ویژگی صفحه نمایش مجازی اپل ویژن پرو با مک های اینتل کار می کند، اما به رزولوشن ۳K محدود می شود

هدست جدید ویژن پرو اپل می تواند به عنوان یک نمایشگر خارجی برای مک عمل کند و به شما امکان می دهد رایانه خود را در پنجره visionOS مشاهده و کنترل کنید. این ویژگی حتی با برخی از مک های قدیمی مبتنی بر اینتل، با یک محدودیت، سازگار است.

ویژگی صفحه نمایش مجازی اپل ویژن پرو با مک های اینتل کار می کند، اما به رزولوشن ۳K محدود می شود
در یک سند پشتیبانی جدیداپل تأیید کرده است که ویژگی نمایش مجازی مک ویژن پرو با هر مکی که دارای macOS Sonoma است، سازگار است. اگر مک دارای تراشه سیلیکونی اپل باشد، هدست می تواند نمایشگر خود را تا رزولوشن ۴K نشان دهد. با این حال، اگر مک دارای پردازنده اینتل باشد، اپل می گوید رزولوشن تا ۳K محدود است.

macOS Sonoma با مک های زیر سازگار است:

  • مک بوک پرو: ۲۰۱۸ به بعد
  • مک بوک ایر: ۲۰۱۸ به بعد
  • مک مینی: ۲۰۱۸ به بعد
  • آی مک: ۲۰۱۹ به بعد
  • آی مک پرو: ۲۰۱۷
  • مک استودیو: ۲۰۲۲ به بعد
  • مک پرو: ۲۰۱۹ به بعد

برای استفاده از این ویژگی، Vision Pro و Mac باید به همان Apple ID وارد شوند و حساب باید دارای احراز هویت دو مرحله‌ای فعال باشد. علاوه بر این، Wi-Fi و بلوتوث باید در هر دو دستگاه فعال باشند تا اتصال برقرار شود.

اگر هنگام استفاده از Vision Pro به مک‌بوک نگاه کنید، دکمه «اتصال» در بالای آن ظاهر می‌شود. برای کامپیوترهای دسکتاپ، یا اگر دکمه ظاهر نشد، نمایش مجازی مک نیز می‌تواند در مرکز کنترل ویژن پرو روشن شود.

می توانید صفحه نمایش مجازی مک خود را با فشار دادن و کشیدن نوار پایین پنجره حرکت دهید و آن را نزدیک یا دورتر کنید. همچنین می‌توانید با فشار دادن و کشیدن نوارهای پنجره که در گوشه‌های پایین ظاهر می‌شوند، اندازه پنجره را تغییر دهید.

اگر مک شما چندین نمایشگر خارجی به آن متصل است، ویژن پرو تنها نمایشگر را به عنوان نمایشگر اصلی در برنامه تنظیمات سیستم مک نشان می دهد.

می‌توانید از صفحه‌کلید داخلی و ترک‌پد مک یا صفحه‌کلید بلوتوث و پد لمسی جفت‌شده برای کنترل صفحه‌نمایش مجازی Mac و سایر برنامه‌های visionOS استفاده کنید. با این حال، ویژن پرو نمی توان با ماوس بلوتوث استفاده کردبه گفته اپل

دستورالعمل های اپل برای روشن کردن Universal Control:

اگر می‌خواهید نشانگر را بین برنامه‌های macOS و visionOS خود به اشتراک بگذارید، Handoff باید در هر دو دستگاه روشن باشد. در Apple Vision Pro، به Settings > General > Handoff بروید. در مک خود، به تنظیمات سیستم > عمومی > AirDrop & Handoff بروید.

در Mac خود، همچنین باید «Allow your pointer and keyboard to move in any nearby Mac or iPad» را روشن کنید. به System Settings > Displays بروید و روی Advanced کلیک کنید.

چند جزئیات دیگر که توسط اپل به اشتراک گذاشته شده است:

  • هنگامی که Vision Pro شما در حالت مهمان است، صفحه نمایش مجازی مک کار نمی کند.
  • نمایشگر مجازی مک از Apple ID های مدیریت شده پشتیبانی نمی کند.
  • دستگاه ها نباید بیش از ۱۰ متر (۳۲ فوت) از هم فاصله داشته باشند تا اتصال برقرار شود.

جزئیات بیشتر در مورد صفحه نمایش مجازی مک را می توانید در اینجا پیدا کنید راهنمای کاربر ویژن پرو اپل.

جمع بندی های مرتبط: اپل ویژن پرو، visionOS
انجمن های مرتبط: اپل ویژن پرو


منبع: https://www.macrumors.com/2024/02/03/apple-vision-pro-can-display-intel-macs/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *