وای! اپل واچ ۹ در آمازون به قیمت بی سابقه ۳۲۹ دلار سقوط کرد

اپل واچ ۹ یکی از بهترین ساعت های هوشمندی است که می توانید بخرید و به درستی هم همینطور است به قیمت بی سابقه ۳۲۹ دلار کاهش یافت (۳۹۹ دلار) در آمازون. این یک تخفیف ۷۰ ​​دلاری و قیمتی باورنکردنی برای جدیدترین و بهترین ساعت هوشمند اپل است.

این اپل واچ ۹ یکی از بهترین ساعت های هوشمند شما می توانید به لطف تراشه کاملا جدید S9 SiP خرید کنید، که عملکردی افزایش یافته و عمر باتری طولانی ۱۸ ساعت را ارائه می دهد. تراشه جدید اپل همچنین قابلیت‌های جدیدی را برای اپل واچ به ارمغان می‌آورد، مانند ژست دوبار ضربه زدن، که به شما امکان می‌دهد ساعت هوشمند خود را با دو ضربه زدن به شاخص و انگشت شست روی هم کنترل کنید. همچنین صفحه نمایش روشن تر و watchOS 10 را با برنامه های بازطراحی شده دریافت می کنید. به علاوه، برای اولین بار، درخواست های سیری اکنون می توانند از ساعت هوشمند شما پردازش شوند.

سری ۹ به تازگی در سپتامبر سال گذشته عرضه شد، و پیشنهاد امروز آمازون نه تنها بهترین معامله ای است که تا به حال دیده ایم، بلکه قیمتی قابل توجه برای یک اپل واچ با ویژگی های غنی است.

معامله اپل واچ ۹: قیمت کم سابقه در آمازون

وای!  اپل واچ ۹ در آمازون به قیمت بی سابقه ۳۲۹ دلار سقوط کرد

اپل واچ سری ۹: بود ۳۹۹٫۹۹ دلار اکنون ۳۲۹ دلار در آمازون
آمازون اپل واچ ۹ را به فروش می رساند و به قیمت بی سابقه ۳۲۹ دلار بازگشت. این اپل واچ ۹ یکی از بهترین ساعت‌های هوشمندی است که می‌توانید بخرید و به لطف تراشه S9 SiP که نمایشگر روشن‌تر و ۱۸ ساعت عمر باتری را ارائه می‌کند، قدرتمندتر از همیشه است. همچنین از ویژگی‌های بهداشتی و ایمنی پیشرفته، فناوری GPS و قابلیت جدید دو بار ضربه زدن برخوردار هستید که به شما امکان می‌دهد بدون لمس صفحه از ساعت خود استفاده کنید. مشاهده معامله

معاملات بیشتر اپل واچ

بیشتر از بهترین فروش های امروز


منبع: https://www.techradar.com/health-fitness/smartwatches/wow-the-apple-watch-9-crashes-to-a-record-low-price-of-dollar329-at-amazon

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *