Assassin's Creed Jade احتمالا تا سال ۲۰۲۵ به تعویق افتاده است – گزارش

Assassin's Creed Jade، بازی بزرگ دنیای باز موبایلی آینده که در چین باستان اتفاق می‌افتد، احتمالاً در سال ۲۰۲۵ عرضه خواهد شد.

که طبق یک رویترز گزارش جزئیات تغییر تمرکز در Tencent، غول انتشاراتی چینی که وظایف توسعه پروژه را بر عهده دارد.

Tencent از اظهار نظر در مورد این گزارش خودداری کرد. Eurogamer با سازنده بازی Assassin's Creed Ubisoft برای نظر بیشتر تماس گرفته است.


Assassin's Creed Jade احتمالا تا سال ۲۰۲۵ به تعویق افتاده است – گزارش


نگاهی به گیم پلی Assassin's Creed Jade.

گزارش امروز بیان می‌کند که Tencent در حال حاضر به دنبال سرمایه‌گذاری از موفقیت چینی عنوان خودش DreamStar است، یک بازی مهمانی و پاتوق که محبوبیت زیادی پیدا کرده است و به جای آن صدها نفر از اعضای تیم Assassin's Creed Jade را وارد این پروژه کرده است.

در حالی که یک فرنچایز پرفروش است، این گزارش خاطرنشان می‌کند که Assassin's Creed یک فرنچایز با محوریت غرب است که هنوز در بازار گوشی‌های هوشمند تاثیرگذار نیست – و بنابراین احتمالاً حاشیه کمتری برای Tencent ایجاد می‌کند.

شرکت چینی با توسعه اسپین‌آف‌های موبایلی فرنچایزهای خارجی بزرگ غریبه نیست، البته قبلاً Call of Duty و PUBG را برای موبایل توسعه داده بود. همچنین کار کرد Apex Legends Mobile که EA تولید آن را متوقف کرد سال گذشته با استناد به نگرانی های کیفیت.

علاوه بر این، Tencent در حال کار بر روی یک سازگاری موبایل Elden Ring، اگرچه توسعه “کند” بوده است. این پس از آن است که قبلا لغو شده بود بازی موبایل معرفی نشده NieR.

تأخیر در سال ۲۰۲۵ باعث می‌شود که این سال برای Assassin's Creed: Project Red که تولید شده توسط یوبی‌سافت در مرکز است، روشن شود. این عنوان که در ژاپن فئودالی می گذرد، پروژه بعدی است که از یوبی سافت کبک، استودیوی پشت صحنه درخشان Assassin's Creed Odyssey با مجموعه یونانی باستان ۲۰۱۸ ارائه می شود.

باید تلاش کنم نسخه اولیه Assassin's Creed Jade تابستان گذشته در Gamescom بازگشتو آن را تلاشی شگفت‌آور کارآمد برای آوردن دنیای باز این سری به صفحه نمایش گوشی‌های هوشمند دانست.


منبع: https://www.eurogamer.net/assassins-creed-jade-likely-delayed-to-2025-report?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *