ویدیوی هفت ساله که نشان می دهد مود Pokémon Call of Duty از یوتیوب خارج شده است

یوتیوب یک ویدیوی هفت ساله از یوتیوب را حذف کرده است که به درخواست شرکت پوکمون، پوکمون های اصلاح شده به بازی Call of Duty: Zombies را نشان می دهد.

همانطور که توسط IGNخالق محتوا NoahJ456 فاش کرد که به دلیل محتوای اصلاح شده، یک اخطار حذف از YouTube دریافت کرده است.

این یوتیوبر نوشت: “هشدار به همه سازندگان محتوا! اگر ویدیوهای شما دارای هر نوع محتوای پوکمون مود شده باشد، آن را در اسرع وقت حذف/لغو لیست می کنم.” و افزود که اگر دو اخطار دیگر دریافت کنند کانال آنها از فهرست حذف خواهد شد.

پخش خبر: آیا پوکمون Palworld را از بین خواهد برد؟در یوتیوب تماشا کنید

در یک نظر بعدی، NoahJ456 تشخیص داد که شرکت پوکمون “از نظر فنی در حقوق خود برای حذف این موضوع است” و اظهار داشت “مگر اینکه نظرشان تغییر کند (lol) اعتصاب باقی خواهد ماند”.

شرکت پوکمون اخیراً به دلیل نگاه حقوقی دقیق خود بارها و بارها در سرفصل اخبار قرار گرفته است، به ویژه پس از ورود Palworld – یا همان طور که اینترنت آن را “پوکمون با تفنگ” نامیده است. در ژانویه، و بلافاصله پس از انتشار اولیه Palworld، YouTuber ToastedShoes یک مود Palworld Pokémon ساخت که به سرعت توسط The Pokémon Company حذف شد.

به اشتراک گذاری مقاله ای در رابطه با پست اخیر NoahJ456، کفش برشته شده اعتراف کردند که اکنون در قبال اعتصاب ویدیویی اخیر همکار یوتیوبر خود احساس “مسئولیت” می کنند.

ToastedShoes نوشت: “بعد از اینکه نینتندو ویدیوی من در Palworld را حذف کرد، من یک ویدیوی COD Zombies Pokemon تهیه کردم. طرز فکر من این بود که آنها ویدیوی من را حذف نخواهند کرد زیرا نوح و بسیاری دیگر در چند سال گذشته روی آن محتوا ساخته بودند.” با این حال، آنها همچنان وارد عمل شدند».

ToastedShoes گفت که آنها انتظار نداشتند اقدامات خودشان منجر به “واکنش زنجیره ای” توسط The Pokémon شود که سازندگان دیگر را مجازات کند. “من واقعا متاسفم که بی پروایی من ممکن است نقشی داشته باشد… دیوانه وار است که یک ماه طول کشید تا همه را دنبال کنند، اما به نظر می رسد آنها اکنون به سایر سازندگان نگاه کرده اند.”

شرکت پوکمون یک بیانیه کمیاب در مورد کلون های بازی پوکمون که به طور غیرمستقیم به Palworld پرداخته است، پس از ادعای این که دومی مستقیماً از طرح های او کپی کرده است. علاوه بر این، دان مک گوان، مدیر ارشد سابق حقوقی شرکت پوکمون، گفت که او چنین است پال ورلد “متعجب” “تا اینجا پیش رفته بود”.

در همین حال، Nexus Mods گفته است که میزبان هیچ مود دیگری از Palworld Pokémon نخواهد بودزیرا انجام این کار “تقریباً مطمئناً ما را در معرض خطر اقدامات قانونی قرار می دهد”.

همانطور که گفته شد، یکی از بازیکنان Palworld این کار را انجام داده است دوستان استفاده نشده را به بازی بازگردانداز جمله قبلاً رینگر مرده Mewtwo را کشف کرده بود. در زمان نوشتن، این مد هنوز در دسترس است.


منبع: https://www.eurogamer.net/seven-year-old-video-showing-pokemon-call-of-duty-mod-pulled-from-youtube?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *