وزارت دادگستری و FTC به دنبال مناقشه Beeper iMessage هستند

وزارت دادگستری ایالات متحده (DOJ) و کمیسیون تجارت فدرال (FTC) در حال تشدید تحقیقات خود در مورد اقدامات ادعایی ضد رقابتی اپل پس از مسدود شدن اخیر iMessage برای برنامه Android Beeper Mini هستند. نیویورک تایمز گزارش ها.


به دنبال درخواست‌های یک گروه دو حزبی از سناتورها برای تحقیقات وزارت دادگستری درباره این موضوع، اریک میگیکوفسکی، بنیانگذار Beeper، در روز سه‌شنبه، ۱۲ دسامبر با وکلای ضد انحصار وزارت دادگستری دیدار کرد. . .

این نیویورک تایمز همچنین پیشنهاد کرد که FTC درگیر است، با اشاره به a پست وبلاگ روز گذشته توسط کمیسیون منتشر شد و هشدار داد که توجیهات “حریم خصوصی و امنیت” را برای امتناع از همکاری با فناوری سایر شرکت ها ارزیابی خواهد کرد:

در مواجهه با نگرانی‌های مربوط به رفتار ضدرقابتی، شرکت‌ها ممکن است دلایل حفظ حریم خصوصی و امنیتی را به عنوان توجیهی برای امتناع از تعامل محصولات و خدمات خود با محصولات و خدمات شرکت‌های دیگر ادعا کنند. به عنوان آژانسی که هم قوانین رقابت و هم قوانین حمایت از مصرف کننده را اجرا می کند، کمیسیون به طور منحصر به فردی برای ارزیابی ادعاهای مربوط به حریم خصوصی و امنیت داده ها که بر رقابت دلالت می کند، موقعیت دارد.

بیپر Beeper Mini را راه اندازی کرد اوایل این ماه، با هدف پر کردن شکاف بین اندروید و iMessage. اپل به سرعت برنامه را خاموش کرد. با اشاره به نگرانی های امنیتی و دسترسی غیرمجاز به سرورهای iMessage آن.

علی‌رغم تلاش‌های متعدد Beeper برای دور زدن محدودیت‌های اپل، این شرکت اکنون به‌طور موثر توانسته است شکست را پذیرفت، آیفون های جیلبریک شده را به عنوان راه حل نهایی برای راه اندازی و راه اندازی این سرویس در میان اذعان به ماهیت ناپایدار تلاش های آن معرفی می کند. در حالی که اپل به طور مداوم از اقدامات خود برای حفظ امنیت کاربر و یکپارچگی خدمات خود دفاع کرده است، افزایش توجه دو نهاد اصلی نظارتی نشان دهنده جدی بودن اتهامات ضد انحصار مداوم علیه این شرکت است.

توجه: با توجه به ماهیت سیاسی یا اجتماعی بحث در مورد این موضوع، موضوع بحث در ما قرار دارد. اخبار سیاسی انجمن. همه اعضای انجمن و بازدیدکنندگان سایت می توانند موضوع را مطالعه و دنبال کنند، اما ارسال پست به اعضای انجمن با حداقل ۱۰۰ پست محدود می شود.


منبع: https://www.macrumors.com/2023/12/22/doj-and-ftc-looking-into-beeper-controversy/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *