Skylanders از Activision، استودیوی Crash Bandicoot Toys for Bob مستقل می شود

Toys for Bob – استودیوی اکتیویژن بلیزارد که پشت سر کمپانی هایی مانند Skylanders، Crash Bandicoot 4 و ریمسترهای Spyro قرار دارد – اعلام کرده است که راه خود را با Activision جدا می کند تا بار دیگر به یک شرکت مستقل تبدیل شود. همچنین می گوید که در حال بررسی یک همکاری احتمالی با مایکروسافت با شروع توسعه بازی جدیدش است.

Toys for Bob که در سال ۱۹۸۹ تأسیس شد، در دهه ۲۰۰۰ با اکتیویژن همکاری انتشاراتی ایجاد کرد که منجر به خرید استودیو توسط ناشر در سال ۲۰۰۵ شد. Toys for Bob از آن زمان تا کنون بخشی از Activision Blizzard بوده است و در ابتدا روی آن بسیار کار می کرد. سری محبوب اسباب‌بازی‌های زندگی Skylanders قبل از توسعه نسخه ۲۰۱۸ ریمستر Spyro Reignited Trilogy و Crash Bandicoot 4: It’s About Time در سال ۲۰۲۰ که با استقبال خوبی مواجه شد. از آن زمان، آن را به عنوان یک استودیوی پشتیبانی برای Call of Duty خدمت کرد در حالی که آزاد می کند Crash Team Rumble سال گذشته.

در اوایل این ماه، به دنبال خرید ۶۹ میلیارد دلاری اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت و متعاقب آن تصمیم برای اخراج ۱۹۰۰ کارگر در سراسر تیم های ایکس باکس آن، تایید شد ۸۶ کارمند اسباب بازی برای باب شغل خود را از دست داده بودند. همچنین گزارش شده است که دفتر فیزیکی استودیو تعطیل خواهد شد و کارکنان باقی مانده به کار از خانه منتقل خواهند شد. و در این زمینه است که Toys for Bob اکنون اعلام کرده است که از Activision جدا می شود تا مستقل شود.


Skylanders از Activision، استودیوی Crash Bandicoot Toys for Bob مستقل می شودCrash Team Rumble™ – Reveal Trailer


Toys for Bob سال گذشته بازی Crash Team Rumble را منتشر کرد.

این استودیو در نامه ای نوشت: «در طول سال ها، ما الهام بخش عشق، شادی و خنده برای کودک درون همه گیمرها بوده ایم. بیانیه در وب سایت خود به اشتراک گذاشته شده است. ما پیشگام فناوری‌های IP و سخت‌افزار جدید در Skylanders بودیم. ما در Spyro Reignited Trilogy سطح بهترین ریمسترهای کلاس را افزایش دادیم. ما Crash Bandicoot را به نوآوری‌های جدید و مورد تحسین منتقدان رساندیم.

ادامه داد: “با همان اشتیاق و اشتیاق، ما معتقدیم که اکنون زمان آن است که استودیو و بازی های آینده خود را به سطح بالاتری ببریم. این فرصت به ما امکان می دهد به ریشه های خود یعنی یک استودیوی کوچک و زیرک بودن بازگردیم. ”

در این بیانیه همچنین اشاره شده است که Toys for Bob در حال بررسی یک همکاری احتمالی بین استودیوی جدید ما و مایکروسافت است، و اضافه کرد که در حال حاضر “در روزهای اولیه توسعه بازی جدید بعدی ما است” و هنوز “راهی برای اعلام هرگونه اطلاعیه نیست”.

این استودیو در پایان گفت: “دوستان ما در Activision و مایکروسافت به شدت از مسیر جدید ما حمایت کردند و ما مطمئن هستیم که به عنوان بخشی از آینده خود به همکاری نزدیک با هم ادامه خواهیم داد.” بنابراین، شاخ و چشمان خود را برای اخبار بیشتر نگه دارید.»

در مورد اینکه استودیو ممکن است در آینده روی چه چیزی کار کند، مشخص نیست. فیل اسپنسر، رئیس ایکس باکس، سال گذشته گفت که مشتاق است با استودیوها کار کند برخی از فرنچایزهای خفته اکتیویژن را احیا کنیددر حالی که یک توییت رسمی در ماه ژانویه برخی باورها را داشت بازی جدید Spyro ممکن است در راه باشد. صحبت های Toys for Bob در مورد ادامه رابطه نزدیک با Activision و مایکروسافت پس از استقلال به این معنی است که آیا هنوز هم می تواند در چنین پروژه هایی مشارکت داشته باشد، باید دید.


منبع: https://www.eurogamer.net/activisions-skylanders-crash-bandicoot-studio-toys-for-bob-going-independent?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *