یک بسته چهارتایی از AirTag های اپل با قیمت ۸۰ دلار به فروش می رسد

AirTag اپل هنوز هم بهترین گزینه برای دارندگان آیفون است که می‌خواهند ردیاب بلوتوثی داشته باشند تا اطلاعاتشان را حفظ کند، و در حال حاضر یک بسته چهارتایی از این دستگاه‌های کوچک به قیمت ۸۰ دلار در آمازون با یک کوپن روی صفحه به فروش می‌رسد. اگرچه این کمترین قیمت مطلقی نیست که دیده‌ایم، اما هنوز حدود ۱۰ دلار کمتر از میانگین قیمت باندل در خیابان در ماه‌های اخیر و ۱۹ دلار کمتر از خرید مستقیم از اپل است. همچنین با قیمتی مطابقت دارد که در اکثر خرده فروشان در طول فروش جمعه سیاه و دوشنبه سایبر در ماه گذشته مشاهده کردیم.

ما AirTag را در راهنمای خود توصیه می کنیم بهترین ردیاب های بلوتوث چرا که به عظمت اپل کمک می کند پیدا کردن من شبکه برای مکان یابی دقیق آیتم ها می توانید یکی را در کیف پول، چمدان، کوله پشتی یا هر کالای حساس دیگری قرار دهید. اگر آن مورد در محل قرار نگرفته باشد، دستگاه‌های اپل نزدیک با بلوتوث فعال به شبکه Find My هشدار می‌دهند که AirTag نزدیک باشد، سپس Find My آن مکان را به شما گزارش می‌دهد. از آنجایی که صدها میلیون آیفون، آی‌پد، مک و دیگر دستگاه‌های اپل در طبیعت وجود دارد، احتمال پیدا کردن یک مورد گمشده معمولاً زیاد است.

فراتر از آن، AirTag از پروتکل بی‌سیم فوق‌باند (UWB) پشتیبانی می‌کند که مکان یابی موارد را از فاصله نزدیک آسان‌تر می‌کند. هنگامی که در مجاورت یک مورد گم شده هستید، این امکان را فراهم می کند یافتن دقیق ویژگی، که یک پیکان و تخمین فاصله را در آیفون شما نمایش می دهد تا AirTag پیوست شده را به شما راهنمایی کند. خود ردیاب است دارای رتبه IP67، بنابراین می تواند از فرو رفتن در آب دوام بیاورد و باتری CR2032 آن به راحتی قابل تعویض است. به طور پیش فرض، باتری باید حدود یک سال قبل از اینکه نیاز به تعویض داشته باشد دوام بیاورد.

مهم است که توجه داشته باشید که AirTag ها به صراحت برای بازیابی اقلام دزدیده شده طراحی نشده اند. آنها میتوانست برای آن کار کنید، اما اگر مشخص شد AirTag شما با شخص دیگری در حال حرکت است، آنها این کار را انجام خواهند داد دریافت هشدار همینقدر بهشون بگو این نوع ویژگی است به معنای از بازیگران بدی که ممکن است از AirTags استفاده کنند دوری کنید اهداف تعقیبکه مختلف گزارش ها دارند یک عارضه جانبی ناخوشایند اثر ردیاب است. (اگر چه سیب و گوگل به تدریج داشته باشند نورد به‌روزرسانی‌هایی برای مبارزه بیشتر با این رفتار.) در یک نکته بسیار جدی‌تر، AirTag فاقد سوراخ کلید یا چسب داخلی است، بنابراین شما باید یک وسیله جانبی اضافی را انتخاب کنید در واقع آن را به یک آیتم متصل کنید. همه آنچه گفته شد، اگر از آن برای هدف مورد نظر خود استفاده کنید، مجموعه ای از AirTags می تواند کمی آرامش خاطر بیشتری را برای کسانی که اغلب چیزهای خود را در جای خود قرار می دهند، فراهم کند، و این معامله باعث می شود آنها کمی نزدیک تر شوند.

دنبال کردن @EngadgetDeals در توییتر و در خبرنامه Engadget Deals مشترک شوید برای آخرین معاملات فنی و مشاوره خرید.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/a-four-pack-of-apples-airtags-is-back-on-sale-for-80-162029687.html?src=rss ظاهر شد


منبع: https://www.engadget.com/a-four-pack-of-apples-airtags-is-back-on-sale-for-80-162029687.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *