ویژگی جدید هوش مصنوعی لینکدین به افراد کمک می‌کند تا با گروه‌بندی مشاغل در دسته‌های متناسب، شغل پیدا کنند

برای بسیاری از، "سال نو، من جدید" شامل یافتن شغل جدید است. سایت های تمیزکاری مانند لینکدین و در واقع فرصت‌ها می‌توانند به خودی خود نقشی تمام وقت احساس کنند. این فرآیند به طور بالقوه می تواند حرکت رو به جلو را بهبود بخشد و لینکدین آخرین ویژگی خود را اعلام کرد: مجموعه های شغلی.

اساساً، لینکدین به جای جستجوی یک صنعت یا نقش خاص، از هوش مصنوعی مولد و مدل‌های زبانی بزرگ برای تجزیه و تحلیل هر آگهی شغلی و دسته‌بندی آن در گروه‌هایی مانند فناوری اطلاعات، ورزش‌های حرفه‌ای، راه دور و استارت‌آپ‌های برتر استفاده می‌کند. همراه با صرفه جویی در زمان، لینکدین نشان می دهد که این ویژگی می تواند برای افرادی مفید باشد که مطمئن نیستند قدم بعدی خود چگونه به نظر می رسد. شرکت آن را با تجربیات Airbnb – ممکن است ندانید به دنبال چه چیزی هستید، اما می توانید چیزی عالی پیدا کنید. موفقیت آن به میزان قابل توجهی به درک شما بستگی دارد در مقابل اتلاف وقت شما برای مرتب کردن بیشتر مشاغلی که کاملاً غیر پایه هستند.

مطابق با لینکدیندرخواست‌ها در ایالات متحده ۵۰ درصد و در سطح جهان ۳۶ درصد افزایش یافته است و ۸۵ درصد از افراد شاغل در فکر تغییر شغل در سال جاری هستند. تعداد افرادی که در جستجوی شغل هستند، با توجه به تعداد اخراج های اخیر، تعجب آور نیست. تنها در صنعت فناوری، ۲۰۲۴ قبلاً شاهد اخراج کارکنان بوده است در Twitch، Google، Meta، Discord و موارد دیگر.

برای استفاده از قابلیت جدید لینکدین، کافی است به تب Jobs رفته و روی آن کلیک کنید "با مجموعه‌های شغلی کاوش کنید." اکنون می‌توانید به تنظیمات برگزیده بروید و مواردی مانند نوع شغل و موقعیت مکانی را انتخاب کنید. سپس لینکدین هر زمان که در لیست شغلی ظاهر شوند آنها را با رنگ سبز برجسته می کند. بعلاوه، اگر شغلی دقیقاً آن چیزی نیست که شما می‌خواهید اما شرکت است، اکنون می‌توانید برای آن‌ها یک نامه بفرستید "من علاقه مند هستم" به جای بازدید از نمایه آنها برای انجام این کار، مستقیماً از لیست اطلاع رسانی کنید.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/linkedins-new-ai-feature-helps-people-find-jobs-by-grouping-them-into-tailored-categories-104032853.html?src منتشر شد. = rss


منبع: https://www.engadget.com/linkedins-new-ai-feature-helps-people-find-jobs-by-grouping-them-into-tailored-categories-104032853.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *