پردازنده‌های گرافیکی نسل بعدی Battlemage اینتل در مسیر درست قرار دارند، و نسل سوم سخت‌افزار Celestial در حال کار است – با اخبار خوب بیشتری

پردازنده‌های گرافیکی نسل بعدی Battlemage اینتل در مسیر درست قرار دارند، و نسل سوم سخت‌افزار Celestial در حال کار است – با اخبار خوب بیشتری

از اینتل شنیده ایم که کارت های گرافیک نسل بعدی Battlemage به خوبی پیشرفت می کنند و باید قبل از نمایشگاه CES 2025 وارد بازار شوند.

این به طور خاص از طرف تام پترسن، همکار اینتل، که توسط PC World در مصاحبه ای انجام شد، ارائه شد CES 2024 (کلیپ یوتیوب زیر را ببینید) همانطور که توسط برجسته شده است PC Gamer.

پترسن گفت که او در مورد Battlemage هیجان‌زده است که عمدتاً به سمت توسعه در بخش نرم‌افزاری حرکت کرده است – به ما گفته می‌شود ۳۰ درصد از مهندسان اینتل روی آن کار می‌کنند – و تیم سخت‌افزار قبلاً به سمت Celestial (کارت‌های گرافیکی نسل سوم) رفته‌اند. .

پترسن با شوق گفت: «پس، در مورد آن فکر کن [as Battlemage] در حال حاضر اولین سیلیکون خود را در آزمایشگاه دارد که بسیار هیجان انگیز است و اخبار خوب بیشتری در راه است که من نمی توانم در حال حاضر در مورد آنها صحبت کنم. ما امیدواریم که آن را قبل از CES 25 ببینیم.


تجزیه و تحلیل: به امید بهترین ها با Battlemage

این واقعیت که اخبار خوب بیشتری در راه است، البته جالب است، و به نظر می رسد که Battlemage در مسیری است که قبلاً شایعه شده بود در نقطه ای در سال ۲۰۲۴ راه اندازی شود. به امید یک بازه زمانی انتشار در اواسط سال ۲۰۲۴اما در واقع ما به این فکر می‌کردیم که در اواخر سال احتمالاً احتمال بیشتری وجود دارد – و نظر پترسون در اینجا باعث می‌شود به نظر برسد که در اواخر سال ۲۰۲۴ خواهد بود.

در واقع، پترسن به‌جای دانستن، به‌عنوان «امید» صحبت می‌کند، بنابراین ما می‌توانیم در اوایل سال ۲۰۲۵ (شاید در نمایشگاه CES 2025) نگاه کنیم. اگرچه اگر منصفانه باشیم، البته این یک روش استاندارد است که چیزها را برای زمان عرضه هر سخت افزار آینده مبهم نگه داریم.

امیدواریم چیزی که نخواهیم دید تکراری از راه اندازی Arc Alchemist باشد که با تأخیر همراه بود، اما با توجه به اینکه کارهای زیادی برای جمع آوری کارها برای GPU های اصلی وجود داشت – به خصوص در بخش نرم افزاری با درایورها – بعید نیست که دوباره این اتفاق بیفتد.

باز هم، با توجه به شایعات گذشته، Battlemage قرار است تا حد زیادی شبیه Alchemist باشد، زیرا در رده میانی بالاتر خواهد رفت – یا شاید رده متوسط ​​بالا (کلاس علاقه مندان) – و پردازنده‌های گرافیکی رده بالای Nvidia و AMD را به چالش نمی‌کشند. (با اینکه RDNA 4 ممکن است به سطح بالا منحرف شودهمچنین، بر اساس پچ پچ از تاک انگور، تیم گرین را با سلطه انحصاری در آن دسته قیمت گران باقی می گذارد).

امیدواریم با درس‌های آموخته‌شده از کیمیاگر، و بهبود مستمر درایور Arc در طول سال ۲۰۲۴ – همانطور که در طول سال ۲۰۲۳ به طور مداوم شاهد بودیم – پردازنده‌های گرافیکی Battlemage کاندیدای خوبی برای به دست آوردن جایگاه‌هایی در جمع بندی ما باشند. بهترین کارت گرافیک (و علاوه بر این، شاید، بهترین پردازنده های گرافیکی ارزان).

ما همه جدیدترین ها را پوشش می دهیم اخبار CES از نمایش همانطور که اتفاق می افتد. برای داستان‌های بزرگ در همه چیز از تلویزیون‌های ۸K و نمایشگرهای تاشو گرفته تا تلفن‌های جدید، لپ‌تاپ‌ها، وسایل خانه هوشمند و جدیدترین‌های هوش مصنوعی با ما همراه باشید.

و فراموش نکنید ما را در TikTok دنبال کنید برای آخرین مورد از نمایشگاه CES!

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/computing/gpu/intels-next-gen-battlemage-gpus-are-on-track-and-3rd-gen-celestial-hardware-is-being-worked-on-with-more-good-news-to-follow

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *