ولوو تحویل EX30 خود را به دلیل مشکلات نرم افزاری متوقف کرد

ولوو EX30 EV یک بود اصابت از همان ابتدا تا حدی به لطف استفاده از فناوری، همراه با برچسب قیمت نسبتاً پایین ۳۵۰۰۰ دلاری. با این حال، اتکای آن به آن فناوری ظاهراً به آن نزدیک شده است (همانطور که برای آن بوده است سایر وسایل نقلیه اخیراز آنجایی که این خودروساز به دلیل مشکلات نرم افزاری تحویل در اروپا را به تاخیر انداخته است، اخبار خودرو گزارش کرده است.

"ما تأیید می کنیم که Volvo به طور خستگی ناپذیر برای حل این مشکل کار می کند." شرکت گفت اخبار خودرو اروپا. "پیشرفت های مهمی انجام شده است اما نسخه ۱٫۲ نرم افزار هنوز تمام الزامات لازم برای انتشار را برآورده نمی کند." ظاهراً نمی‌توان این مشکل را از طریق هوا برطرف کرد، بنابراین به‌روزرسانی‌ها باید در نمایندگی‌ها انجام می‌شد.

ولوو دقیقاً توضیح نداد که این خطا چیست، اما مکاتبات مشتری بیان کرد که نرم افزار ۱٫۲ "شامل برخی از گواهی‌های Google و به‌روزرسانی‌های کلیدی است." هنگامی که من با چندین اشکال مواجه شدم (مثلاً نقشه های گوگل از کار افتاد). تست یک مدل پیش تولید در بارسلونا

ولوو تحویل EX30 خود را به دلیل مشکلات نرم افزاری متوقف کرد
استیو دنت برای Engadget

این خودرو تاخیرهای متعددی را تجربه کرده است که حدود دو هفته به طول انجامیده است. ولوو ظاهراً این مشکلات را حل کرده است و خودروهای برقی آماده هستند تا به محض رفع آن‌ها از فروشندگان خارج شوند. اخبار خودرو. "ما بهترین تجربه ممکن را برای مشتریان EX30 خود می خواهیم." ولوو در بیانیه ای اعلام کرد.

EX30 به لطف طراحی جذاب، قیمت اولیه پایین، عملکرد خوب، محدوده مناسب و استفاده از مواد سازگار با محیط زیست، مورد توجه بسیاری قرار گرفت. تمام مدل‌هایی که برای شروع فروخته می‌شوند در چین ساخته می‌شوند، بنابراین خودرو واجد شرایط دریافت اعتبار مالیاتی فدرال ایالات متحده نیست.

همانطور که این شرکت متعاقبا اعلام کرد، با این حال، برخی از مدل ها بعداً در کارخانه ولوو در گنت، بلژیک ساخته خواهند شد. EX30 کلید برنامه های ولوو برای افزایش فروش ۶۹ درصدی و فروش ۱٫۲ میلیون خودرو در اوایل سال آینده است.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/volvo-pauses-deliveries-of-its-ex30-due-to-software-issues-132019346.html?src=rss منتشر شد


منبع: https://www.engadget.com/volvo-pauses-deliveries-of-its-ex30-due-to-software-issues-132019346.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *