بهترین ردیاب های تناسب اندام ارزان برای سال ۲۰۲۴

دستیابی به اهداف تناسب اندام شما نباید گران یا پیچیده باشد. رعایت حرکات روزانه می تواند شما را نسبت به سطح فعالیت خود آگاه کند و به شما انگیزه دهد که در جلسات باشگاه خود ادامه دهید یا حداقل قدم های خود را بردارید. این امر به ویژه زمانی صادق است که بیشتر روز خود را مانند من پشت میز بنشینید. داشتن یک دستگاه مفید که می تواند شما را مسئول نگه دارد می تواند یک تغییر دهنده بازی باشد. در حالی که بسیاری از ساعت‌های هوشمند موجود در بازار با ابزارهای تناسب اندام تزیین شده‌اند، ردیاب‌های مقرون به صرفه متوسط ​​ممکن است به اندازه کافی برای شروع سفر سلامتی شما به شما کمک کنند.

ممکن است از اینکه یک پوشیدنی ۱۰۰ دلاری (یا کمتر) چقدر می تواند انجام دهد شگفت زده شوید. آنها بسیار فراتر از شمارش گام ها هستند و گزارش های عمیقی در مورد نحوه خوابیدن شما در شب ارائه می دهند یا تغییرات ضربان قلب خود را در طول تمرین به شما نشان می دهند. اما با توجه به قیمت آنها، معاوضه هایی وجود دارد: انتظار انبوهی از ویژگی ها یا ادغام برنامه های شخص ثالث را نداشته باشید. برای کمک به تصمیم گیری در مورد ارزان ترین ردیاب تناسب اندام، من تعدادی از جدیدترین دستگاه هایی را که با قیمت ۱۰۰ دلار یا کمتر در دسترس هستند را آزمایش کردم تا بفهمم کدام یک ارزش پول شما را دارند.

در یک ردیاب تناسب اندام ارزان به دنبال چه چیزی باشید

حتی ابتدایی ترین ردیاب باید حداقل سه ویژگی داشته باشد: برنامه ای برای ردیابی تمرینات یا حرکات به نوعی، گزینه نظارت و جمع آوری داده های خواب و توانایی اندازه گیری معیارهای سلامت مانند ضربان قلب و سطح اکسیژن خون (البته، خوانش ها). ممکن است فوق العاده دقیق نباشد).

ویژگی های تناسب اندام

یک ردیاب تمرینی ارزان می‌تواند برای افرادی که می‌خواهند اهداف کوچک و قابل دستیابی مانند ۱۰۰۰۰ قدم قبل از غروب آفتاب یا ۳۰ دقیقه تمرین HIIT را دنبال کنند تا ضربان قلب شما به اوج برسد، عالی باشد. یک دونده مسافت طولانی باتجربه که به دنبال تمرین برای ورزش سه گانه است، ممکن است دستگاه گران‌تری را انتخاب کند که می‌تواند سرعت یا زمان تماس با زمین را اندازه‌گیری کند و می‌تواند تمرین‌های قابل تنظیم‌تر را دنبال کند یا بینش عمیق‌تری درباره داده‌های عملکرد ارائه دهد.

حداقل، یک ردیاب تمرینی مقرون به صرفه باید بتواند تمرینات فراتر از پیاده روی و دویدن را ردیابی کند – در غیر این صورت، فقط یک گام شمار خواهد بود. تعداد فعالیت هایی که دستگاه تشخیص می دهد متفاوت است. برخی با آن بداخلاق می‌شوند و اسکیت‌برد را یک تمرین در نظر می‌گیرند، در حالی که برخی دیگر نمی‌توانند جک جامپینگ را ردیابی کنند.

با این قیمت، می‌توانید از دستگاهی انتظار داشته باشید که ترکیبی از تمرینات قلبی، تمرینات ماشینی و تمرینات قدرتی را اندازه‌گیری کند. با هر کدام، ممکن است یک تفکیک عددی یا بصری از فعالیت ضربان قلب، سرعت کلی و کالری سوزانده شده در هر جلسه دریافت کنید. اگرچه برخی از ردیاب‌های ارزان قیمت می‌توانند نمای کلی خوبی از فعالیت ناحیه ضربان قلب در طول تمرین ارائه دهند، یک دستگاه از لحاظ فنی پیشرفته‌تر ممکن است بتواند یک گام فراتر رفته و معنی نتایج را توضیح دهد و شما را راهنمایی کند که چگونه ضربان قلب خود را حفظ کنید. براکت خاصی که بتوانید در هر تمرین چربی بیشتری بسوزانید. من متوجه شدم که هرچه دستگاه مقرون به صرفه‌تر باشد، احتمال اینکه یک ردیاب در مشاوره هوشمند یا ارائه بینش‌های پیش‌بینی‌کننده فراتر از یک تمرین معین به میان بیاید، بیشتر خواهد بود. اگر اتفاقاً یک ردیاب بودجه ظاهری از یک برنامه مربیگری ارائه می دهد، می توانید انتظار داشته باشید که پشت یک دیوار پرداخت قرار گیرد.

پیگیری و برنامه ریزی بهبودی شما به همان اندازه برای هر سفر تناسب اندام ضروری است. یک دستگاه زیر ۱۰۰ دلار باید بتواند به شما بگوید که چه مدت خوابیده اید و تجزیه و تحلیلی از فعالیت خواب عمیق، سبک و REM ارائه دهد. این تضمینی نیست که شما یک «امتیاز» خواب یا بینشی در مورد چگونگی استراحت بهتر دریافت کنید – که داده‌ها معمولاً در پوشیدنی‌های گران‌تر یافت می‌شوند. همچنین، از آنجایی که این ردیاب ها به طور خاص برای زمان خواب طراحی نشده اند – مراقب راحتی باشید. نوارها و صفحه ساعت در یک ردیاب تناسب اندام مقرون به صرفه ممکن است برای گرفتن چشم بسته مناسب ایده آل نباشند.

قابلیت اتصال و کاربردی

همه ردیاب‌های فعالیت، مقرون به صرفه یا نه، برای ادغام یکپارچه با تلفن هوشمند طراحی نشده‌اند. ردیاب‌های آزمایش‌شده برای این جمع‌بندی نمی‌توانند مستقیماً تماس برقرار کنند یا برای مخاطبین در تلفن هوشمند جفت شده پیامک ارسال کنند. با این حال، آنها می توانند تماس ها و اعلان های دریافتی را نمایش داده و رد کنند. با استفاده از این دستگاه‌های مقرون‌به‌صرفه‌تر، می‌توانید چک کردن ایمیل‌تان یا پرداخت یک قهوه از مچ دست خود را فراموش کنید.

اکثر ردیاب‌های تناسب اندام ارزان قیمت GPS داخلی نیز ندارند. در عوض، آنها معمولاً برای جمع‌آوری داده‌های موقعیت مکانی به یک تلفن هوشمند جفت شده متکی هستند. اشکال استفاده از ردیاب تناسب اندام بدون GPS این است که ممکن است برای ردیابی مسافت یا سرعت به اندازه کافی دقیق نباشد. همچنین نمی توانید از یک ردیاب بودجه برای دریافت مسیرهای گام به گام در حین پیاده روی یا در حین انجام وظایف استفاده کنید. برای مصرف کنندگان بیشتر در فضای باز، داشتن GPS می تواند یک ویژگی ایمنی کلیدی باشد.

طرح

همچنین ممکن است متوجه شوید که یک ردیاب تناسب اندام ارزان تر از یک ساعت هوشمند پیشرفته تر حرکت می کند. چه مشکلی با اندازه صفحه نمایش باشد و چه به سادگی از رابط کاربری هوشمند کافی برخوردار نیست، انتظار نداشته باشید که همه ویژگی ها به طور مستقیم روی مچ دست خود درگیر شوند. اغلب اوقات، برای ثبت اطلاعات یا دسترسی به داده های بهداشتی عمیق تر، باید گوشی هوشمند خود را بیرون بکشید.

کیفیت و ساخت نمایشگرها و باندها نیز در این دسته متفاوت خواهد بود. انتظار نمایشگرهای با بالاترین وضوح یا فانتزی ترین مواد در باندها را نداشته باشید. اما شما می توانید سطحی از مقاومت در برابر عرق و آب را انتظار داشته باشید.

سایر ردیاب های تناسب اندام ارزانی که ما آزمایش کردیم

Wyze Watch 47c

توقع زیادی ازش نداشتم Wyze Watch 47c، اما من از اینکه چقدر این ردیاب می تواند انجام دهد شوکه شدم. ۴۷c فقط می تواند راه رفتن و دویدن را ردیابی کند. دارای یک ویجت اختصاصی، یک لوگوی کوچک از یک مرد در حال دویدن است و وقتی روی آن ضربه می زنید، شروع به اندازه گیری سرعت، ضربان قلب، کالری سوزانده شده و مسافت پیموده شده شما می کند. تمرینات را به طور خودکار شناسایی یا متوقف نمی کند و بین دویدن و پیاده روی تفاوتی قائل نمی شود. مهمتر از همه، این دستگاه نمی تواند هیچ تمرین دیگری را ردیابی کند. این اساساً یک گام شمار جلالی است.

۴۷c نیز کمتر مورد علاقه من برای خواب بود، عمدتاً به این دلیل که صفحه ساعت مربعی آن بسیار بزرگ و سنگین است. حتی اگر توانستم در طول شب با آن بخوابم، فقط یک گزارش اولیه خواب به من می داد.

Garmin vivofit 4

این Garmin vivofit 4 دارای یک صفحه نمایش کوچک است که صفحه نمایش لمسی نیست و تمام ناوبری از طریق یک دکمه انجام می شود. خواندن صفحه ساعت در فضای باز غیرممکن است و ویجت تمرین نیز بسیار دشوار است. برای شروع ردیابی دویدن، باید دکمه اصلی را نگه دارید و برخی از صفحات را ورق بزنید تا به نماد شخص متحرک برسید. پس از رسیدن، باید گوشه سمت راست پایین نوار را فشار دهید و نگه دارید و اگر برای مدت طولانی یا در نقطه اشتباه فشار دهید، به صفحه دیگری مانند کرونومتر تغییر می کند. این فوق العاده خسته کننده است.

با این حال، هنگامی که یک دویدن را شروع می کنید، گام های شما، فاصله شما را ردیابی می کند – و تقریباً همین است. این تمرینات را به طور خودکار شناسایی یا متوقف نمی کند. این به شما در مورد مسافت پیموده شده یا نقطه عطف کالری هشدار نمی دهد.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/best-cheap-fitness-trackers-140054780.html?src=rss ظاهر شد


منبع: https://www.engadget.com/best-cheap-fitness-trackers-140054780.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *