Deck Nine توسعه دهنده Life is Strange در گزارشی جدید به فرهنگ سمی در محل کار متهم شده است

یک تحقیق جدید در مورد توسعه دهنده Deck Nine – که بیشتر به عنوان مباشر فعلی Life is Strange شناخته می شود، مجموعه ای که به خاطر فراگیر بودنش مشهور است – تصویری از استودیویی را ترسیم کرده است که در آن سمیت، سخنان نفرت انگیز، آزار و اذیت، قلدری، قلدری و رهبری توهین آمیز بوده است. می تواند در نتیجه انفعال مدیریت ارشد دچار مشکل شود.

را گزارش طولانی از ربکا ولنتاین از IGN، بر اساس شهادت بیش از دوجین کارمند فعلی و سابق در چندین بخش در Deck Nine، تعدادی اتهامات چشمگیر را مطرح می کند، که بسیاری از آنها بر یک گسست ظاهری بین ارزش های فراگیر تأکید می کنند که زندگی عجیب و غریب را چنین کرده است. یک موفقیت دوست داشتنی و کسانی که از استودیو.

منابع IGN مواردی از آزار و اذیت جنسی، قلدری، ترنس هراسی و سایر موارد سمی را در Deck Nine برجسته می‌کنند، که طبق گزارش‌ها، مدیریت ارشد اجازه داده است «ماه‌ها متوالی به آن رسیدگی نشود». اینها شامل آزار و اذیت و پرخاشگری یک برنامه نویس ارشد ناشناس نسبت به کارکنان زن است – به طوری که گفته می شود مدیریت ابتدا به شکایات کارکنان پاسخ داده است و میزهای تیمش را دورتر از سایر بخش ها می برد تا فریادهای او شنیده نشود، نه اینکه برای رسیدگی به رفتار او اقدام کنند. به طور مستقیم. با این حال، کارمند مورد نظر در نهایت رها شد.

به طور مشابه، تیم روایت Deck Nine – که به عنوان یکی از “متنوع ترین” در استودیو توصیف می شود – گفته می شود که با تبعیض جنسی، آزار و اذیت، قلدری، ترنس هراسی، تجاوزات خرد، بیگانگی و موارد دیگر از شرکت گسترده تر مواجه شده اند و شکایات خاصی در این استودیو مطرح می شود. زاک گاریس، افسر خلاق سابق Deck Nine. اینها از ادعاهای “عبور از مرزهای شخصی” کارکنان زن – که گاریس در پاسخی طولانی به IGN آن را رد می کند – و مواردی از “سرزنش او علیه کسانی که با او در محل کار مخالف هستند”، به ویژه آنهایی که “برای فکر بیشتر می جنگند، می جنگند. تصویرهای معتبر یا حساس از شخصیت‌های مختلف».

گفته می شود که گاریس کارکنانی را که در مورد حذف نسبتاً دیرهنگام یک شخصیت تراجنسیتی در Life is Strange: True Colors پرس و جو کرده بودند، “توبیخ” کرده است و متهم است که سرسختانه تمایلی به گوش دادن به کارکنانی که نگرانی های خود را در مورد جنبه های “مشکل” True مطرح کرده اند، ندارند. اسکریپت رنگ ها که در نهایت حذف شدند. ظاهراً این صحنه‌ها شامل صحنه‌ای بود که در آن نوشیدنی شخصیت اصلی الکس در یک بار می‌نوشید، که تعدادی از کارکنان احساس می‌کردند که می‌تواند برای برخی از بازیکنان «ناخواسته تحریک شود» و برخی در تیم روایت‌کننده به نظر می‌رسند که تغییر بازی دیرهنگام «تصویر مشکل‌ساز» است. “کارگران مهاجر”. گزارش شده است که گاریس کسانی را که علیه کار او فشار می آوردند و خواهان تغییر بودند، متهم کرد که “بیش از حد به “ایدئولوژی های سیاسی” وابسته شده اند.

IGN گزارش می‌دهد که گاریس بعداً از نویسندگان تیم روایی «فاصله» کرد و با یک رهبر دیگر کار کرد تا «بیشتر تصمیم‌گیری درباره داستان را بگیرد و آثار نویسندگان دیگر را بازنویسی کند بدون اینکه به آنها فرصتی برای ارائه بازخورد بدهد، حتی در داستان‌هایی که محوریت شخصیت‌های به حاشیه رانده شده‌اند. ”

در پاسخ به مقاله IGN، گاریس بیانیه‌ای را به اشتراک گذاشت که ادعا می‌کرد: «در تمام دوران حرفه‌ای‌ام، هرگز با نویسندگانی کار نکرده‌ام که از نظر خلاقیت انعطاف‌ناپذیر، متخاصم نسبت به تفاوت‌ها، یا کمتر تمایل به گوش دادن یا سازش به‌اندازه تعداد کمی از این گروه داشته باشند. گاریس همچنین ادعا می‌کند که کار تیم روایی روی True Colors «بسیار ضعیف بود، وقتی من برگشتم بازی در معرض خطر لغو واقعی بود» و او بعداً تلاش کرد «تأثیر» برخی از اعضای تیم را کاهش دهد زیرا «رفتار آنها غیرحرفه‌ای شد، نسبت به سمی که از دیدگاه بسیاری از افراد در استودیو، در واقع نتیجه رفتار آنها بود، نسبت به من خصمانه تر و متهم کننده تر است.” گزارش کامل IGN حاوی یک رد گسترده توسط Garris است که هر یک از ادعاهای دیگر داستان را پوشش می دهد.

گاریس سرانجام از Deck Nine به طور داوطلبانه کنار می‌رفت، اما نه قبل از اینکه کارکنان رفتار او را به مدیریت نشان دهند. با این حال، بار دیگر گفته می‌شود که رهبری Deck Nine نتوانسته شکایت‌های استودیو را جدی نگیرد، و مدیریت بعداً تلاش کرد تا Garriss را برای اصلاح یک پروژه دیگر بازگرداند – تصمیمی که باعث شد چندین نویسنده استعفا دهند.

گزارش IGN موارد دیگری از رفتار نگران‌کننده در استودیو را نیز برجسته می‌کند، از جمله ادعای واکنش سرد رهبری به کشف کارمندان در سال گذشته که به نظر می‌رسد یکی از کارکنان به طور مخفیانه شعارهای نازی، میم‌ها و سایر تصاویر مشکل‌ساز را در فیلم جدید Deck Nine وارد می‌کند. بازی Life is Strange. گفته می‌شود که دارایی‌ها علی‌رغم شکایت‌های کارمندان «برای ماه‌ها» بدون تغییر باقی مانده‌اند و تحقیقات نهایی توسط مدیریت در مورد این حادثه نشان می‌دهد که «اقدامی عمدی نبوده است». با این حال، استودیو بعداً اعلام کرد که یک شرکت حقوقی را برای بررسی بیشتر این حادثه استخدام خواهد کرد. علاوه بر این، مدیرعامل مارک لیونز متعهد شد که یک سیاست و آموزش سالانه در مورد سخنان مشوق عداوت و تنفر را اجرا کند – که هنوز هیچ یک از آنها رخ نداده است.

Deck Nine تنها سازمانی نیست که در گزارش IGN مورد انتقاد قرار گرفته است. اسکوئر انیکس، ناشر Life is Strange نیز به رفتارهای چشم باز متهم شده است. برای مثال، مخاطبین Square Enix London، که Deck Nine مستقیماً با آنها در Life is Strange کار می کرد، به عنوان “قلدرانی” توصیف می شوند که “فشار زیادی به آنها وارد می کنند. [Deck Nine’s] مردم، به طوری که سمیت شروع به خونریزی در محیط ما نیز کرد.” همچنین ادعا شده است که Square صراحتاً Deck Nine را از اظهار نظر در مورد دوجنسیتی الکس قهرمان True Colors قبل از اکران منع کرده است و تنها زمانی نظر خود را تغییر داد که بررسی های اولیه مطبوعات در مورد آن جنبه مثبت بود. کارکنان IGN با مصاحبه‌شده همچنین ادعا می‌کنند که Square «به‌طور عجیبی با مضامین و ایده‌های متنوعی که طرفداران Life Is Strange دوست دارند مخالف است» و Square به چندین توسعه‌دهنده گفته است که نمی‌خواهد سری Life is Strange در نظر گرفته شود. به عنوان یک “بازی همجنسگرایان”.

در حالی که طبق گزارش ها، Square از اظهار نظر در مورد مقاله IGN خودداری کرد، Deck Nine بیانیه ای طولانی را در پاسخ به ادعاهای داستان به اشتراک گذاشت که به طور کامل در زیر چاپ شده است. IGN ها گزارش کامل طولانی است و ارزش خواندن دارد.


منبع: https://www.eurogamer.net/life-is-strange-developer-deck-nine-accused-of-toxic-workplace-culture-in-new-report?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *