ویژگی‌های جدید Galaxy AI سامسونگ به S23 و تاشوهای سال گذشته می‌آیند

امروز به عنوان بخشی از آخرین آن رویداد Galaxy Unpackedسامسونگ یک میزبان کامل از ویژگی های مبتنی بر هوش مصنوعی برای S24 fخانواده. با این حال، اطلاعاتی مبنی بر اینکه سامسونگ حداقل برخی از این ابزارها را به گوشی‌ها و تبلت‌های پریمیوم سال گذشته منتقل می‌کند، در میان اخبار مدفون بود.

سامسونگ در ایمیلی به Engadget پس از پرسیدن اینکه دقیقاً کدام دستگاه‌ها را پوشش می‌دهد، تأیید کرد که این شرکت تحت پوشش قرار دارد "مشتاقانه منتظر ارائه تجربه هوش مصنوعی Galaxy به گلکسی اس ۲۳ سری، از جمله S23FE، ZFold5/ZFlip5 و تب S9 بعد از این نیمه اول"

ابزارهای جدید هوش مصنوعی سامسونگ شامل مواردی مانند Chat Assist است که می‌تواند زبان‌ها را در زمان واقعی ترجمه کند یا تصحیح لحن متن‌ها و ایمیل‌ها را انجام دهد، ویرایش‌های پیشنهادی در عکس‌ها که به‌نظر می‌رسد به‌طور خودکار مواردی مانند سایه‌ها و بازتاب‌ها را تصحیح می‌کند و Circle to Search که فعال می‌شود. توسط Google و ترکیبی از پرس و جوهای مبتنی بر متن سنتی با جستجوی تصویری مشابه برنامه Google Lens.

در حال حاضر، مشخص نیست که آیا کل مجموعه ویژگی های Galaxy AI در همه دستگاه ها در دسترس خواهد بود یا اینکه آیا ابزارها به صورت موردی منتقل می شوند. و بدون تراشه‌های اسنپدراگون ۸ نسل ۳ که در خط S24 برای تامین انرژی آنها استفاده می‌شود، باید دید که در مدل‌های قدیمی‌تر چقدر عملکرد بهتری وجود دارد. با این اوصاف، واقعاً خوب است که می‌بینیم سامسونگ متعهد می‌شود حداقل برخی از نرم‌افزارهای جدید خود را به گجت‌های پرچم‌دار سال گذشته بیاورد، زیرا به مردم کمک می‌کند بعد از یک سال یا کمتر احساس کنند نیاز به ارتقا دارند.

 

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/samsungs-new-galaxy-ai-features-are-coming-to-the-s23-and-last-years-foldables-210046981.html?src منتشر شد. = rss


منبع: https://www.engadget.com/samsungs-new-galaxy-ai-features-are-coming-to-the-s23-and-last-years-foldables-210046981.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *