پادکست Google رسما انجام شد

زمان فرا رسیده است – Google Podcasts دیگر وجود ندارد و باید جایگزینی پیدا کنید یا فقط از YouTube Music استفاده کنید.

این به سرعت اتفاق افتاد، اما گوگل انجام داد اعلام در سپتامبر سال گذشته که آنها پادکست های گوگل را از بین بردند و کاربران آن را برای نیازهای پادکست به YouTube Music سوق دادند. آنها سپس در ماه دسامبر به ما گفت که ما تا آوریل ۲۰۲۴ فرصت داشتیم، و خوب، اینجا هستیم.

کاربران Google Podcasts باید امروز صبح هنگام باز کردن برنامه متوجه پیام بزرگی می شدند که می گوید: “Google Podcasts دیگر در دسترس نیست”. این صفحه با گفتن این جمله ادامه می‌دهد: «اشتراک‌های پادکست خود را به YouTube Music منتقل کنید یا آن‌ها را برای سرویس دلخواهتان صادر کنید قبل از اینکه Google Podcasts در ۳۰ ژوئیه ۲۰۲۴ از بین برود.»

در زیر آن پیام دکمه «صادر کردن اشتراک‌ها» و پیوند «بیشتر بیاموزید» قرار دارد تا به شما در انتقال به یک سرویس پادکست دیگر کمک کند. اگر در طول این فرآیند YouTube Music را انتخاب کنید، یک تغییر مسیر درون برنامه ای به YouTube Music دریافت خواهید کرد که به شما امکان می دهد به راحتی همه چیز را با یک یا دو کلیک برگردانید. اگر مسیر “برنامه دیگری” را انتخاب کنید، به سادگی یک فایل OPML را دانلود خواهید کرد که سپس می توانید آن را به سرویس پادکست دیگر وارد کنید.

پادکست Google رسما انجام شد

باز هم، Google Podcasts اکنون تمام شده است. توضیح گوگل در مورد از بین رفتن آن در ۳۰ ژوئیه ۲۰۲۴ فقط به این معنی است که داده های شما در آن زمان از بین خواهند رفت. از امروز دیگر نمی‌توانید از Google Podcasts استفاده کنید.

اینو به لیست اضافه کن. RIP، پادکست Google.


منبع: https://www.droid-life.com/2024/04/04/google-podcasts-is-officially-done/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *