پایان فصل ۱ Gen V توضیح داد: است [SPOILER] صحنه مرده، پس از اعتبار، و بزرگترین سؤالات شما پاسخ داده شد

اسپویلرهای کامل فصل ۱ Gen V دنبال می شود.

ژنرال Vفصل ۱ پایانی پخش شد پرایم ویدیو – و علیرغم موقعیت اولیه آن به عنوان چیزی بیش از یک اسپین آف مبتنی بر نوجوان پسر هاثابت شده است که برای دنیای سریال های موفق مهم تر از آن چیزی است که ما تصور می کردیم.

در واقع، نمایش اسپین آف – که ما با آن مقایسه کردیم بازی های گرسنگی و قتل، او نوشت در ما ژنرال V بررسی فصل ۱ – برخی از موضوعات طرح جذاب را حل‌نشده باقی می‌گذارد که ممکن است آنچه را که در راه است آزار دهد پسر ها فصل ۴ و فراتر. بنابراین، با نشستن گرد و غبار ژنرال Vاولین سفر به طرز انفجاری دراماتیک و پر اکشن، زمان بهتری برای حدس زدن درباره معنای دقایق پایانی آن وجود ندارد. پسر هاحق رای دادن به جلو.

در زیر، ما سعی کرده‌ایم به مهم‌ترین سؤالات شما در مورد آن پاسخ دهیم ژنرال V فصل ۱ پایانی، با نام مستعار “نگهبانان گودولکین”. این شامل این است که آیا یک صحنه پس از اعتبارسنجی وجود دارد یا خیر، اینکه چگونه طرح آن روایت های وسوسه انگیزی را برای آن به وجود آورده است. پسر هافصل چهارم و بیشتر. آخرین هشدار: اسپویل های اصلی دنبال می شوند ژنرال V فصل ۱ قسمت ۸. اگر هنوز آن را تماشا نکرده اید، اکنون برگردید.

پایان فصل اول Gen V توضیح داد: آیا صحنه پس از اعتبار وجود دارد؟

پایان فصل ۱ Gen V توضیح داد: است [SPOILER] صحنه مرده، پس از اعتبار، و بزرگترین سؤالات شما پاسخ داده شد

بیلی بوچر برگشت! (اعتبار تصویر: استودیو آمازون)

بیایید ابتدا فاش شدن بزرگ را از سر راه برداریم. استینگر اعتباری وجود دارد – و ما را با بیلی بوچر نفرت‌بر سوپ مورد علاقه همه دوباره متحد می‌کند.

برای توضیح کوتاهی او، باید کمی به عقب برگردیم. در قسمت ۷، ایندیرا شتی، رئیس دانشگاه گودولکین، با گریس مالوری، معاون سابق رئیس سیا، ملاقات می‌کند تا به او بگوید که به لطف دکتر کاردوسا درگذشته، او اکنون یک ویروس کشنده فوق‌العاده دارد. مالوری که اکنون در کنار باچر و گروه معروف ضد سوپ کار می‌کند، بی‌تفاوتی وانمود می‌کند و شتی را ناامید می‌کند.

با این حال، بدون اینکه شتی بداند – که مانند کاردوسا در قسمت ۷ به پایان رسید – مالوری مخفیانه مکالمه این زوج را (از طریق یک خط باز روی تلفنی که در جیبش بود) برای یک فرد ناشناس پخش می کرد. شخصی که در آن طرف تماس قرار دارد همه چیز را می شنود، و باعث می شود مالوری از آنها بخواهد که تحقیق کنند.

به لطف استینگر قسمت ۸ Gen V، ما می دانیم که آن شخص Butcher بود. با نفوذ به تأسیسات وودز در زیر گودولکین، بوچر آزمایشگاه متعلق به ووت را بررسی می‌کند و متوجه می‌شود که دانشمندان این دانشگاه آزمایش‌های وحشتناکی را روی دانشجویان فوق‌قدرتش انجام می‌دهند. با توجه به تمایلات بد دهن او، مدت زیادی نمی گذرد که بوچر یک اظهار نظر طنزآمیز پر از جنجال در مورد کل وضعیت را بیان می کند.

در ادامه این مقاله به نحوه استفاده The Boys از این راز در برابر Homelander و کمپانی در فصل ۴ خواهیم پرداخت. در مورد میهندر صحبت شد، اما …

پایان فصل اول Gen V توضیح داد: چگونه ماری از چشمان لیزری Homelander جان سالم به در برد؟

ماری در حالی که در یک جنگل در قسمت 6 Gen V ایستاده نگران به نظر می رسد

صبر کنید، ماری چگونه از حمله هوملندر شانه خالی کرد؟ (اعتبار تصویر: Brooke Palmer/Prime Video)

بیلی بوچر تنها نام بزرگی نیست که غافلگیرکننده ظاهر شده است ژنرال V پایان فصل ۱ هوملندر، رهبر هفت و آنتاگونیست اصلی سریال، پس از اینکه کیت و سام باعث شورش در گودولکین شدند، وارد محوطه دانشگاه می شود تا روز را نجات دهد.

با این حال، شاید تعجب آور نباشد که Homelander به انتهای چوب اشتباه می رسد. او درست به موقع می رسد تا ماری موریو، یکی از دانش آموزان قهرمان سوپ ژنرال V، اشلی بارت، مدیر عامل Vought و دیگر اعضای هیئت مدیره را از کشته شدن توسط برخی از همکلاسی های ماری نجات دهد. متأسفانه برای ماری، او با کشتن دانش آموزی که از جنگل فرار کرده بود، قبل از استفاده از قدرت دستکاری خون خود برای منفجر کردن دست چپ و ساعد کیت، گروه را نجات می دهد. او این کار را انجام می دهد تا جردن را که ماری عاشق او شده است از کنترل ذهن کیت نجات دهد.

هوملندر معتقد است که او دزدیده شده است و شروع به معلول کردن و کشتن هم نوع خود (معروف به سوپس) کرده است. او بلافاصله ماری را مسئول این شورش می‌داند و او را به خاطر جنایات ادعایی‌اش سرزنش می‌کند. علی‌رغم اعتراض‌های ماری، هوملندر به همه می‌گوید قبل از اینکه از قدرت لیزر چشم خود برای کشتن ماری استفاده کند، «باز بمانند».

یا اینطور به این باور رسیده ایم، اما همانطور که در صحنه بعدی می آموزیم، ماری زنده و سالم است. با در نظر گرفتن چشم لیزری Homelander قبلاً مردم را کشته است – از جمله معترضان در داخل پسر ها فصل ۳ پایانی – چگونه ماری از ضربه مستقیم به سینه جان سالم به در برد؟ ما نمی دانیم، اما فکر می کنیم که این موضوع به قدرت های فوق العاده خودش مربوط می شود. به ماری پیوسته گفته می‌شود که او قدرتمندتر از آن چیزی است که فکر می‌کند، بنابراین شاید از برخی توانایی‌های فوق‌العاده مصون است. بدون شک بیشتر در این مورد خواهیم فهمید پسر ها فصل ۴٫

پایان فصل اول Gen V توضیح داد: ماری، جردن، آندره و اما کجا هستند؟

جردن در حالی که در یک کلوپ شبانه در ژنرال V نشسته اند لبخند می زند

جردن (تصویر) در کنار دوستانش زندانی شده است. (اعتبار تصویر: Brooke Palmer/Prime Video)

این تنها سوال بزرگ ما در مورد ماری نیست. همانطور که آخرین صحنه پایانی فصل ۱ نشان می دهد، قهرمان سریال توسط یک نفر اسیر شده است. او تنها نیست، زیرا آندره، اما و جردن در یک سلول زندان به سبک یک مرکز پزشکی به او پیوستند.

این گروه در اتاقی محبوس شده اند که هیچ وسیله فرار آشکاری ندارد. هیچ پنجره یا دری وجود ندارد، اگرچه ما گمان می‌کنیم که در جایی پنهان است، در غیر این صورت، در وهله اول چگونه می‌توانستند آنجا قرار داده شوند؟ از اهمیت یکسانی این واقعیت برخوردار است که همه آنها لباس خواب بیمارستانی به تن دارند و تنها مبلمان اتاق تخت بیمارستان است.

پس چه کسی مسئول زندانی کردن آنهاست؟ ما فکر می کنیم Vought است. به هر حال، هوملندر معتقد است که ماری و متحدانش تهدیدی برای امنیت ملی هستند. با توجه به اینکه او رهبر هفت نفر است و همه آنقدر می‌ترسند که قوی‌ترین سوپ جهان را زیر سوال ببرند، او در Vought نفوذ زیادی دارد. به نظر ما، این باند پس از برخورد هوملندر با ماری قبل از بازداشت برای حفاظت از جمعیت غیرنظامی آمریکا، آرام شد.

در مورد اینکه آنها کجا هستند، دو گزینه وجود دارد. اول، آنها را می توان در جایی در برج Vought قفل کرد. برای هوملندر و ووت منطقی است که آنها را در نزدیکی خود نگه دارند تا ماری و دوستانش نتوانند به کسی آسیب برسانند. احتمال دیگر این است که Vought امکانات بیشتری مانند The Woods در سراسر ایالات متحده دارد. اگر این اتفاق بیفتد، ماری و دیگران ممکن است به یکی از آنها منتقل شوند تا روی آن آزمایش شود.

پایان فصل اول Gen V توضیح داد: چه چیزی باعث تشنج Polarity شد؟ و آیا آنها بر آندره تأثیر خواهند گذاشت؟

Polarity با پسرش آندره در Gen V صحبت می کند

چه کسی یا چه چیزی پشت بیماری جسمانی قطبی است؟ (اعتبار تصویر: Brooke Palmer/Prime Video)

جواب این یکی راحته همانطور که در میانه راه “نگهبانان گودولکین” می آموزیم، پولاریتی – پدر فوق العاده آندره – یک بیماری پزشکی دارد که ناشی از توانایی های او است. هر بار که دستکاری کننده فلز از قدرت خود استفاده می کند، یک پارگی میکرو در مغز خود ایجاد می کند که برخی از مسیرهای عصبی را از بین می برد. اگر به اندازه کافی از توانایی های خود استفاده کند و به اندازه کافی اعصاب و بافت مغز آسیب ببیند، دچار تشنج می شود.

البته تاثیر این موضوع بر آندره دوچندان است. اول، او باید سعی کند پدرش را از استفاده مجدد از قدرتش باز دارد. اگر پولاریتی به این کار ادامه دهد، قسمت‌های بیشتری را متحمل می‌شود که می‌تواند منجر به وارد شدن او به حالت کما یا بدتر از آن مرگ شود. مشکل دیگری که آندره باید با آن دست و پنجه نرم کند (خارج از زندان) این است که او همچنین دارای قدرت دستکاری فلز است. اگر به استفاده از توانایی هایش ادامه دهد آیا به سرنوشت پدرش دچار خواهد شد؟ این امر محتمل به نظر می رسد، با توجه به اینکه آنها دارای DNA مشترک هستند و مهارت های Supe یکسانی دارند.

پایان فصل اول Gen V توضیح داد: پایان بازی ویکتوریا نیومن چیست؟

ویکتوریا نیومن با دکتر کاردوسا در یک پارکینگ در ژنرال V ملاقات می کند

اهمیت ویکتوریا نیومن به پسر ها کیهان رشد کرد ژنرال V. (اعتبار تصویر: Brooke Palmer/Prime Video)

ما ویکتوریا نیومن را در فصل ۱ قسمت ۸ نمی بینیم، اما ارزش این را دارد که بپرسیم جاه طلبی های او در پی این موضوع چیست؟ ژنرال Vآخرین قسمت. به هر حال، این نیومن بود که دکتر کاردوسا را ​​در قسمت ۷ کشت، اما تنها پس از آن که هر اونس از ویروس کشنده فوق‌العاده‌اش را به او تحویل داد.

نیومن تنها کسی است که در حال حاضر از این سلاح بیوشیمیایی اطلاع دارد (و در اختیار دارد) که می تواند از آن به نفع خود استفاده کند. او با هوملندر چند بار درگیر شد پسر ها فصل ۳، بنابراین او می تواند از آن به عنوان اهرمی برای کنترل او (و سایر Supes) استفاده کند. البته، نیومن مخفیانه یک سوپه است، مانند دخترش، بنابراین ممکن است بخواهد خود و فرزندش را در برابر ویروس مصون نگه دارد، قبل از اینکه هوملندر و شرکت را با استفاده از آن باج‌گیری کند.

همانطور که در فصل ۳ نیز فهمیدیم، نیومن سرگردان (که توانایی های دستکاری خونش تقریباً مشابه ماری است) نامزد معاونت ریاست جمهوری حزب دموکرات برای انتخابات آتی سریال در ایالات متحده است. او می‌خواهد تفاوتی در نحوه انجام کارها در سراسر جهان ایجاد کند، اما فقط به روشی که خودش صلاح می‌داند. قرار گرفتن در یک موقعیت غبطه‌انگیز قدرت با یک سلاح بیوشیمیایی، او را به دشمنی سرسخت برای هر کسی تبدیل می‌کند که می‌تواند با آن مقابله کند.

پایان فصل اول Gen V توضیح داد: چگونه فصل ۴ The Boys را تنظیم می کند؟

پسران برای پرواز در فصل سوم سریال پرمخاطب پرایم ویدیو آماده می شوند

ژنرال V چند خط داستانی جذاب برای پسر هافصل بعد (اعتبار تصویر: استودیو آمازون)

تعداد زیادی رشته طرح وجود دارد که ژنرال V صف کشیدن برای پسر ها فصل ۴ به گفته اریک کریپکه، مجری برنامه، که آخرین قسمت نمایش Prime Video نخواهد بود.

برای شروع، ویروس Supe-killing وجود دارد، که ما مطمئن هستیم که Butcher سعی خواهد کرد تا یک بار برای همیشه به Homelander پایان دهد. ما فکر می کنیم که ویروس نقش مهمی در فصل چهارم سریال اصلی بازی خواهد کرد، بنابراین ژنرال V قبلاً بسیاری از کارهای سنگین را در مورد آن خط داستانی انجام داده است.

در مرحله بعد، همانطور که اشلی در قسمت ۸ فاش کرد، ووت همچنان به دنبال پر کردن برخی موقعیت‌ها در فهرست Seven است. ما قبلاً می دانیم که دو عضو جدید تیم در فصل ۴ به معروف ترین گروه ابرقهرمانی جهان خواهند پیوست – آمازون تأیید کرد که والوری کری و سوزان هیوارد به عنوان تازه وارد Firecracker و Sister Sage به بازیگران پیوسته اند. با این حال، با در نظر گرفتن کیت دانلپ و سام ریوردان (مقصران واقعی قتل عام گودولکین) به عنوان “نگهبانان گودولکین” جدید – احتمالاً یک کمپین روابط عمومی که توسط Homelander طراحی شده و تلاش می کند کنترل روایت را حفظ کند – مورد ستایش قرار می گیرند. هر دو به عضویت Seven در آینده نیز تبدیل شوند.

سپس این سوال مطرح می شود که آیا بوچر تلاش خواهد کرد با او اتحاد تشکیل دهد؟ ژنرال Vقهرمانان واقعی پسران در قسمت آخر فصل ۳ از یک سوپ – استارلایت – در تیم خود استقبال کردند و تعداد اعضای فوق العاده خود را به دو نفر رساندند (کیمیکو دیگری). اگر باند واقعاً می‌خواهد زمین بازی را با Vought یکسان کند، به نفعش است که ماری و شرکت را از زندانی که در آن هستند بیرون بکشد و Supes جوان بیگانه را متقاعد کند که به مبارزه با Homelander بپیوندد. اگر حق با ما باشد، می توانیم یک را ببینیم مردان ایکس یا کاپیتان آمریکا: جنگ داخلیبازی مرحله نهایی مسابقات سبک Supe.

از طرف دیگر، آیا بوچر، هیو و باند می توانند از فناوری صوتی استفاده شده توسط مدیر رسانه های اجتماعی گودولکین، جف، استفاده کنند. ژنرال Vآخرین ورودی؟ قبل از اینکه جف به دست کیت با مرگش روبرو شود، او را می‌بینیم که از یک دستگاه مختل کننده شنوایی استفاده می‌کند که به طور خاص بر شنوایی یک نوجوان سوپ تأثیر می‌گذارد. او همچنین از یک جسم دایره‌ای مانند باتری استفاده می‌کند که پس از قرار دادن آن روی زبان، سر آنها را منفجر می‌کند. اگر پسران از این فناوری بهره ببرند، می توانند از آن در نبرد برای سرنگونی Homelander و The Seven استفاده کنند.

اوه، موضوع کوچکی وجود دارد که Homelander به دلیل قتل آن طرفدار معترض Starlight در قسمت پایانی فصل ۳ محاکمه می شود. همانطور که نیومن در طول حضورش در تاون هال در گودولکین در قسمت ۷ تایید کرد، هوملندر به خاطر آن قتل محاکمه می شود و با عدالت روبرو می شود.

پایان فصل اول Gen V توضیح داد: آیا فصل دوم در راه است؟

کیت، ماری، اما، جردن و سام در خانه رئیس شتی در Gen V ایستاده اند.

ژنرال V برای سال دوم برمی گردد. (اعتبار تصویر: Shane Mahood/Prime Video)

آره. همچنین پسر ها فصل ۴ آمازون اعلام کرده است ژنرال V فصل دوم خواهد گرفت. قابل درک است که هنوز تاریخ اکرانی مشخص نشده است و فیلمبرداری در سال دوم آغاز نشده است.

قبلاً کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد ژنرال V فصل ۲ اولین بار در Prime Video پخش می شود، اما در این بین، The Boys، یکی از آن هاست بهترین نمایش های Prime Videoباید در سال ۲۰۲۴ به صفحه نمایش های ما بازگردد.


منبع: https://www.techradar.com/streaming/amazon-prime-video/gen-v-season-1-ending-explained

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *