینجا.


منبع: https://www.droid-life.com/2024/04/05/nothing-to-announce-nothing-ear-and-ear-a-earbuds/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *