واتس اپ در iOS به تازگی یک ارتقای بزرگ برای اشتراک گذاری عکس ها و ویدیوها دریافت کرده است

واتس اپ به وضوح مایل است جایگاه خود را به عنوان مکان پیش فرضی که عکس ها را با دوستان و خانواده به اشتراک می گذارید تثبیت کند – به روز رسانی جدید برنامه iOS آن اکنون به شما امکان می دهد عکس ها و فیلم ها را با “کیفیت اصلی” برای دوستان ارسال کنید.

در ماه آگوست، WhatsApp گزینه جدیدی برای ارسال عکس های HD معرفی کرد در iOS، اندروید و دسکتاپ. اگرچه این یک پیشرفت بود، اما همچنان شامل مقداری فشرده‌سازی بود – بنابراین اکنون برنامه پیام‌رسان گزینه‌ای غیرفشرده را برای کاربران iOS آورده است، همانطور که توسط مشاهده شد. WABetaInfo.

برای دریافت گزینه جدید «کیفیت اصلی» برای عکس‌ها و ویدیوها، به نسخه ۲۳٫۲۴٫۷۳ واتس‌اپ در iOS نیاز دارید که «طی هفته‌های آینده» منتشر می‌شود (اگرچه در حال حاضر در اپ استور برای ما در دسترس است).

پس از نصب، فرآیند ارسال رسانه غیرفشرده بسیار ساده است. فقط روی نماد ‘+’ در هر چت ضربه بزنید، به سند بروید، روی ‘انتخاب عکس یا ویدیو’ ضربه بزنید و فایلی را که می خواهید ارسال کنید انتخاب کنید. گزینه معمول برای اضافه کردن یک عنوان دریافت خواهید کرد، سپس فقط روی نماد آبی “ارسال” ضربه بزنید تا آن را خاموش کنید.

واتس اپ در iOS به تازگی یک ارتقای بزرگ برای اشتراک گذاری عکس ها و ویدیوها دریافت کرده است

(اعتبار تصویر: آینده)

یکی دو محدودیت وجود دارد. اولاً، فایل‌ها همچنان به ۲ گیگابایت محدود هستند، بنابراین نمی‌توانید واتس‌اپ را به عنوان سرویس پشتیبان‌گیری ابری نامحدود خود در نظر بگیرید. همچنین، عکس‌ها و ویدیوهایی که به این روش ارسال می‌شوند، به‌جای یک پیش‌نمایش کوچک از خود تصویر، یک نماد فایل در تاریخچه چت شما نمایش داده می‌شوند.

با این حال، اگر عکس یا ویدیوی خاطره انگیزی را در آیفون خود گرفته اید و می خواهید آن را با حفظ کیفیت اصلی خود به اشتراک بگذارید، ویژگی جدید ارزش آن را دارد که به آن توجه کنید – به خصوص اگر افرادی در گروه واتس اپ شما هستند که چیزی را می دانند. یا دو مورد در مورد ویرایش

کی به اندروید میاد؟

یک آیفون روی پس‌زمینه سبز که برنامه واتس‌اپ را نشان می‌دهد

(اعتبار تصویر: آینده)

این ویژگی جدید واتس‌اپ که ماه گذشته در دسترس کاربران نسخه آزمایشی iOS قرار گرفت، یک ارتقاء کوچک خوب برای دارندگان آیفون است که می‌خواهند کیفیت عکس‌های به اشتراک گذاشته شده خود را حفظ کنند یا فایل‌های تصویری را برای ویرایش برای دوستان ارسال کنند.

پس کی به اندروید میاد؟ واتس‌اپ همچنین از سپتامبر آن را در نسخه بتا برای اندروید آزمایش کرده است – بنابراین اگرچه هنوز تاریخ انتشار رسمی وجود ندارد، مطمئناً در راه است.

می‌توانید با استفاده از گزینه اشتراک‌گذاری سند موجود، فایل‌های تصویری بزرگ‌تری را در اندروید به اشتراک بگذارید، اگرچه این هدف عمدتاً فایل‌های متنی است. این ویژگی برای عکس‌ها و ویدیوها کمی کاربرپسندتر است، بنابراین تصور می‌کنیم واتس‌اپ به زودی آن را روی اندروید (اگر برای دسکتاپ نباشد) راه‌اندازی کند.

فقدان گزینه پیش‌نمایش تصویر به این معنی است که احتمالاً این گزینه نسبت به روش معمول برای اشتراک‌گذاری عکس‌های فشرده با خانواده شما، گزینه مناسب‌تری است، اما مطمئناً می‌توانیم ببینیم که گاهی اوقات آن را جایگزینی مفید برای اشتراک‌گذاری پیوند Drive یا Google Photos می‌کنیم.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/computing/social-media/whatsapp-on-ios-just-got-a-big-upgrade-for-sharing-photos-and-videos

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *