Plants vs Zombies امسال با دنباله جدیدی به موبایل بازمی گردد

Plants vs Zombies با یک بازی موبایل کاملاً جدید بازگشته است.

Plants vs Zombies 3: Welcome to Zomburbia بار دیگر توسط استودیو PopCap در حال توسعه است و امروز به صورت نرم افزاری عرضه شده است و بازی به طور کامل اواخر امسال منتشر خواهد شد.

پرتاب نرم یک “ساخت آماده تقریباً پرتاب” است که فقط برای بازیکنان در بریتانیا، هلند، استرالیا و فیلیپین در دسترس است.


تریلر Plants vs Zombies 3: Welcome to Zomburbia

PvZ3، همانطور که به اختصار شناخته می شود، بازگشتی به گیم پلی استراتژیک دفاع برج کلاسیک بازی های اصلی است اما با روایت اپیزودیک جدید و عناصر گیم پلی ماجراجویی پازلی.

بسیاری از گیاهان جهش یافته از بازی های قبلی به همراه برخی تازه واردان تازه گل باز خواهند گشت. همانطور که تصویر زیر نشان می دهد، همه چیز بسیار آشنا به نظر می رسد.


Plants vs Zombies امسال با دنباله جدیدی به موبایل بازمی گردد
گیم پلی آشنا به نظر می رسد اعتبار تصویر: PopCap

این بازی رایگان خواهد بود و شامل خریدهای درون بازی اختیاری می شود. هم برای iOS و هم برای اندروید می آید.

هدف از راه‌اندازی نرم، جمع‌آوری بازخورد بازیکنان و بهبود تجربه قبل از انتشار جهانی است، از جمله ساده‌سازی مبارزه، اجازه دادن به بازیکنان برای ایجاد نسخه سفارشی خود از Neighborville، و گسترش داستان و شخصیت‌ها.

انتشار اولین بازی در سال ۲۰۰۹ بود و به دنبال آن در سال ۲۰۱۳ دنبال شد. چندین اسپین آف نیز منتشر شد، از جمله دو بازی Garden Warfare shoot-em-up.

PvZ3 اولین بازی از این سری پس از بازی تیراندازی Plants vs. Zombies: Battle for Neighborville در سال ۲۰۱۹ خواهد بود.

طراح اصلی جورج فن اخیراً بازی جدیدی به نام Hardhat Wombat منتشر شده است – Eurogamer سال گذشته با او در مورد حرفه اش مصاحبه کرد.


منبع: https://www.eurogamer.net/plants-vs-zombies-returns-to-mobile-with-new-sequel-out-this-year?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *