ویندوز اکنون به کاربران اندروید اجازه می دهد تا گوشی های خود را به وب کم تبدیل کنند

کاربران ویندوز با تلفن های اندرویدی که از برنامه های Phone Link و Link to Windows استفاده کرده اند، در شرف دریافت ویژگی بزرگ دیگری هستند. به‌عنوان جامعه‌ای که هنوز به تماس‌های ویدیویی و چت علاقه‌مند است، شاید برایتان هیجان‌انگیز باشد که بدانید اکنون می‌توانید از دوربین تلفن شیک خود از طریق رایانه شخصی ویندوزی خود و برنامه‌هایی که به آن اشاره کردم استفاده کنید.

مایکروسافت امروز اعلام کرد که به تدریج قابلیت استفاده از دوربین گوشی (یا تبلت) خود را در هر برنامه ویدیویی در ویندوز ۱۱ که آن را درخواست می کند. و نه تنها این، بلکه از آنجا که برنامه Link to Windows به صورت بی سیم کار می کند، این یک تجربه وب کم بی سیم از تلفن به ویندوز است.

برای به دست آوردن تجربه وب‌کم، باید یک دستگاه اندرویدی با Android نسخه ۹٫۰ و بالاتر و نسخه ۱٫۲۴۰۱۲ یا بالاتر از برنامه Link to Windows روی آن داشته باشید.

ویندوز اکنون به کاربران اندروید اجازه می دهد تا گوشی های خود را به وب کم تبدیل کنند

مایکروسافت نیز باید این را برای شما ارائه می‌کرد و واقعاً نمی‌توان گفت چه زمانی آن را دریافت خواهید کرد. در حال حاضر، این برای Windows Insider در تمام کانال‌های Insider در حال اجراست. اگر می دانید این به چه معناست، قدرت بیشتری برای شما خواهد داشت.

در صورت دریافت دسترسی، می توانید تنظیمات را روی رایانه شخصی خود از Settings>Bluetooth & devices>Mobile devices پیدا کنید و سپس “Manage devices” را انتخاب کنید. دستگاه شما باید در آنجا با گزینه ای برای «استفاده به عنوان دوربین متصل» نشان داده شود. شما باید آن را روشن کنید.

به عنوان فردی که سال‌ها کاربر مک بوده‌ام، به این پیوند به چیزهای ویندوز حسادت می‌کنم. ما فقط ابزاری برای اندروید در مک نداریم که به این نزدیک باشد. لذت ببرید دوستان

// وبلاگ ویندوز


منبع: https://www.droid-life.com/2024/02/29/windows-lets-you-use-your-android-phone-as-webcam-in-link-app/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *